Da's wel veel geldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Jesse_ het volgende:
Bam 16gig
Heeft me wel 20 euro aan tegoed 'gekost'.
Bedankt RacerDKB
Tja, 208 clicks a ¤0.093quote:
Registreer eens een nieuw adwords account en heb even geduldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef nietzman het volgende:
Ik krijg maar geen coupon met adwords-tegoed.
Er staat hier precies hoe je het zelf kan doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
Er is zeker niet iemand die voor mij met referral http://db.tt/DRX72v5w ff dat geintje wil uithalen? Heb er voorlopig helemaal geen tijd voor, maar die 8GB lijkt me echt nice.
Als er een barmhartige samaritaan is, dan dankjewel. Zo niet, dan vind ik jullie allemaal nog steeds liev.
Iemand vinden met een studentenmailadres die geen Dropbox gebruikt/gaat gebruiken/16gb wilt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Is er niet een manier om Dropbox in de maling te nemen dat je een student bent?
Whuh? Das max 8 GB toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Iemand vinden met een studentenmailadres die geen Dropbox gebruikt/gaat gebruiken/16gb wilt.
Maargoed, zonder studentenaccount kan je alsnog gratis aan bijna 11gb komen, is dat niet genoeg?
quote:Hi Bartan,
*_tom@hotmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we've awarded you 500 MB of bonus space. You now have 17.93 GB on Dropbox!
Even een manier vinden om m'n backups/foto's veilig te encrypten en dan knal ik die 16GB volquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je epic veel excel sheets opslaan mang
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even een manier vinden om m'n backups/foto's veilig te encrypten en dan knal ik die 16GB vol.
Dropbox heeft wel eens een soort van online puzzeltochten. Als je die weet te voltooien krijg je bijvoorbeeld 1 GB erbij.quote:
8gb referall + 2gb standaard + 250mb indien je een account hebt op uitnodiging van een ander + 250mb als je 5 van de 7 welkomststappen doet + 640mb via dropbox.com/freequote:
Wel even je instellingen veranderen als je niet met 50kb/s wilt uploaden:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even een manier vinden om m'n backups/foto's veilig te encrypten en dan knal ik die 16GB vol.
Sweet toch ff 640 MB erbij gesprokkeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dropbox heeft wel eens een soort van online puzzeltochten. Als je die weet te voltooien krijg je bijvoorbeeld 1 GB erbij.![]()
Daarnaast krijg je 250 MB als je de intro voltooid: https://www.dropbox.com/gs
en een paar keer 128 MB hier: https://www.dropbox.com/free
Ik heb geen tegoed. Ik ben geholpen door een lieve userquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sweet toch ff 640 MB erbij gesprokkeld.
Hmpf. Die link met 75$ dollar komt maar niet. PiRANiA, kan jij mijn referral niet even gebruiken als jij aan je opslag capaciteit max zit en je nog tegoed over hebt? Mijn referral link staat een paar posts hierboven*kijkt lief*
Oh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb geen tegoed. Ik ben geholpen door een lieve user.
Gewoon aanmelden via adwords.google.nl.quote:
Truecrypt containertjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ohw. Effe geduld dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden via adwords.google.nl.
Een paar dagen (tot een week) later krijg je vanzelf een mailtje met een coupon t.w.v. ¤50. Althans, bij Jesse_ en ik gebeurde dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |