Ik word met niemand verbonden. Heb 1000 keer next geklikt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe je wel eens aan fokroulette?
http://www.fok.nl/fokroulette/new/
En lukt die opzet? Ik had je namelijk ouder ingeschat, zeker 13.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik 11 ben, voor een jeugdig image.
Ik mag niet klagen, jouw inschatting is alsnog een jaartje of 72 van mijn echte leeftijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt die opzet? Ik had je namelijk ouder ingeschat, zeker 13.
ALs je naar mijn naam kijkt is 12 ook nogal jong.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, jouw inschatting is alsnog een jaartje of 72 van mijn echte leeftijd.
Heb jij ook altijd die drang om elke dag maar weer ~140 posts te maken en altijd te proberen bij elk topic de nieuwe te openen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Ik ook, zelfde leeftijd, dus...waarom geen pic?
.
Bovendien, mensen vergeten nog wel eens dat Johannes Vermeer al 300 jaar lang dood is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt die opzet? Ik had je namelijk ouder ingeschat, zeker 13.
Ok... laatst kwam er wel een bijna leeftijdsgenoot langs op dit subforum, maar die was binnen de minuut al weggejaagt door de weinig inhoudelijke reacties.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, jouw inschatting is alsnog een jaartje of 72 van mijn echte leeftijd.
Dat idee heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... laatst kwam er wel een bijna leeftijdsgenoot langs op dit subforum, maar die was binnen de minuut al weggejaagt door de weinig inhoudelijke reacties.Soms lijkt ik hier wel de enige die wat van dit forum wil maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Doe je cam aanquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef De_kromme het volgende:
Kunnen al die ajacieden niet ef wegblijven hier? Het gedonder begin nu al.
Denken dat ik een oprechte supporter benquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef De_kromme het volgende:
Kunnen al die ajacieden niet ef wegblijven hier? Het gedonder begin nu al.
Spreek hem hier eens op aan Kromme. Dit vind ik tever gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen elektrische tandenborstel?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen elektrische tandenborstel?
Hoe vond je het wedstrijd topic vandaag lopen romdon Real Madrid - Barcelona Paul?. Ik vond enkele users een beetje tam vandaagquote:
Nu wil ik nog meer een pic van je zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Goed. Ik was vroeger altijd voor Feyenoord. Ik sliep zelfs onder een dekbed van Feyenoord totdat ik mij besefte dat ik in Groningen woonde. Ik ben dus overgestapt naar F.C Groningen. Ik volg het alleen nooit meer.
Dat komt omdat je bent overgestapt. Groningenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Goed. Ik was vroeger altijd voor Feyenoord. Ik sliep zelfs onder een dekbed van Feyenoord totdat ik mij besefte dat ik in Groningen woonde. Ik ben dus overgestapt naar F.C Groningen. Ik volg het alleen nooit meer.
Ik studeer nu in Groningen, betekent nog niet dat ik voor Groningen ben, bij elkaar gekochte Zweden, plus iemand uit Uruguay en Servië.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Wat heb je met dat dekbed gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Niet in gekeken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vond je het wedstrijd topic vandaag lopen romdon Real Madrid - Barcelona Paul?. Ik vond enkele users een beetje tam vandaag
Ja maar zo dacht ik toen ik 13 was wel en zo is het gegaan. En nu interesseert het me eigenlijk niet meer zoveel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik studeer nu in Groningen, betekent nog niet dat ik voor Groningen ben, bij elkaar gekochte Zweden, plus iemand uit Uruguay en Servië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |