Ik vind het juist wel iets hebben, Tomic weet niet zo goed met korte ballen en kansen om te gaan, terwijl Dolgo ze juist wel de baan uitslaat, of kort legt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:58 schreef TheGeneral het volgende:
9/10 rallies zijn wel verschrikkelijk om te zien. Ze doen meestal helemaal niks. Tomic krijgt per rally 3 de bal rond de servicelijn en lepelt hem dan terug en rent weer keihard achteruit
Het is in sommige rally's nog erger dan het damestennisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:58 schreef TheGeneral het volgende:
9/10 rallies zijn wel verschrikkelijk om te zien. Ze doen meestal helemaal niks. Tomic krijgt per rally 3 de bal rond de servicelijn en lepelt hem dan terug en rent weer keihard achteruit
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:12 schreef tja77 het volgende:
Al die haters op het bazentennis van Dolgopolov![]()
Delpo een break voor.
Hoezo niet, het is 3-1 voor Delpoquote:
Sorry, ik las je bericht niet zo goedquote:
Al die afkortingen voor tennissersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo niet, het is 3-1 voor Delpo.
Niet alleen afkortingen, ook bijnamenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:17 schreef WillieW het volgende:
[..]
Al die afkortingen voor tennissers
Wel een terechtequote:
Geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:21 schreef TheArt het volgende:
Je vraagt je toch af waarom iemand als Tomic zo'n lekkere vriendin als Donay Meijer heeft
Zelfde geldt natuurlijk voor Dolgo met zijn vriendin
Hangt er toch denk ik ook vanaf wat Almagro doet dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:30 schreef Szura het volgende:
Del Potro is trouwens bij winst Almagro voorbij en dus terug in de top-10.
Dat zien we volgende ronde wel weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hangt er toch denk ik ook vanaf wat Almagro doet dan?
Succes dus. En natuurlijk een erg interessant levenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geld.
Als ze achter de vuilniswagen hadden gelopen hadden ze een dik vatsig mormel van 140 KG thuis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |