Dit..quote:
* Ame_thyst Haalt occupy tentje van de spawn af en druipt afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk ze leip zijn dan, ik had nog niet de gelegenheid gehad om te posten maar het was niet serieus.
Ultimate troll = accomplished
xDquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk ze leip zijn dan, ik had nog niet de gelegenheid gehad om te posten maar het was niet serieus.
Ultimate troll = accomplished
Wat houd dat in? Ik heb het hier al een tijdje niet gevolgd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tot de map reset wel, ja.
De mannen van Mojang komen met updates waarbij, om van bepaalde features gebruikt te maken een nieuwe map nodig is (dus nieuwe world generatie.)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat houd dat in? Ik heb het hier al een tijdje niet gevolgd.
Gebeurt niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat houd dat in? Ik heb het hier al een tijdje niet gevolgd.
Ahzo, dus voor dit bijvoorbeeld zou het moeten?:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De mannen van Mojang komen met updates waarbij, om van bepaalde features gebruikt te maken een nieuwe map nodig is (dus nieuwe world generatie.)
Dat zou dan voor de server betekenen dat ALLES weg is en dat we opnieuw moeten beginnen.
De updates die nu uitkomen zijn het nog niet waard om zo'n reset uit te voeren maar misschien dat dit in de toekomst ooit gaat veranderen. Voorlopig is je huisje veilig hoor
Yep (of een hoop ingewikkeld handmatig gepruts met plugins)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo, dus voor dit bijvoorbeeld zou het moeten?:
maar wat ik zowiezo niet snap: alle nieuw gegenereerde chunks hebben die nieuwe world generation. dus als je alleen de extreme uitlopers(/gegenereerde chunks) van de map afknipt en vervolgens verder van de spawn gaat heb je toch gewoon kans op een jungle?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De mannen van Mojang komen met updates waarbij, om van bepaalde features gebruikt te maken een nieuwe map nodig is (dus nieuwe world generatie.)
Dat zou dan voor de server betekenen dat ALLES weg is en dat we opnieuw moeten beginnen.
De updates die nu uitkomen zijn het nog niet waard om zo'n reset uit te voeren maar misschien dat dit in de toekomst ooit gaat veranderen. Voorlopig is je huisje veilig hoor
boompluigin? what did i miss?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb een lekke band zonder lek, how cool is thatkutfiets.
En een jungle op de server zou wel vet zijn overigensMet die boomplugin krijg je dan echt een regen van hout, omg
Of nou ja, ik weet niet hoe het officieel heet... maar als je het onderste blokje van een boom weghakt (met je hand, anders is je bijl zo op), dan vallen alle bovenste houtblokjes naar benedenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Of nou ja, ik weet niet hoe het officieel heet... maar als je het onderste blokje van een boom weghakt (met je hand, anders is je bijl zo op), dan vallen alle bovenste houtblokjes naar beneden
of je klikt gewoon op neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:04 schreef Flodder450 het volgende:
en toen ging mn minecraft naar 1.1 ;_;
Vind jou ook lief..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |