quote:Ladders regained their collision box, and vines are climbable when they have a solid block behind them
Added jungle biome (requires a new world) with new tree and leaf types
Updated language files
Dispensers will place mobs instead of releasing the spawner egg
Zombies have new path-finding AI
Wolves have new AI and can be bred (when tame)
Also third person looks a whole lot better.
Je hebt gewoon andere humor, niks mis mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook niet te zijn en ik faal daar dus ook niet in, in tegenstelling tot die dude![]()
[ afbeelding ]
Klopt, nu nog in 1x een hele grote update uitbrengen en niet elke keer die snapshots.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Rivalo het volgende:
Die nieuwe update...
Het ziet er na uit dat Jeb al meer gedaan heeft dan Notch in een jaar.
[..]
Ja ik ben een meisje en jij een jongenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt gewoon andere humor, niks mis mee.
tis anders een erg kleine change list... + maar 1x per half jaar update i.p.v grote(re) changelist + elke week updates...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Rivalo het volgende:
Die nieuwe update...
Het ziet er na uit dat Jeb al meer gedaan heeft dan Notch in een jaar.
[..]
Je wou zeggen dat Notch veel deed?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tis anders een erg kleine change list... + maar 1x per half jaar update i.p.v grote(re) changelist + elke week updates...
tot nog toe heb ik het idee dat notch relatief meer deed..quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Notch veel deed?
quote:Misschien dat het nog afneemt? Notch is echt een slechte coder en dat nu Jeb veel bugs er uit haalt en features er in zet die gewoon echt nodig zijn om het als een echt gereleasde game tte laten lijken.
Ik bedoel een NPC Village zonder AI in de volledige 1.0 versie?
Begrijp me niet verkeerd, ik speel het al sinds het begin van de alpha maar die AI was toch echt beloofd als feature.
Vind dat er anders genoeg veranderd is het afgelopen jaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Notch veel deed?
Misschien dat het nog afneemt? Notch is echt een slechte coder en dat nu Jeb veel bugs er uit haalt en features er in zet die gewoon echt nodig zijn om het als een echt gereleasde game tte laten lijken.
Ik bedoel een NPC Village zonder AI in de volledige 1.0 versie?
Begrijp me niet verkeerd, ik speel het al sinds het begin van de alpha maar die AI was toch echt beloofd als feature.
Vandaar je topic over nieuwe blocks op het MC forumquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vind dat er anders genoeg veranderd is het afgelopen jaar
Nee ik bedoel qua biomes enzo, nieuwe blocks mochten wel meerquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vandaar je topic over nieuwe blocks op het MC forum
jungle is erbijquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel qua biomes enzo, blocks mocht wel meer
ah oke, dat vind ik persoonlijk ook wel. Biomes zijn wel cool, maar als dr verder weinig in is te halen (mushroom bijv) dan heb je er weinig aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel qua biomes enzo, nieuwe blocks mochten wel meer
Mooshrooooomquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
ah oke, dat vind ik persoonlijk ook wel. Biomes zijn wel cool, maar als dr verder weinig in is te halen (mushroom bijv) dan heb je er weinig aan.
lolquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mooshrooooom
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwwwwwwwwww<3
ICH MUSSE ETWAS WISSEN FÜR GESCHICHTE!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Bob btw wat moest je nou van Mor vandaag XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ICH MUSSE ETWAS WISSEN FÜR GESCHICHTE!DAS IST GANZ TOLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, moet je 'm maar even op skype vragen
[ Bericht 8% gewijzigd door Lorrelies op 19-01-2012 21:11:50 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Here's a little guide for everyone who wants new terrain features (jungles) in their old worlds and doesn't mind getting chunk boundaries.
Download NBTedit
Use it to open up the level.dat file of the world you want to change (found in %appdata%.minecraft\saves)
Click on the Data item and create a new int (press Ctrl + 3) and name it 'generatorVersion'
Edit the value (hit Enter while it is selected) and change it to '1'
Edit the value for generatorName to say 'default' (all lowercase)
Hit the Save button and open your minecraft world once and save/quit.
Reopen NBTedit and check to see that the value is still 1, and that the generatorName value is also default (all lowercase). If it has, you are all set!
As a side note, if you set the value to '0' it will use the 1.1 terrain code (or if you delete the item). Also make sure to change the generatorName value otherwise the changes might revert when when you start up the world ('default' for 12w03, 'default_1_1' for 1.1)
I'm not sure how the values for future patches will work... we'll have to see.
True..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef dnbrainwash het volgende:
"and doesn't mind getting chunk boundaries"
Da's echt sonde van je wereld tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |