tuurlijk kan je je items meenemen, we genereren dan een nieuwe wereld en de oude wereld is dan ergens heel ver, maar te ver om te lopen daarom portalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef Lorrelies het volgende:
Junglemap als hoofdmap is stom, want dan stap je in een 'lege' serverPortal zou briljant zijn
(mits je je items mee kan nemen btw)
Nee. 2 aparte werelden. Niks lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tuurlijk kan je je items meenemen, we genereren dan een nieuwe wereld en de oude wereld is dan ergens heel ver, maar te ver om te lopen daarom portal
ah, verkeerd begrepen dan, maar je kan wel items transferen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. 2 aparte werelden. Niks lopen.
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah, verkeerd begrepen dan, maar je kan wel items transferen?
idd we maken echt zo mega boomhut met bruggen ertussen naar andere boomhutjes!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Audreyoot het volgende:
Ik ga een junglehut bouwen hoog in de bomen
Oooh gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd we maken echt zo mega boomhut met bruggen ertussen naar andere boomhutjes!
Gestemtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja gisteren kwam VB met een idee om misschien de nieuwe map de hoofdmap te maken en de huidige map als wereld erbij (portals).
Huidige map als hoofd map en een map als Jungle erbij
Jungle map als hoofd map en huidige map als world erbij (portals)
Poll: Wat willen jullie?
• Huidige map als hoofd map en een map als Ju
• Jungle map als hoofd map en huidige map als
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
koop een fatsoenlijke failtopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Lorrelies het volgende:
STOMME LAPTOP KAP EENS MET SNUIVEN
[ afbeelding ]
Toch niet normaal zo
Wel kleurrijk zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft niks met de videokaart te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel kleurrijk zo
[ afbeelding ]
En mja, deze failtop is nog maar 2 jaartjes oud of zoMaar volgende keer let ik wel op mijn videokaart ja
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel kleurrijk zo
[ afbeelding ]
En mja, deze failtop is nog maar 2 jaartjes oud of zoMaar volgende keer let ik wel op mijn videokaart ja
Boomhutten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef tuut-chips het volgende:
NIET RESETTEN.
Serieus, jungle voegt helemaal niks toe!
Een nieuwe houtsoort? Niggu plz.
Is een nieuwe houtsoort een reden voor een hele nieuwe map?
Jungle is toch te dichtbegroeid om bebouwbaar te zijn!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef tuut-chips het volgende:
NIET RESETTEN.
Serieus, jungle voegt helemaal niks toe!
Een nieuwe houtsoort? Niggu plz.
Is een nieuwe houtsoort een reden voor een hele nieuwe map?
Jungle is toch te dichtbegroeid om bebouwbaar te zijn!
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:48 schreef tuut-chips het volgende:
Boehoe boomhutten. Dus omdat drie mensen een boomhut willen bouwen moet er een compleet nieuwe map bij komen. Doe dan een survival wereld waar we /tp en iconomy hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |