Wat jullie daar van vinden vind ik helemaal niet rullevant, ik laat het lekker gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tenzij je pleinvrees hebt.
Als dit topic eenmaal gaat lopen dan gaat ie voor de grap vertellen dat er lui zijn overleden. Let maar op man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel geslaagd Stokstaart, en wat een verbroedering in dit topic dat je ze nog helpt ook.
Wel met jou als je wilt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]Je gaat dus echt nooit uit?
Vertel. Hebben ze je pijn gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit, want na paar weken stagelopen in Rotterdam moet ik ergens mijn frustratie kwijt richting Rotterdammers.
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als dit topic eenmaal gaat lopen dan gaat ie voor de grap vertellen dat er lui zijn overleden. Let maar op man.![]()
Ja en het enige wat ik deed wat toezichthouden in een Ajax shirtje... maar zonder gekheid waren wel lieve mensjes hoor. Keek wel de hele dag uit over Het Kasteel dus die club mag ik ook niet meer. (Sparta dus)quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel. Hebben ze je pijn gedaan?
Ja, dat accent , m'n orenquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel. Hebben ze je pijn gedaan?
Nee hoor. Kan ook zijn dat je uitgaan gewoon kut vindt. Waar kom jij vaak dan? Ik heb een poosje in Enzo gewerkt, weet niet of je dat kent?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar afgelopen twee maanden niet. Moet ik me daar voor schamen ofzo?
Duivendrecht heeft geen accent?quote:
Nee. Noord ook niet. Ik praat netjes nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duivendrecht heeft geen accent?
Agreed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
Maar esperanza, je wilt hier meeposten maar houdt niet van voetbal. Daar staat op z'n minst een foto van jezelf als tegenprestatie tegenover.
Vorige keer was in 't Pleidooi, borrel studie vereniging. Maar vond de sfeer maar zo zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan ook zijn dat je uitgaan gewoon kut vindt. Waar kom jij vaak dan? Ik heb een poosje in Enzo gewerkt, weet niet of je dat kent?
Ze schijnt het wel leuk te vinden om in een oranje pakje op en neer te springen bij het Nederlands elftal hoor. Dus ze is gewoon je type.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
Maar esperanza, je wilt hier meeposten maar houdt niet van voetbal. Daar staat op z'n minst een foto van jezelf als tegenprestatie tegenover.
Anonymousz moet ook nog een pic posten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze schijnt het wel leuk te vinden om in een oranje pakje op en neer te springen bij het Nederlands elftal hoor. Dus ze is gewoon je type.
Jullie stadion ligt anders erg dichtbij de Bijlmer. Daar versta je sowieso niemand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Noord ook niet. Ik praat netjes nederlands.
Op mijn ij en a na dan. En g...en r ...oh shit.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze schijnt het wel leuk te vinden om in een oranje pakje op en neer te springen bij het Nederlands elftal hoor. Dus ze is gewoon je type.
Ik kom zelf uit 'tha hood" man...ik versta alles.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie stadion ligt anders erg dichtbij de Bijlmer. Daar versta je sowieso niemand.
Heb je daar je dreigskills opgedaan waarmee je de RvC terroriseert met je aangeschreven brieven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit 'tha hood" man...ik versta alles.
Onder andere ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je daar je dreigskills opgedaan waarmee je de RvC terroriseert met je aangeschreven brieven?
Kijkend naar de werkwijze van VBL mods in het verleden.....j.......nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Paul-89 het volgende:
Zal dit topic mogen blijven bestaan ?
Nee, tenzij we Tong actief in dit topic krijgen, maar die heeft zijn bejaarde cafe al.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Paul-89 het volgende:
Zal dit topic mogen blijven bestaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |