Zodra de mod api klaar is heb je daar veel minder last van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar jij beheert dan ook geen server
I knowquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar jij beheert dan ook geen server
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een mongolen die Mojang. Gaan ze beetje nieuw world generation elementen toevoegen terwijl het spel uit is.
Echt waar, die CEO die dat bedrijf leidt moet echt een klapmongool zijn. Ik had het wel geweten als ik daar de CEO was.
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Het is alleen zo dom om het nu te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best vet...
Mod, wait for it. API.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Het is alleen zo dom om het nu te doen.
Nah, ze gaan sowieso gewoon door met updaten en ik vind het wel leuk om ook gewoon nu updates te krijgen. Het is jammer voor de server + de world, maar toch. Je zou evt gewoon een stuk jungle in de map kunnen plakken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat ze al veel eerder zulke content moesten plaatsen en niet nu het spel uit is. Er zit gewoon geen tempo in MC.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nah, ze gaan sowieso gewoon door met updaten en ik vind het wel leuk om ook gewoon nu updates te krijgen. Het is jammer voor de server + de world, maar toch. Je zou evt gewoon een stuk jungle in de map kunnen plakken.
Daar heb je wel helemaal gelijk in jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb het over nieuwe map elementen en jij hebt het over mods?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zodra de mods via de api moeten werken kan mojang automatisch mods etc laten updaten etc.
Klopt, maar ach vind het nu ook wel leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat ze al veel eerder zulke content moesten plaatsen en niet nu het spel uit is. Er zit gewoon geen tempo in MC.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:17 schreef TJV het volgende:
Nieuwe biomes zijn gewoon basis die er al in had moeten zitten, in updates geef je nieuwe mobs, nieuwe blocks etc. maar geen dingen die de world generation veranderen.
OH, dan snap ik je probleem helemaal niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb het over nieuwe map elementen en jij hebt het over mods?
Het zal wel niet kunnen maar wat cool zou zijn is om bestaande maps te updaten waarbij chunks waarin is gewerkt met rust gelaten worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat ze al veel eerder zulke content moesten plaatsen en niet nu het spel uit is. Er zit gewoon geen tempo in MC.
Dat wordt het sowieso, als je laat maar zeggen met die update de map gaat verkennen dan krijg je pas nieuwe biome dingen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het zal wel niet kunnen maar wat cool zou zijn is om bestaande maps te updaten waarbij chunks waarin is gewerkt met rust gelaten worden.
ah okey. Maar idd terraria had hetzelfde met updates, had je eindelijk wat moest je opnieuw beginnen om van de nieuwe items gebruik te kunnen maken. Blijft een nadeel van dergelijk games.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso, als je laat maar zeggen met die update de map gaat verkennen dan krijg je pas nieuwe biome dingen.
ik wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
meh ik zou t niet erg vinden als we nieuwe map moeten hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |