Is alweer een tijdje geleden. Maar ik ging toen ook gewoon weer in dezelfde topics postenquote:
IP-adres/cookies, zulke dingen.quote:
Je kunt via TOR browser alles maskeren. IP etc. Met TOR blijf je op het normale web gewoon anoniem, deep web kan het soms wel eens verkeerd gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Beste kun je gewoon yvonne of zo mailen en uitleggen hoe of wat. Als je gaat klonen hebben ze dat idd vrij snel door ja
Vorige 2 accs van mij zijn allebei perm banned.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
no shit. Mijn ervaring is dat ze het vrij snel in de gaten hebben.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt via TOR browser alles maskeren. IP etc. Met TOR blijf je op het normale web gewoon anoniem, deep web kan het soms wel eens verkeerd gaan.
Mee eens. Lachen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu trouwens probleemwijken assen aan het terugkijken, blijft toch briljant die serie.
k kachel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu trouwens probleemwijken assen aan het terugkijken, blijft toch briljant die serie.
Goeie shit is dat ja. Vooral die quotes van die werkeloze gast. "Werken moet in je aard zitten"quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Dat is de overgang.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die Yvonne het maar niet horen. Straks wordt ze weer boos
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
k kachel.
Assen was met al die weedteelt heh toch?
De vraagt blijft wanneer ik eens uit de pubertijd kom. Dus Yvonne en ik zouden eigenlijk best vriendjes kunnen worden.quote:
Pics?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vijf jaar lang op voetbal gezeten en waarschijnlijk dol ik jou zo.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
'Als ze de uitkeringen eens wat hoger gooiden, hoefde je ook niet zoveel te doen'
kk kachel is Kees. Woensel, Eindhovenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
k kachel.
Ik weet niet meer. Ik weet nog wel van Assen Oost met die vrouw die beweerde iets niet te hebben gejat van de buurman en zielig ging doen omdat hij haar beschuldigde en later alsnog bekende en hem ging uitschelden enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
k kachel.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer. Ik weet nog wel van Assen Oost met die vrouw die beweerde iets niet te hebben gejat van de buurman en zielig ging doen omdat hij haar beschuldigde en later alsnog bekende en hem ging uitschelden enzo.![]()
Jou.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Van het toenmalige team? Mijn oude voetbalschoenen? Van wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |