Oké jij krijgt ban.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:20 schreef bobbernaut het volgende:
IK BEN GEEN JOHAN FLEMMINX!!!
Owh ik hoorde van drump via pm dat er mapreset komt omdat iedereen al alles heeft..
Nee. Precies om de reden dat er nu weer verwarring wordt veroorzaakt of er een map reset komt. Door deze post van jou wordt ook meteen weer bevestigd dat er nu idd weer verwarring over is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat hij klaagde over de komende map reset.
Goed ideequote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Idee voor de volgende titel: [Minecraft # 126] Géén mapreset
Weet ik tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee. Precies om de reden dat er nu weer verwarring wordt veroorzaakt of er een map reset komt. Door deze post van jou wordt ook meteen weer bevestigd dat er nu idd weer verwarring over is.
Drumpie gaf eerder al aan in dit topic dat er geen map reset komt.
Dus bij deze zeg ik het ook nogmaals: Er komt geen map reset.
Wil even zeggen dat ik dat best triest vind. Ten eerste vindt dit gesprek niet plaats op de MC server en ten tweede. Als je niet ziet dat die post een troll is dan .... stop dan maar helemaal met internetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Mender het volgende:
Als bobbernaut iemand was geweest die zich wist te gedragen en geen eerdere waarschuwingen had dan hadden we dit door de vingers gezien.
Een compliment van de Meester!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef TJV het volgende:
Trolltechnisch gezien deed hij het wel goed.
Kzit op school dus kan t niet checken :/quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat niet eens, het is gewoon té duidelijke trol. Be je echt gebanned dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |