Niks gemist, want Sierd was er niet. Domme mensen op twitter dachten trouwens dat het Sierd wel wasquote:
Die is weg. Geen idee waar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb je met dat dekbed gedaan?
Jammer, altijd handig om er 1 achter de hand te hebben mochten de resultaten van Ajax tegenvallen. Achteraf is de Kuip een stuk dichterbij dan de Arena.quote:
Je bent op je 13e gaan beseffen dat je in groningen woont ? Netjesquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja maar zo dacht ik toen ik 13 was wel en zo is het gegaan. En nu interesseert het me eigenlijk niet meer zoveel.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, altijd handig om er 1 achter de hand te hebben mochten de resultaten van Ajax tegenvallen. Achteraf is de Kuip een stuk dichterbij dan de Arena.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent er op je 13e gaan beseffen dat je in groningen woont ? Netjes
Haar zou je in een club wel tegen willen komen, dan zal ze ook pas laat beseffen wat ze aan het doen isquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent op je 13e gaan beseffen dat je in groningen woont ? Netjes
Inderdaad, daarvoor woonde ik namelijk heel ergens anders.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb een jaar in comic sans rondgelopen omdat ik de code was vergeten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → b a moet je typen
Wat doet die code, ik zie niks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → b a moet je typen
Kelder met kettingen enz. ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor woonde ik namelijk heel ergens anders.
En, veel opgedaan? Of is die hele ervaring verdrongen? Wel begrijpelijk opzich als ze je dwongen tot het supporten van Feyenoordquote:
Nou nou, moet dat zo tegen een damequote:
De negatieve ervaringen uit mijn jeugd heb ik verdrongen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En, veel opgedaan? Of is die hele ervaring verdrongen?
druk het in dan, gewoon op je toetsenbord. Niet letterlijk typen in het tekstvak maar gewoon indrukken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat doet die code, ik zie niks.
Nee hoe je het zegt, ik zelf heb hier ook een paar vrouwen in de kelder..quote:
Zij werkt als prostituee volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |