Dat stond ik van bovenaan de brug te aanschouwen. Die heeft nog een kwartier voor een linie ME'ers gestaan met gebaren en alles voordat ze werd opgepakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals die chick die bij die rellen zo'n ME'er van zijn paard probeert te slaan
quote:
Ik heb d'r niks mee nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt niet van paarden? Dat is dan wel weer een pluspunt... pleurisbeesten.
Inkoppertje dit. 'Ja maar Ajax heeft dan ook geen echte supporters'quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, @ caland, ik heb wel echte lekkere chicks gezien hoor in de Arena die liepen te...schreeuwen. Was wel de hoofdtribune en leren stoeltjes..maraja.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hou wel van meisjes met parels.
zo niet, -> ban.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou zo elke vrouw er uit moeten zien.
Ze ziet er al wel een beetje gedrogeerd uit. Niks mis mee, je moet sowieso snel door je GHB opslag heengaan binnenkort is het illegaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjowquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smoofie heeft roofie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze ziet er al wel een beetje gedrogeerd uit. Niks mis mee, je moet sowieso snel door je GHB opslag heengaan binnenkort is het illegaal.
Zo zie ik er totaal niet uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo zou elke vrouw er uit moeten zien.
Jij bent iranier toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zo zie ik er totaal niet uit.![]()
[ afbeelding ]
Lekker Perzische katquote:
Sta jij daar niet op danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |