Lijkt er veel op:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... zouden ze gestopt zijn met het verstrekken van die codes?
Dat had ik ook, maar die code kan je alsnog invullen bij factureren!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:26 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Lijkt er veel op:
"Let op: ¤50 tegoed is alleen telefonisch verkrijgbaar."
Dus, iemand hier nog een code over of wil hij/zij het voor mij doen?
Alvast bedankt.
Wat bedoel je? Welke code?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:59 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar die code kan je alsnog invullen bij factureren!
Je kan geen code meer krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:59 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar die code kan je alsnog invullen bij factureren!
want?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Je kan geen code meer krijgen.
Staat dat het alleen kan via telefoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
ik heb er niet zo heel lang terug gewoon nog 1 gekregen..
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
ik heb er niet zo heel lang terug gewoon nog 1 gekregen..
je moet ze in een DCIM folder zetten, anders herkent hij ze inderdaad niet :Squote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef Luchtkoker het volgende:
Vaag, die auto import van Dropbox blijft tegen mij maar zeggen dat er geen nieuwe foto's op mijn opslagmedium zijn gevonden, terwijl ik net een zootje HD wallpapers heb gedownload die ik zeker weten nog niet heb geupload.
Ook andere foto's die zeker weten nog nooit met Dropbox in contact zijn gekomen zegt ie dat ze niet nieuw zijn.
Mail zequote:Op maandag 13 februari 2012 10:28 schreef Booomer het volgende:
Ik heb nog maar 15 euro over, en zit nog niet aan de 16GB... Echt veel mensen in m'n referral lijst die het niet installeren...
Het duurt even voor het systeem het in de gaten heeft, terwijl ik aan het uploaden was viel het mij op dat er een vertraging van 15-30 minuten in zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Oké, ik weet niet wat er precies gebeurde net maar ik had die beta gedownload om extra ruimte te krijgen voor het uploaden van foto's, had een mapje van 500MB aan foto's geupload, niks gebeurde. Verwijderde ik net dat mapje krijg ik er opeens 500 MB bij. Werkt wel goed.
Dat heb ik dus wel gedaan maar dat is verspilde moeitequote:
Online + mobiel gebruik tellen niet mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan maar dat is verspilde moeite![]()
Snap dan ook niet waarom je je uberhaupt gaat registreren als je toch niet van plan bent om db te gaan installeren
If you have forgotten your password you can request a reset email from the following link: http://www.completelyprivatefiles.com/reset/password.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |