Jij hebt dan ook haast niks staan. Andere wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
meh ik zou t niet erg vinden als we nieuwe map moeten hehe
wel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook haast niks staan. Andere wel.
WAAROM LEEST NOOIT IEMAND -.-quote:
so true...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een mongolen die Mojang. Gaan ze beetje nieuw world generation elementen toevoegen terwijl het spel uit is.
Echt waar, die CEO die dat bedrijf leidt moet echt een klapmongool zijn. Ik had het wel geweten als ik daar de CEO was.
waar maak je je druk over, pffff..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAAROM LEEST NOOIT IEMAND -.-
ALTIJD als het over een map reset gaat zegt iedereen DE MAP WORDT GEREST!!!11!!!!!1!!111
nee ze lezen niet verder...
niet boos op jou hoor, maar t valt me gewoon op he D;
quote:
sommige maken zich druk om een TT..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
waar maak je je druk over, pffff..
sommige maken zich daar inderdaad erg druk over...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
sommige maken zich druk om een TT..
Ich bin essenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was er een restart? Hoezo zijn Fd en ik de enigen online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, gewoon pech hebben met de nieuwe biomes...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:30 schreef Lorrelies het volgende:
Is er dan echt geen manier om de wereld te sparen als we willen updaten? :c
Die heuvels lijken wel van die rijstbanken, vind je ook niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef maurisioo het volgende:
Wat een mooi landschap eigenlijk. Onderaan het plaatje zie je gewoon een half opgedroogde rivier.Nooit eerder gezien.
[ link | afbeelding ]
inderdaad jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Die heuvels lijken wel van die rijstbanken, vind je ook niet?
Dat kan op zich wel, de huidige creative map is bijvoorbeeld ook ouder dan swamp en mushroom biomes. Probleem is echter wel dat die nieuwe biomes zich random in de oude map hebben gezet. Grote delen zijn nu swamp en andere delen ijs.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Lorrelies het volgende:
En wat gebeurt er als er gewoon wordt geupdate, zodat we wolf breeding etc etc hebben, maar geen nieuwe biomes? Is het dan niet zo dat als je nieuwe gebieden verkent, dat dat eventueel die biomes kunnen zijn?
Ik denk vast veeeeeeeeeeel te simpel
Ah okquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel, de huidige creative map is bijvoorbeeld ook ouder dan swamp en mushroom biomes. Probleem is echter wel dat die nieuwe biomes zich random in de oude map hebben gezet. Grote delen zijn nu swamp en andere delen ijs.
De stad kan dus bijv zo binnen een ice biome komen te liggen. Of dat dit keer ook kan dat weet ik eigenlijk niet. Hier staat expliciet Requires new world, dat stond er bij de vorige updates afaik niet.
Ugh die stem van die gast irriteert me en hij is ook niet bepaald grappig terwijl hij dat wel denktquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk dit is Larping en niet wat Mor doet.
Tevens Joe.
Je bent zelf niet grappig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ah okThanks voor de uitleg
Ik heb er zo geen verstand van en ik vraag me dan toch wel af hoe het zit en werkt en zo
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de server iig
[..]
Ugh die stem van die gast irriteert me en hij is ook niet bepaald grappig terwijl hij dat wel denkt![]()
Steampunk is overigens best lache om te zien, zag een keer een paar gasten met zelfgemaakte rijdende Steampunk gevallen (in een optocht) en de kleding is ook wel vet, maar verder is het niks(en soms vind ik die gasten eng
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |