Maar die is er op de server!quote:
ik kan het moeilijk een doggy luikje noemen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
creative...
Maar het gaat om het doggy luikje
server is 1.0 en nee ik heb geen zin om te downgraden... doe mij maar een client side plugin...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar die is er op de server!Hihi
Je moet het eens proberen, het is awesome, superhandig en snel ;3
Hij gaat er doorheen en eerst kon dat niet vandaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het moeilijk een doggy luikje noemen...
[..]
server is 1.0 en nee ik heb geen zin om te downgraden... doe mij maar een client side plugin...
Als ik het goed snap is het zo dat alleen nieuwe mappen het nu kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wat ik zowiezo niet snap: alle nieuw gegenereerde chunks hebben die nieuwe world generation. dus als je alleen de extreme uitlopers(/gegenereerde chunks) van de map afknipt en vervolgens verder van de spawn gaat heb je toch gewoon kans op een jungle?
Inmiddels door Jens bevestigd op Twitter. In newly generated chunks zullen we dus ook geen jungles zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als ik het goed snap is het zo dat alleen nieuwe mappen het nu kunnen krijgen.
(zie update log van de snapshot van deze week)
http://mojang.com/2012/01/19/minecraft-snapshot-12w03a/
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:36:22@PaulScelus Old worlds will not get errors, but you will need a new world to get jungles reageer retweet
het voorbeeld van slecht codenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Inmiddels door Jens bevestigd op Twittertwitter:jeb_ twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:36:22@PaulScelus Old worlds will not get errors, but you will need a new world to get jungles reageer retweet
tuurlijk kan je je items meenemen, we genereren dan een nieuwe wereld en de oude wereld is dan ergens heel ver, maar te ver om te lopen daarom portalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef Lorrelies het volgende:
Junglemap als hoofdmap is stom, want dan stap je in een 'lege' serverPortal zou briljant zijn
(mits je je items mee kan nemen btw)
Nee. 2 aparte werelden. Niks lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tuurlijk kan je je items meenemen, we genereren dan een nieuwe wereld en de oude wereld is dan ergens heel ver, maar te ver om te lopen daarom portal
ah, verkeerd begrepen dan, maar je kan wel items transferen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. 2 aparte werelden. Niks lopen.
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah, verkeerd begrepen dan, maar je kan wel items transferen?
idd we maken echt zo mega boomhut met bruggen ertussen naar andere boomhutjes!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Audreyoot het volgende:
Ik ga een junglehut bouwen hoog in de bomen
Oooh gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd we maken echt zo mega boomhut met bruggen ertussen naar andere boomhutjes!
Gestemtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja gisteren kwam VB met een idee om misschien de nieuwe map de hoofdmap te maken en de huidige map als wereld erbij (portals).
Huidige map als hoofd map en een map als Jungle erbij
Jungle map als hoofd map en huidige map als world erbij (portals)
Poll: Wat willen jullie?
• Huidige map als hoofd map en een map als Ju
• Jungle map als hoofd map en huidige map als
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
koop een fatsoenlijke failtopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Lorrelies het volgende:
STOMME LAPTOP KAP EENS MET SNUIVEN
[ afbeelding ]
Toch niet normaal zo
Wel kleurrijk zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft niks met de videokaart te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel kleurrijk zo
[ afbeelding ]
En mja, deze failtop is nog maar 2 jaartjes oud of zoMaar volgende keer let ik wel op mijn videokaart ja
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel kleurrijk zo
[ afbeelding ]
En mja, deze failtop is nog maar 2 jaartjes oud of zoMaar volgende keer let ik wel op mijn videokaart ja
Boomhutten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef tuut-chips het volgende:
NIET RESETTEN.
Serieus, jungle voegt helemaal niks toe!
Een nieuwe houtsoort? Niggu plz.
Is een nieuwe houtsoort een reden voor een hele nieuwe map?
Jungle is toch te dichtbegroeid om bebouwbaar te zijn!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef tuut-chips het volgende:
NIET RESETTEN.
Serieus, jungle voegt helemaal niks toe!
Een nieuwe houtsoort? Niggu plz.
Is een nieuwe houtsoort een reden voor een hele nieuwe map?
Jungle is toch te dichtbegroeid om bebouwbaar te zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |