SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
En of ze daar wat aan kunnen doenquote:
Dat grote voordeel valt best wel mee, dat is juist het hele punt. Dat alleen zou niet genoeg moeten zijn om de slechte verhoudingen te kunnen verklaren. Immers, balance issues kunnen gewoon door middel van een patch gefixt worden (wat ook getracht is met deze patch).quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
En of ze daar wat aan kunnen doen![]()
Ik heb het hier niet over aantallen alleen, het feit alleen al dat zoveel mirror classes zoveel meer in het voordeel zijn als empire zijnde, maar dat was je voor het gemak even vergeten?
leesvoer:quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat grote voordeel valt best wel mee, dat is juist het hele punt. Dat alleen zou niet genoeg moeten zijn om de slechte verhoudingen te kunnen verklaren. Immers, balance issues kunnen gewoon door middel van een patch gefixt worden (wat ook getracht is met deze patch).
Met andere woorden, dat driekwart voor Empire kiest is niet zomaar in de schoenen van Bioware te schuiven.
Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
En dat weten mensen nu dus. Niet toen ze een karakter kozen. Het verklaart uiteraard enigszins dat de Empire meer wint, maar niet de grote verschillen in aantallen.
Ik ben imp, omdat ik het verhaal van de Warrior wilde afmakenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,
Het bevalt goed. De nieuwe laadtijden wat minderquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef STING het volgende:
En bevalt de anti-aliasing een beetje?
OMG, ik moet de game nu wel kopen, een Founder Titlequote:As a 'thank you' to everyone who helped make Star Wars™: The Old Republic™ one of the most successful MMO launches in history, we are rewarding early members of The Old Republic with a unique Founder's Medal and "Founder" Title!
To receive the Founder's Medal...
Purchase Star Wars: The Old Republic and redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
Complete one of the following transactions by March 19th, 2012 (12:01AM EST; Pacific: March 18th, 9:01PM PST; European: 4:01AM GMT, 5:01AM CET):
Billed at least once for an active Star Wars: The Old Republic subscription
Redeemed a Star Wars: The Old Republic Game Time Code
Once you become eligible for the title and have surpassed your 30 days of game time included with your official Game Product Registration Code, you will be notified by email.
Check your in-game mail for a message from "Star Wars: The Old Republic". Your Founder's Medal will be attached to this message.
Place your Founder's Medal in your Inventory and right-click the medal to unlock your "Founder" title. (TIP: You can choose to show the Founder's title or any other title you've earned in-game by opening your character sheet and selecting a title from the character name drop down. Once applied, the title will show next to your character name on your nameplate.)
This title is permanently bound to your account and will carry over to any character you make in the future.
Dat lijkt me een bug en geen feature.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:54 schreef Questular het volgende:
Gisteren weer eens een warzone gedaan, degene waar je bommen moet planten en vervolgens in de ronde erna de objectives moet verdedigen. Nu had mijn team te weinig spelers waardoor we niet konden starten. Prima ik wacht wel tot het aantal spelers voldoende is. Maar waarom kan de tegenstander wel al beginnen? Toen ons team eindelijk genoeg spelers had waren de aanvallers al 2 deuren verder... Ik heb weinig aan te merken op het spel tot nu toe maar dit is echt belachelijk.
Maar goed gisteren wel mn spaciship gekregen en mn robot companion. Lekker 1 companion om te helpen bij het questen en 1 die mn professions levelt
Gisteren naar een nieuwe quest gebied vertrokken en vanavond eens kijken hoe het daar is
Een erg vervelende bug dan tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bug en geen feature.
Het is mij niet overkomen, maar misschien omdat ik lvl 50 benquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Een erg vervelende bug dan tochEn eentje die veel te vaak voorkomt :p
Ik ben nu rank 18 en wordt nog steeds gepwndquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef DaFan het volgende:
ExplOits zijn vervelender...
Gasten die invisible kunnen casten op een ander die niet breakt bij dmg of als ze een bom planten...
Of gasten die een leap doen zonder dat er een friendly of een foe staat... Handig bij Huttball vanuit de pit
All in all vermaak ik me veel beter in WZ nu met 41 commando! Denk dat ik tot 50 alleen PVP doe, had maar 15 Valor namelijk
DPS met full pvp-gear heeft 33% meer health dan ik nu heb en ik ben een tank. Om een illustratie te geven hoe kansloos ik daar nu ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef DaFan het volgende:
Ik ben vanavond ook wel 18... Maar je bent 50 toch?
Dan zal je wel redelijk faceroll krijgen als je tegen geared 50s op moet?
Ik zit in de 10-49 bracket en wordt af en toe vernederd door en lvl 12vooral Ops met backstab.
Gisteren vond ik de warzones erg laggy en vooral die warzone met die 3 kanonnen, waar het geluid verneukt was en de lag nog erger :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef DaFan het volgende:
ExplOits zijn vervelender...
Gasten die invisible kunnen casten op een ander die niet breakt bij dmg of als ze een bom planten...
Of gasten die een leap doen zonder dat er een friendly of een foe staat... Handig bij Huttball vanuit de pit
All in all vermaak ik me veel beter in WZ nu met 41 commando! Denk dat ik tot 50 alleen PVP doe, had maar 15 Valor namelijk
Yep, dat klopt. http://www.swtor.com/comm(...)=1822494#edit1822494quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:07 schreef Morthill het volgende:
Vandaag gaan de servers weer een paar uur neer, volgens mij gaan ze Ilum patchen
quote:UPDATE: This maintenance period has been moved and is now scheduled to begin at 8AM CST (6AM PST/ 9AM EST/ 2PM GMT/ 3PM CET) on 1/19 and end at 12PM (noon) CST (10AM PST/ 1PM EST/ 6PM GMT/ 7PM CET).
Ja dat is mijn punt.. 'fresh' 50s hebben weinig kans...en je moet nog wel ff voordat je full champion bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
DPS met full pvp-gear heeft 33% meer health dan ik nu heb en ik ben een tank. Om een illustratie te geven hoe kansloos ik daar nu ben.
Ja geluid deed vaag bij Alderaan! Viel me ook al op. En ik heb er 6 potjes van moeten spelen gisterenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Gisteren vond ik de warzones erg laggy en vooral die warzone met die 3 kanonnen, waar het geluid verneukt was en de lag nog erger :p
je heb een cap van 1000 punten, en daar zit je zo aan , dus gewoon uitgeven op 20 en 40quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:20 schreef Questular het volgende:
Is het sowieso verstandiger om al je verdiende pvp punten niet uit te geven tot dat je lvl 50 aantikt of heb je dan aan al die verdiende punten niks meer?
1000 mercanary en een bag = 4800 punten die je kan oppotten op zich.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:24 schreef leeell het volgende:
[..]
je heb een cap van 1000 punten, en daar zit je zo aan , dus gewoon uitgeven op 20 en 40
En terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef pjats het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Ilum weer wordt aangepast. Het aantal QQ'ers op het officiële forum is behoorlijk groot namelijk.
Weet niet of er iets is veranderd , maar ik heb nu al 20 bags achter elkaar opengemaakt zonder 1 item....quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ik las gisteren iets over PvP gear, dat het moeilijker te krijgen was, zijn er dingen moeilijker geworden? wat is er aangepast sinds de patch mbt PvP gear?
jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
een Championbag was 800 warzone coins (200merc en 200 warzone) dit is nog steeds zo neem ik aan?
Ganzlactic Empire?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
Mijn alt aangemaakt, Shogar een Zabrak Imp Agentga uiteindelijk operation healing.
[spam]review[/spam]
Wordt je ervoor betaald trouwens of is het vrijwillgerswerk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
Mijn alt aangemaakt, Shogar een Zabrak Imp Agentga uiteindelijk operation healing.
[spam]review[/spam]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
[spam]review[/spam]
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.quote:Het laatste punt dat ik moet noemen is de laadtijden van de game. De tijd tussen inloggen en daadwerkelijk spelen bedraagt enkele minuten en doordat elke planeet elk bezoek opnieuw moet worden ingeladen sta je dan ook weer even naar een laadscherm te kijken. Dat laatste is begrijpelijk als je kijkt naar bijvoorbeeld WoW. Daarbij kan de omgeving realtime gerenderd worden, omdat je niet dan in gedeelte A staat en dan plots om gedeelte Q; daar passeer je alle tussengebieden ook. Maar hoezeer het ook begrijpelijk is, telkens 2 minuten wachten is niet echt leuk.
Dat een andere game het NOG slechter doet betekend niet dat swtor het goed doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:
[..]
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.
Dat een andere MMO het beter doet wil ook niet zeggen dat SW:TOR het slecht doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:14 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Dat een andere game het NOG slechter doet betekend niet dat swtor het goed doetik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.
En je hebt wel gelijk, in AOC was het het aller slechts van elke mmo die ik gespeeld heb in mijn leven.
Nette review verder morthill
Nette editquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dat een andere MMO het beter doet wil ook niet zeggen dat SW:TOR het slecht doet
Een naam van je character kan handig zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:39 schreef Jorwol het volgende:
Ben nu ook begonnen, ben een Imperial Agent op Lord Calypho! Kan iemand me in de OP knallen?
Goeie review,quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
[spam]review[/spam]
Das wel een goeiequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Een naam van je character kan handig zijn
<kuch> prima review <kuch>quote:
Ik kreeg mn spaceship op lvl 17 dus het zal niet lang meer durenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
<kuch> prima review <kuch>
Ben nou ook een week bezig; (republic) gunslinger/lvl 17. Nu in The Works op Coruscant. Ik mag nu toch wel hopen dat ik snel m'n schip terugkrijg?
En dat punt over het laden: vanaf het moment dat ik inlog, kan ik binnen een minuut al verder met spelen. Dus hangen die laadtijden niet gewoon van je gekozen server af?
same hier idd, bekende bug, hopelijk met vandaags hotfix opgelost.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Altron het volgende:
De laadtijden zijn over het algemeen prima.
Vond ze alleen wat lang toen ik op Corellia zat terwijl ik queue'de voor een warzone.
Elke keer als ik uit een warzone kwam dan duurde het iets langer dan normaal voordat ik weer op corellia zat.
Heb overigens sinds gisteren wel af en toe een irritant laadscherm op de Fleet , dit is elke keer maar voor 1/2 seconden , maar daar stoorde ik me wel aan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:12 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een lvl 11 Shadow consular en ik zat me helemaal lamlendig te zoeken naar een Double-Bladed Lightsaber, blijkt ie dus gewoon in mijn backpack te zitten die ik kreeg bij het maken van de keuze..
Dit was op ilum ook, ik vind nog steeds dat ze een rollback op de servers moeten doen. De meeste imps hebben gister alleen maar ilum gefarmed en zo allemaal rank 60 bereikt door de medical center van Republic te campen en Republic kon geen kant opquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
same hier idd, bekende bug, hopelijk met vandaags hotfix opgelost.
Rank 60?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit was op ilum ook, ik vind nog steeds dat ze een rollback op de servers moeten doen. De meeste imps hebben gister alleen maar ilum gefarmed en zo allemaal rank 60 bereikt door de medical center van Republic te campen en Republic kon geen kant op
Dikke faal weer van bioware
Heb je de game nog niet gekocht dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben imp, omdat ik het verhaal van de Warrior wilde afmaken
[..]
Het bevalt goed. De nieuwe laadtijden wat minder
[..]
OMG, ik moet de game nu wel kopen, een Founder Title
Moet je windowed fullscreen selecteren bij de graphics, heb je er geen probleem meer mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:14 schreef DrParanoid het volgende:
[..]ik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.
ah, tx voor de tipquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je windowed fullscreen selecteren bij de graphics, heb je er geen probleem meer mee.
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..quote:
Hmmm dat is erg vervelend inderdaad. Een vicieuze cirkel waar een externe interventie nodig is vanuit bioware om die server van je stabiel te makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..
Combineer dit met de 10:1 ratio in empire voordeel + de slechte class balance. Dan heb je dus echt een kut tijd als je Republic bent en veel pvp speelt (wat op dit moment 80% vd endgame is, wat ze bij bioware ook niet hadden verwacht..maarja dat krijg als er niks anders te doen is)
Ik pak WoW er ook bij om aan te geven dat de laadtijden op zich niet gek zijn. Daar heb je niet dat je van gebied naar gebied springt, maar rustig loopt. Alles kan rustig ingeladen worden. TOR heeft die luxe niet, dus dan moet er wel geladen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:
[..]
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.
Overigens blijf ik het vergelijken met o.a. WoW erg gevaarlijk vinden. Een eerlijke vergelijking is wanneer je WoW na de eerste maanden van release er tegenaan zet. WoW heeft zo vreselijk veel jaren development achter de rug.
Dat op Corellia had ik ook, en dat is mede waarom ik het opgenomen heb in de reviewquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Altron het volgende:
De laadtijden zijn over het algemeen prima.
Vond ze alleen wat lang toen ik op Corellia zat terwijl ik queue'de voor een warzone.
Elke keer als ik uit een warzone kwam dan duurde het iets langer dan normaal voordat ik weer op corellia zat.
Heb overigens sinds gisteren wel af en toe een irritant laadscherm op de Fleet , dit is elke keer maar voor 1/2 seconden , maar daar stoorde ik me wel aan.
Daar heb ik geen invloed opquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:45 schreef byah het volgende:
[..]
Goeie review,
alleen witte letters op een gele achtergrond?![]()
Paar uur kaaskopquote:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..
Combineer dit met de 10:1 ratio in empire voordeel + de slechte class balance. Dan heb je dus echt een kut tijd als je Republic bent en veel pvp speelt (wat op dit moment 80% vd endgame is, wat ze bij bioware ook niet hadden verwacht..maarja dat krijg als er niks anders te doen is)
Of uberhaupt balance, zodat ik niet hard ingemaakt wordt door al die high geared grindersquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.
Oh nee, dat levert nog veel meer gezeik op. Bovendien zou dat betekenen dat een tijd lang niemand meer een Empire karakter kan maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.
Dit moet je niet willen en in principe is het niet erg dat de empire in grotere getallen is, het feit dat ze het dan totaal verneuken bij TALENT en ILUM, waar ze zeggen dat ze dit niet hadden voorzien maar dit is gewoon een leugen lees hun statement:quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe fucking dom kan je zijn, dit moet je toch zien aankomen, stelletje leugenaars bij elkaar zijn het en als dit oprecht is, dan zijn ze gewoon kanker dom en hadden deze mensen NOOIT maar dan ook NOOIT deze baan moeten krijgen.quote:Hello everyone; I wanted to update you on the issues we’ve been seeing today on the live servers, specifically within the Open World PvP area on Ilum. We’re aware that on some servers, either Republic or Empire groups have been capturing the Ilum control points, entering the enemy’s base and ‘camping’ the medcenters, preventing the opposite faction from leaving their base to recapture control points. This is not a fair or balanced gameplay experience and can also severely affect client performance, so we’re taking steps to address this.
Our intended design for Ilum Open World PvP is that players are instantly killed when entering the enemy’s base safe area, just like in Warzones, and that the defending faction can take taxis to other points within the zone. In Game Update 1.1, this is not working as intended. We have found the issue preventing this from happening under server load and will be publishing an Emergency Patch to address the issue. We’re aiming to have this patch published early tomorrow morning (January 19th, 5 AM US CST). [Note, please check the launcher and the main thread for the latest information on patch deployment timing -JG]
In addition to these changes, we’ll be reducing the population cap on Ilum. This should help increase performance by requiring your client to render fewer characters on-screen at once.
Regarding Valor gains, with the 1.1 update, players now receive a base reward of 20 Valor per unique enemy player defeated in a short time, and this base reward is modified by the number of objectives that the player’s faction owns. The gains are rate limited per player killed, encouraging players to attack unique players, not to pursue vendettas. The Valor gains players can see over time will vary greatly depending on the activity level in the zone. This is expected.
To dispel a couple of rumors that have been seen today – there is no Valor gain from destroying turrets within enemy bases, and none from killing NPCs.
We encourage players to avoid Ilum until our patch is deployed. As a temporary measure we will be disabling taxi services which would normally take players into the Open World PvP area. However, players will still be able to taxi out of the area.
We will continue to monitor Ilum across all servers and will make further changes to gameplay if required. We welcome your feedback here on the Forums, but please ensure your feedback is constructive and specific. Feedback based on rumor does not help us isolate potential issues.
Ik bedoel ook meer dat ze bij het launchen van de game de servers anders inrichten zodat je een bepaalde restrictie hebt qua aantallen spelers per faction. Nu is een server gewoon met een x aantal spelers vol ongeacht hoe de verhouding per faction is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
Je kunt moeilijk een balance gaan maken als de ratio 1:4 is voor de gehele populatie (ongeacht de server).
Overigens geeft valor rank 60 je niet in één klap toegang tot alle battlemaster pieces. Het is niet zo dat je even naar een trader gaat om die spullen allemaal te kopen. Je zult battlemaster lockboxes kunnen kiezen als reward voor je daily/weekly PVP quests. Hier is het ook gewoon weer mazzel hebben.
Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
Je kunt moeilijk een balance gaan maken als de ratio 1:4 is voor de gehele populatie (ongeacht de server).
Overigens geeft valor rank 60 je niet in één klap toegang tot alle battlemaster pieces. Het is niet zo dat je even naar een trader gaat om die spullen allemaal te kopen. Je zult battlemaster lockboxes kunnen kiezen als reward voor je daily/weekly PVP quests. Hier is het ook gewoon weer mazzel hebben.
Je lijkt wel een van de trollen uit de GC die we gisteren zagenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef Pixell het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn, dit moet je toch zien aankomen, stelletje leugenaars bij elkaar zijn het en als dit oprecht is, dan zijn ze gewoon kanker dom en hadden deze mensen NOOIT maar dan ook NOOIT deze baan moeten krijgen.
Ik had ook lekker kunnen campen daar als Empire speler zijnde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.
Tja Global Agenda liet blijkbaar wel goed zien hoe het wel kan. Al is natuurlijk niets perfect. Maar de balance tussen rep en empire daar kun je weinig tegen doen. De Sith class is nu eenmaal razend populair. Ik heb nog geen open PvP gespeeld en alleen maar druk geweest met WZ PvP. Maar ik baal er ook van dat we van de 5 potjes 4 maal tegen eigen fractie spelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of uberhaupt balance, zodat ik niet hard ingemaakt wordt door al die high geared grinders
Ik kan er gewoon slecht tegen als ik in het nadeel benquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je lijkt wel een van de trollen uit de GC die we gisteren zagenrelaxt gast, niet goed voor je hart
Die thread is van gisteren, mensen vinden die dingen nu pas uit. Als dat de grote imbalance zou moeten verklaren zou bijna iedereen daar vanaf hebben moeten weten. Wat duidelijk niet het geval is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,
Sorry ik mag van me dokter (Morthill) niet meer reageren op dit soort dingen, is slecht voor me hart.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die thread is van gisteren, mensen vinden die dingen nu pas uit. Als dat de grote imbalance zou moeten verklaren zou bijna iedereen daar vanaf hebben moeten weten. Wat duidelijk niet het geval is.
Ah, SPSSquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen als ik in het nadeel benMaarja, het verpest zo wel een beetje de ervaring voor mij!
Nu maar weer verder met het maken van mijn SPSS tentamen, wacht een nachtmerrie is dat zeg..
Weinig verschil, een rationele reactie zou er sowieso niet uitgekomen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sorry ik mag van me dokter (Morthill) niet meer reageren op dit soort dingen, is slecht voor me hart.
Lekker kortzichtig wel
Verhouding Horde - Alliance was ook krom. Mensen kiezen graag het kwaad of semi-kwaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weinig verschil, een rationele reactie zou er sowieso niet uitgekomen zijn.
Feit blijft, de slechte verhoudingen Empire vs Republic zijn niet te verklaren door simpelweg Bioware de schuld te geven.
Ik denk dat het wel meevalt. Ik ben zelf Empire en ben nu valor rank 32. De meeste Warzone's tegen Republic players is verliezen, omdat ze vreselijk sterk zijn. Ik kan met m'n sniper wel 1 vs 1 winnen met sommige classes, maar de meeste verlies ik. Gisteren speelde ik een match op Aldaraan waarbij de Republic dropship nog 5 punten over had. Het was een erg spannende match ook al verloren we. Het is alleen echt niet zo dat je instant über bent wanneer je Champion/Battlemaster gear hebt. Teamwork > Gear. Ik heb mensen met valor rank 63 een match in zien gaan en zien verliezen tegen een team met mindere gear, puur vanwege het feit dat ze niet goed samen werkten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.
Gelukkig zeg je dat laatste nogquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef jogy het volgende:
In MMO's zitten volgens mij ook wel relatief veel verwrokte tieners. Zal er ook wel iets mee te maken hebben als je dan de populairiteit bekijkt van bijvoorbeeld Sith. Niet bij iedereen die sith speelt geldt dit uiteraard, duh.
Je kunt BW niet de schuld geven, maar je kon in de forums wel al zien aankomen dat de Sith het zou gaan maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weinig verschil, een rationele reactie zou er sowieso niet uitgekomen zijn.
Feit blijft, de slechte verhoudingen Empire vs Republic zijn niet te verklaren door simpelweg Bioware de schuld te geven.
Het is ook lastig om dat te implementeren, omdat je als Jedi natuurlijk al heel jong gevonden moet zijn. Maar dan nog was een keuze wel aardig geweest. DAt je je kan bekeren op basis van Light/Darkquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je kunt BW niet de schuld geven, maar je kon in de forums wel al zien aankomen dat de Sith het zou gaan maken.
Helaas zit je aan het concept SW vast. Bij Starwars Galaxies was het zo dat je door het questen kon kiezen welke zijde je nam.Dus deed je veel quest voor de rep bereikte je door het aantal punten de fase dat je je kon aansluiten bij rep. maar je kon gelijk ook switchen als je dan weer ging questen voor empire en zo je punten verloor voor rep.. Maar goed oud gelul, want dat was nog voor de NGE waar je geen classes had maar een build gebaseerd op skills. Je kon dus alles mixen.
Zo ook was daar de crafted gear de top en niet de PvP gear. Je moest dus bij crafters je spullen kopen om het beste te hebben.
Mwah ik ben sowieso geen fan van het twee 'factions' idee, voornamelijk omdat PvP mij nauwelijks interesseert. Maar dat hoort er nou eenmaal bij, blijkbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je kunt BW niet de schuld geven, maar je kon in de forums wel al zien aankomen dat de Sith het zou gaan maken.
Helaas zit je aan het concept SW vast. Bij Starwars Galaxies was het zo dat je door het questen kon kiezen welke zijde je nam.Dus deed je veel quest voor de rep bereikte je door het aantal punten de fase dat je je kon aansluiten bij rep. maar je kon gelijk ook switchen als je dan weer ging questen voor empire en zo je punten verloor voor rep.. Maar goed oud gelul, want dat was nog voor de NGE waar je geen classes had maar een build gebaseerd op skills. Je kon dus alles mixen.
Zo ook was daar de crafted gear de top en niet de PvP gear. Je moest dus bij crafters je spullen kopen om het beste te hebben.
Dat zou mooi zijn. Kon ik met mijn BH naar rep switchen. Mijn keuze is toch al alles light al is het maar om Mako te plezieren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is ook lastig om dat te implementeren, omdat je als Jedi natuurlijk al heel jong gevonden moet zijn. Maar dan nog was een keuze wel aardig geweest. DAt je je kan bekeren op basis van Light/Dark
Ik vind beide leuk zowel PvE als zowel PvP. Ik mix dan beide ook op 50-50quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah ik ben sowieso geen fan van het twee 'factions' idee, voornamelijk omdat PvP mij nauwelijks interesseert. Maar dat hoort er nou eenmaal bij, blijkbaar.
Dat klopt niet altijdquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kon ik met mijn BH naar rep switchen. Mijn keuze is toch al alles light al is het maar om Mako te plezieren.
Dat zal mijn lot ook wel zijn als ik ooit Sith ga spelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je dat laatste nogik speelde namelijk een knufflesith
Dat klopt. De weinige keren dat we tegen rep spelen verlies je nog ook. Ook ik heb dat gemerkt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:30 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Ik ben zelf Empire en ben nu valor rank 32. De meeste Warzone's tegen Republic players is verliezen, omdat ze vreselijk sterk zijn. Ik kan met m'n sniper wel 1 vs 1 winnen met sommige classes, maar de meeste verlies ik. Gisteren speelde ik een match op Aldaraan waarbij de Republic dropship nog 5 punten over had. Het was een erg spannende match ook al verloren we. Het is alleen echt niet zo dat je instant über bent wanneer je Champion/Battlemaster gear hebt. Teamwork > Gear. Ik heb mensen met valor rank 63 een match in zien gaan en zien verliezen tegen een team met mindere gear, puur vanwege het feit dat ze niet goed samen werkten.
Yep er gaat niets boven PvP als de strijd gelijk op gaat. De spanning is dan te snijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk potje Huttbal net. Ons team ging voortvarend van start en vrij snel namen de leiding en na vijf minuten stond het al 3-0. De beslissende 4-0 ging niet door door een domme pass van iemand, terwijl ik echt 70% van zijn schade aan het vangen was en hij bijna gescoord had.
Vervolgens kwam de tegenstander goed terug en scoorde binnen no-time twee goals. Laatste minuten waren echt panisch verdedigen, ze kwamen tot enkele meters voor de goal, maar gelukkig 3-2 gebleven
Dit is dus waarom PvP tof kan zijn.
klopt het dat er maar 1 bracket is voor onder 50? Zat daarstraks in een potje mijn mijn 16 sith sorc met oa lvl 42 chars. Kon ik niks tegen inbrengen, was een beetje jammerquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef Cherna het volgende:
[..]
Yep er gaat niets boven PvP als de strijd gelijk op gaat. De spanning is dan te snijden.
Dit klopt, en dat gaan ze nog veranderen wss, maar imo op dit moment moet het redelijk te doen zijn, al helemaal met een sorcerer xDquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt het dat er maar 1 bracket is voor onder 50? Zat daarstraks in een potje mijn mijn 16 sith sorc met oa lvl 42 chars. Kon ik niks tegen inbrengen, was een beetje jammer
Volgens mij wel. Maar sinds de patch heb ik niet meer een potje PvP gespeeld. Ik ben nu ff weer aan het PvEen om mijn verhaal af te maken en mijn crons te verzamelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt het dat er maar 1 bracket is voor onder 50? Zat daarstraks in een potje mijn mijn 16 sith sorc met oa lvl 42 chars. Kon ik niks tegen inbrengen, was een beetje jammer
op low lvl tegen hoog lvl chars is geen beginnen aan, daarbij komt dan nog de lag waar je geen kant mee op kanquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit klopt, en dat gaan ze nog veranderen wss, maar imo op dit moment moet het redelijk te doen zijn, al helemaal met een sorcerer xD
enige mogelijkheid idd is verstoppen en healen, of mensen op low hp afschieten :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar sinds de patch heb ik niet meer een potje PvP gespeeld. Ik ben nu ff weer aan het PvEen om mijn verhaal af te maken en mijn crons te verzamelen.
Als er maar een bracket is zou het moeten lukken nu, maar als je het tegen een premade(groep.guild leden) moet aantreden geef ik je weinig kans op dat level dat je nu hebt. neemt niet weg dat je ervaring opbouwt en je moet goed kijken hoe andere spelen en waar andere classes toe in staat zijn. Op dit level kun je makkelijk gaan taunten, of dots plaatsen. Je ontvangt een massa aan guard punten. En met dots voorkom je dat andere spelers een turret kunnen veroveren. Of ga healen. Blijf in de buurt van andere spelers zodat je enige bescherming hebt. Maar een 1 v 1 heeft geen nut. Of zoek degene uit met een lage health en probeer deze gast te verslaan. In hutball is het zelfs mogelijk om op dat level te scoren als je team je begeleid.
Maar toegegeven je hebt een zware dobber. Och maak je er maar niet te druk over.
Idd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Net nu ik zin heb om te gaan spelen
Meer dan mijn docent me betaalt voor zijn practica en ik krijg daar 800 bruto voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Idd!
Morthill, wat moet je er voor hebben om mijn SPSS tentamen te maken?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meer dan mijn docent me betaalt voor zijn practica en ik krijg daar 800 bruto voor
Daar heb ik helaas ook last van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef RitseB het volgende:
>http://massively.joystiq.(...)es-missing-for-some/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ben zo blij nu dat ik 60 dagen extra heb gekregen van EAquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas ook last van.
Hopelijk word het opgelost vanzelf of later deze maand.
Ik ga echt niet bellen naar een internationaal nummer.
http://finance.yahoo.com/q/ks?s=EA+Key+Statisticsquote:SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- Shares of Electronic Arts Inc. fell nearly 3% to $17.75 on Thursday morning after an analyst with Brean Murray Carret & Co. cut his price target on the stock to $22 from $28, citing concerns about the recently released online multi-player game "Star Wars: The Old Republic." In a note to clients, analyst Todd Mitchell wrote that "creeping concerns" about the performance of "Star Wars" -- which was released in late December -- is causing him to trim his earnings estimates for the 2013 fiscal year. "Specifically, initial sales appear to be below expectations, and casual observation of early play is causing us to rethink our churn assumptions," Mitchell wrote.
WOOOOOOOHOOOOOOO DAAR ISTIE WEERquote:
Understatementquote:
Dat hoeft niet, zij cancellen namelijk niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Understatement
Dit kunnen hun meest loyale fans niet eens goedpraten
Te vroeg gesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Understatement
Dit kunnen hun meest loyale fans niet eens goedpraten
Ja, want het is niet alsof je alleen langskomt als je wat negatiefs kunt meldenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:47 schreef Rivalo het volgende:
Geen pi's kunnen lezen
Net of ik dit trollend bedoelde![]()
Ookal vind ik EA de laatste tijd steeds ergere aids worden dit is niet echt handig natuurlijk.
Is nieuws, ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want het is niet alsof je alleen langskomt als je wat negatiefs kunt melden
Ja, en als er positief nieuws is zien we je nooit. Obvious troll is obviousquote:
Als ik op dit moment aan het trollen zou zijn. Had ik als eerste 7.gif als PI.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, en als er positief nieuws is zien we je nooit. Obvious troll is obvious
Natuurlijk jongenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Als ik op dit moment aan het trollen zou zijn. Had ik als eerste 7.gif als PI.
En zou ik op dit moment iets blaten als "HURR DURR DEZE GAME IS ZO SLECHT" en vage comparision plaatjes posten met dikke vadsige Bioware schrijfsters en plaatjes van writers van andere mmo's.
Waarschijnlijk nog een SWTOR forum post of een trailer van een andere MMO op het einde.
Maar dat deed ik gelukkig niet, dat kon ik nog net weerstaan. In dit geval poste ik gewoon Economisch nieuws over de gang van zaken bij EA. Volledig op feiten gebaseerd zonder uitlokkerij.
Dat mensen zoals zij dat zien als een diepe belediging jegens zichzelf en zich lichtelijk aangedaan voelen door het nieuws is niet mijn probleem.
In iedergeval mijn laatste woord: WESTWOOD STUDIOS![]()
Heb je toevallig ook een YT link? Ik zit nu namelijk op mobielquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:35 schreef Morthill het volgende:
http://www.swtor.com/media/trailers/coming-star-wars-old-republic
Beelden van legacy enzo
Damage control.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:35 schreef Morthill het volgende:
Beelden van legacy enzo
Trololololquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Damage control.
Dat laatste stukje![]()
![]()
"PLEASE WE LISTEN TO YOU PLEASE WE LOVE YOU GUYS PLEASE PLEASE OH GOD PLEASE"
Ilum is vandaag gepatchtquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ondertussen krijgt Rivalo wel gelijk, veel bugs zijn nog niet verholpen (maar er is wel een zombieflashpoint bij!1!1!!!) en met de nieuwe Ilum lijkt het alleen maar verder de verkeerde kant op de gaan
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit HK-47 er ook in?
Coolquote:
Ja dat het gepatched is zorgt ervoor dat er geen valor gefarmed meer kan worden zoals gisteren maar alsnog zie ik het niet werken met een ratio van 3:1 op de meeste serversquote:
geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:35 schreef Morthill het volgende:
Beelden van legacy enzo
Die ratio kun je niks aan doen in open wereld PvP, tenzij je een limiet stelt op het aantal mensen dat daar mag zijn. Maar dan heb je geen open wereld PvP.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ja dat het gepatched is zorgt ervoor dat er geen valor gefarmed meer kan worden zoals gisteren maar alsnog zie ik het niet werken met een ratio van 3:1 op de meeste servers
net een potje voidstar net verloren omdat de sith al de bom hadden geplant voordat het spel begon omdat ze over het muurtje waren gesprongen![]()
![]()
![]()
dit soort bugs bedoel ik want dit is ook al even bekend
Wat is precies je probleem? Als je de game niet leuk vind of je hebt overduidelijk een hekel aan EA games dan blijf je toch lekker weg van beide?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Damage control.
Dat laatste stukje![]()
![]()
"PLEASE WE LISTEN TO YOU PLEASE WE LOVE YOU GUYS PLEASE PLEASE OH GOD PLEASE"
Btw klagen dat ze aan damage control doen is sowieso kansloosquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat is precies je probleem? Als je de game niet leuk vind of je hebt overduidelijk een hekel aan EA games dan blijf je toch lekker weg van beide?
Dit is een beetje kansloos gedrag.
Tja, het is wel een discussiepunt wat ik mis op de fora... die test server draait een week de patch voordat ie wordt uitgerold op de live-omgeving. De patch van afgelopen week is 2 dagen uitgesteld omdat er een bug was gemeld vanuit Test die nogal ernstig was. Maar die PVP bugs waren ze niet tegengekomen? Lijkt me erg stug.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:48 schreef Catch_me het volgende:
Volgens mij zijn dat gewoon van die vieze ratten die ook al weken lang die credit exploit gebruikte maar het als zoldernerdjes onder elkaar stil hielden. Ik zeg een lifetime ban voor alle exploiters, en aan het gas
Ik vind dat wel laag hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:13 schreef STING het volgende:
Is die Founder's title voor mensen die het nu kopen en/of het al eerder gekocht hebben?
Ik heb in ieder geval een mailtje gekregen dat ik in aanmerking kom voor die titel. Dus ik ga er van uit dat het voor mensen is die de game al gekocht hebben en na hun maand gratis gaan betalen voor het spel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:13 schreef STING het volgende:
Is die Founder's title voor mensen die het nu kopen en/of het al eerder gekocht hebben?
Ben zelf ook geen fan van titles en ook achievemens die niets voorstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind dat wel laag hoor'Blijf subscripen dan krijg je iets wat je nooit meer zal kunnen krijgen'
http://www.swtor.com/info/founders?sourceid=eag3396quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:13 schreef STING het volgende:
Dus je moet gewoon voor 18 maart hebben betaald voor een subscription. Dus je kunt het nu ook ~2 maanden afwachten.quote:1) Purchase Star Wars: The Old Republic and redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
2) Complete one of the following transactions by March 19th, 2012 (12:01AM EST; Pacific: March 18th, 9:01PM PST; European: 4:01AM GMT, 5:01AM CET):
Billed at least once for an active Star Wars: The Old Republic subscription
Redeemed a Star Wars: The Old Republic Game Time Code
3) Once you become eligible for the title and have surpassed your 30 days of game time included with your official Game Product Registration Code, you will be notified by email.
Is je gratis maand niet voorbij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
waarom kan ik niet spelen, mijn play button is grijs
"you have 58 days of subscription remaining "quote:
Mensen zijn tegenwoordig verwend, ja ik ook! Heel gek is dat ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:55 schreef Jumparound het volgende:
dit schoot me opeens te binnen (bij het geklaag over endgame)
Bij DDO zat er niet eens een dragon in bij launch! Alleen maar dungeons
http://theoatmeal.com/comics/online_gamingquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef jogy het volgende:
In MMO's zitten volgens mij ook wel relatief veel verwrokte tieners. Zal er ook wel iets mee te maken hebben als je dan de populairiteit bekijkt van bijvoorbeeld Sith. Niet bij iedereen die sith speelt geldt dit uiteraard, duh.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig verwend, ja ik ook! Heel gek is dat ook niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Northside het volgende:
[..]
http://theoatmeal.com/comics/online_gaming
Is wel leuk gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Northside het volgende:
[..]
http://theoatmeal.com/comics/online_gaming
dit jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is wel leuk gedaan.
Echter puntje van kritiek: Mensen die zeiken over 'volwassenheid' terwijl ze zelf op latere leeftijd games zitten te spelen op hun zolderkamertje
Moet jij helemaal naar de zolder gaan om te gamen? Ik heb mn pc gewoon in mn woonkamer staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is wel leuk gedaan.
Echter puntje van kritiek: Mensen die zeiken over 'volwassenheid' terwijl ze zelf op latere leeftijd games zitten te spelen op hun zolderkamertje
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Salamando het volgende:
22/5/3 Vayne, nog bijna verliezen omdat mijn team hun Veigar hard gefeed had, hij had bijna 1200 AP.
Ik faal, niks te zienquote:
dat wel ja,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:43 schreef Roellie80 het volgende:
Je lijkt een vlek op m'n scherm wanneer ik met m'n sith full PvP Champion-carnaval-set naast je kom staan
Waarom schuif je die mods niet gewoon door?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:46 schreef leeell het volgende:
oh, ik heb alleen mn goede legs niet aan (die zijn helemaal zwart)
maar daar heb ik nog geen mods voor en troep
epic mods verwijderen kost dik 20kquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
thunderduur mods verwijderen uit je oude items
heb nu 15 lvl 49 epic implant gecraft en eindelijk een critical craft met een augment slot voor mezelfde rest verkoop ik voor 30k per stuk
![]()
Wanneer is de 49 epic dan nog handig? Lijkt me wel dat ze beter zijn dan Tionese/columi etc?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
nee dat niet volgens mij
heb tot nu toe nog geen moeite gehad met reverse engeneeren naar blue of epic
omdat het een blue isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom schuif je die mods niet gewoon door?
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef Pixell het volgende:
Ik heb Artifice als me main profession, maar de enige manier om dus betere schematics te krijgen is door reverse engineering? Want er staat niks op de trade market hier en ik doe ook nog niet veel FPs etc..
Ja daarom heb ik me ook nog totaal niet bezig gehouden met crafting skills, want ik zag er totaal het nut niet van in. Behalve mss biochem, voor die re-usable medpacks etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef leeell het volgende:
en crafting gear is toch nutteloos omdat je via pvp veel makkelijk (nog betere) gear kan krijgen
Als ik t zelfse had gedaan dan had ik nu wel meer dan 45000 waar ik nu trots op ben met mijn level 33quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik me ook nog totaal niet bezig gehouden met crafting skills, want ik zag er totaal het nut niet van in. Behalve mss biochem, voor die re-usable medpacks etc.
Kan dus zijn dat mensen die op Ilum flink hebben zitten farmen, binnenkort hun Valor weer kwijt zjin.quote:The amount of Valor granted from these activities was significantly more than intended and we are now carefully investigating players who were on Ilum during this period, and present at some of these 'camping' events. I can reassure you that those who were involved and who gained an unfair advantage over other players inappropriately will be carefully reviewed and action will be taken to restore game balance. This could include Valor adjustments or account actions in accordance with the severity of the issue.
Ze kunnen best zeiken, maar BioWare kan van elke speler zien waar ze waren op welk moment en wat ze aan het doen waren. Claimen dat je niet je Valor op Ilum verdiend hebt is dus wat zinloos.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef Fir3fly het volgende:
Krijgen we natuurlijk wel eerst weer een hele week gezeik van mensen die claimen er nooit aan hebben meegedaan.
Wanneer heeft dat ze ooit tegengehoudenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Claimen dat je niet je Valor op Ilum verdiend hebt is dus wat zinloos.
WHY I NO HAVE PRIVACYquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze kunnen best zeiken, maar BioWare kan van elke speler zien waar ze waren op welk moment en wat ze aan het doen waren. Claimen dat je niet je Valor op Ilum verdiend hebt is dus wat zinloos.
Dat gaat mij wat te ver, het was ook een domme fout van BioWare natuurlijk. Laten we niet gelijk beginnen met het spel weer voor andere mensen verzieken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:50 schreef Ensiferum het volgende:
Mwah. Exploiters moet je harder aanpakken dan alleen af te nemen wat ze hebben verkregen met valsspelen. Ik denk dat een volledige valor-wipe en een ban redelijker is. Misschien ook nog de PvP gear afnemen als die nog te gebruiken is als je valor omlaag gaat.
Geen genade voor valsspelers.
Zijn inderdaad belangrijke fixes, want erger me er goed aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:46 schreef DaFan het volgende:
Patchnotes 1.1.1
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=212341
Ability delay
http://www.swtor.com/blog(...)update-ability-delay
Raar. Voor mij doet hij nog gewoon. Zit alleen soms een mindere missie tussen. Net zoals er soms goede missie tussen zitten. Gisteren een missie die mij iets van 4500 gaf plus een blauwe schematic en paarse missie. Kan gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Slicing was weer even leuk met 1.1
Nu is het zowaar erger dan voorheen.
1250 rich mission - returns : 612
Dag bioware.
Het doet het voor niemand meer ook niet voor jou na de laatste patch.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:58 schreef pjats het volgende:
[..]
Raar. Voor mij doet hij nog gewoon. Zit alleen soms een mindere missie tussen. Net zoals er soms goede missie tussen zitten. Gisteren een missie die mij iets van 4500 gaf plus een blauwe schematic en paarse missie. Kan gewoon gebeuren.
Krijg je weer de discussie dat de game mechanics het toestonden, dat het dus niet verboden was en dus ook niet bestraft zou kunnen worden. De 'als het kan dan mag het- redenatiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:50 schreef Ensiferum het volgende:
Mwah. Exploiters moet je harder aanpakken dan alleen af te nemen wat ze hebben verkregen met valsspelen. Ik denk dat een volledige valor-wipe en een ban redelijker is. Misschien ook nog de PvP gear afnemen als die nog te gebruiken is als je valor omlaag gaat.
Geen genade voor valsspelers.
lvl 1 lockbox missie van 95 credits geeft 225 yield... ga nog wel eens verder kijken dan als het zo nerfed is. maar heb tot nog toe geen verschil gemerkt in lvl 1 t/m 4 slicing missies.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het doet het voor niemand meer ook niet voor jou na de laatste patch.
Ze moeten dat echt nerfenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Slicing valt opzich wel mee. Ik pak alleen de level 40 missies (de een na moeilijkste) die rich zijn. Kost iets van 1300-2000, krijg iets van 5000 terug, en soms een blauwe box met 9000 en een epic crafting missie die ik weer verkoop tussen de 10000 en 40000 credits.
Met 2 characters die beide slicing op 400 hebben doet hij het nog gewoon. Ik doe voornamelijk level 4 en 5 rich en bountiful missies. En ik maak er gewoon winst mee. Met elke missie meestal een klein beetje en soms een uitschieter naar boven of beneden. Gecombineerd met het feit dat ik ook missies en designs erbij krijg, zorgt dat ervoor dat ik wel winst maak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het doet het voor niemand meer ook niet voor jou na de laatste patch.
Dit.quote:
in vergelijking met... ? ben alleen het craften in Lotro gewend en vind het hier een stuk prettiger werken. maar craft dan ook puur voor mezelf en guildmembers en niet om winst mee te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:47 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit.
Het craften valt me erg tegen in deze game.
Ze bedoelen denk meer dat je nauwelijks wat aan Crafting hebt want PvP gear is makkelijker te verkrijgen en het is beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
in vergelijking met... ? ben alleen het craften in Lotro gewend en vind het hier een stuk prettiger werken. maar craft dan ook puur voor mezelf en guildmembers en niet om winst mee te maken
Ofwel een tier erop bij crafting en wat meer recipes en iedereen die PVP doet gaat klagen dat PVP gear niets meer voorstelt omdat je zelf beter spul kan craften?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze bedoelen denk meer dat je nauwelijks wat aan Crafting hebt want PvP gear is makkelijker te verkrijgen en het is beter.
Wat dacht je van het goeie spul dat je kan craften niet BoP te maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ofwel een tier erop bij crafting en wat meer recipes en iedereen die PVP doet gaat klagen dat PVP gear niets meer voorstelt omdat je zelf beter spul kan craften?
Ik heb geen pvp gear dus ben blij met al het paarse spul wat ik zelf kan craften. vind het systeem goed werken eigenlijk.
Natuurlijk als je misschien WOW, Lotro etc gewend bent zal het wel meevallen, Maar ik heb WOW etc nooit gespeeld. Ik heb EVE, en Star Wars Galaxies PreCU gespeeld en daar behoorde craften tot een kernpunt, waarbij crafted gear stukken beter was dan PvE of PvP gear. Daarbij kwam dat de recourses een grote rol speelde. Ion was bv niet ion met steeds dezelfde stats. Kortom een complex gebeuren waardoor de economie een zeer grote rol speelde.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
in vergelijking met... ? ben alleen het craften in Lotro gewend en vind het hier een stuk prettiger werken. maar craft dan ook puur voor mezelf en guildmembers en niet om winst mee te maken
Ze hebben het door! Gelukkig maar, wat werd ik ziek van die momenten dat mijn force sweep 0 dmg deed! Of die mini lag momentjes dat je force leaped en er niks gebeurd maar je wel wordt gestunned alsof je naast hem staat..of of dat imps voor je staan maar niet zichtbaar en immune zijn voor dmg ook al sta je er met 10man op te hakken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:46 schreef DaFan het volgende:
Patchnotes 1.1.1
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=212341
Ability delay
http://www.swtor.com/blog(...)update-ability-delay
Sukkel, dat doe je toch echt zelfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
Kanker bioware, even zonder te vragen 13 euro van mijn rekening afschrijventerwijl ik dit saaie, slechte spel al weken niet meer speel. Die achterlijke bedrijven zijn er wel achter tegenwoordig met die graf subscriptions die alles volautomatisch doen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
Kanker bioware, even zonder te vragen 13 euro van mijn rekening afschrijventerwijl ik dit saaie, slechte spel al weken niet meer speel. Die achterlijke bedrijven zijn er wel achter tegenwoordig met die graf subscriptions die alles volautomatisch doen.
toch wordt die 13 euro goed besteed voor nieuwe content voor onsquote:
Tja je had dan ook gelijk je subscription moeten cancellen nadat je het had ingevoerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
EVE heb ik ook tijden gespeeld, maar dat is echt in de verste verte niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Natuurlijk als je misschien WOW, Lotro etc gewend bent zal het wel meevallen, Maar ik heb WOW etc nooit gespeeld. Ik heb EVE, en Star Wars Galaxies PreCU gespeeld en daar behoorde craften tot een kernpunt, waarbij crafted gear stukken beter was dan PvE of PvP gear. Daarbij kwam dat de recourses een grote rol speelde. Ion was bv niet ion met steeds dezelfde stats. Kortom een complex gebeuren waardoor de economie een zeer grote rol speelde.
Ben je blind ofzo? Die subscription MOET je invoeren bij aanmaak van je account. Als je het er niet mee eens bent dan is je enige optie het niet doen, wat door de spellenmakers onmogelijk wordt gemaakt omdat je dan het spel helemaal niet kan spelen.quote:
Kijk zoals het in EVE en SW galaxies is/was verwerkt hoeft voor mij ook niet perse. Het zou leuk zijn maar ik snap ook wel dat dit veel users zou afschrikken. Maar als PvP gear of PvE gear beter is dan crafted gear dan is craften niet interessant(althans voor mij niet). Het is gek dat ik als level 50 nog niets maar dan ook niets gekocht heb via de markt. de enige credits die ik heb uitgeven is het kopen van Abilities. De PvE gear aka PvP is ruim voldoende. En wat craften betreft hoef je bv niet alle blueprints te kopen. Je kunt een paar levels overslaan. Ik ging bv van een bepaalde mod no 4 gelijk naar 8 toe. Ik had bv door mijn reflex mods te maken mijn crafting level verhoogd maar kon daarna gelijk met level 8 battle mod beginnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
EVE heb ik ook tijden gespeeld, maar dat is echt in de verste verte niet te vergelijken.
Star Wars Galaxies kan ik niets over zeggen, nooit gespeeld.
Craften is altijd een heikel punt; legio mensen die er niets aan doen of alleen willen gebruiken om snel winst te maken (slicing bijv. bij release). En anderen doen niets anders dan dat. Vriend van me in m'n guild heeft 4 alts en kan nu alle paarse items craften in het spel die er zijn. Hij loopt alleen wel 20 levels achter op de rest van het guild.
Van mij mogen ze het een stuk uitgebreider en complexer maken dan ze nu hebben, maar een crafting overhaul staat vast niet hoog op de prio lijst nu
Goed besteed en Bioware in 1 zin!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
toch wordt die 13 euro goed besteed voor nieuwe content voor ons
Ja dat klopt, maar je kunt nadat je het hebt ingevoerd gelijk weer cancellen(na enkele seconden) zodat je maand gratis gewoon blijft staanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Die subscription MOET je invoeren bij aanmaak van je account. Als je het er niet mee eens bent dan is je enige optie het niet doen, wat door de spellenmakers onmogelijk wordt gemaakt omdat je dan het spel helemaal niet kan spelen.
De commercie, iedereen trapt er altijd maar weer in. Ik ook, das jammer, maar eigelijk is het belachelijk dat het altijd allemaal maar geaccepteerd wordt.
Haha, je maakt mij nu uit voor een blinde terwijl jezelf met dingen akkoord gaat voordat je ze leest?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Die subscription MOET je invoeren bij aanmaak van je account. Als je het er niet mee eens bent dan is je enige optie het niet doen, wat door de spellenmakers onmogelijk wordt gemaakt omdat je dan het spel helemaal niet kan spelen.
De commercie, iedereen trapt er altijd maar weer in. Ik ook, das jammer, maar eigelijk is het belachelijk dat het altijd allemaal maar geaccepteerd wordt.
Als je slim bent? Als je meer verstand hebt dan een geestelijk gehandicapte egel doe je dat als je toch niet van plan bent te blijven spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:09 schreef Catch_me het volgende:
Het is opzich wel belachelijk dat je voordat je uberhaupt mag spelen verplicht een subscriptie moet opzetten. Natuurlijk als je slim bent log je 1 x in en cancel (of verwijder je betaalgegevens) je vervolgens je subscription
Ik denk dat ik nu ff geluk heb! 2 items uit 2 bagsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef Morthill het volgende:
Champion Bags werken inmiddels niet meer mee. Laatste tijd 1 keer een item, maar die was dubbel en verder alleen maar commendations.
Ja goed, tegenwoordig zijn zulke common sense dingen niet meer vanzelfsprekend helaasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je slim bent? Als je meer verstand hebt dan een geestelijk gehandicapte egel doe je dat als je toch niet van plan bent te blijven spelenklagen dat bedrijven geld van je afschrijven omdat je te dom bent om een abonnement op te zeggen
Tot het jou overkomt, onee, dat gebeurt internethelden zoals jou natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, je maakt mij nu uit voor een blinde terwijl jezelf met dingen akkoord gaat voordat je ze leest?
Nothing to see here guys, just someone being retarded,
Internethelden zijn niet zo bekrompen dat ze vervolgens de schuld bij anderen leggen voor zaken die ze volledig aan zichzelf te wijten hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tot het jou overkomt, onee, dat gebeurt internethelden zoals jou natuurlijk niet
Ik een internetheld, haha kquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tot het jou overkomt, onee, dat gebeurt internethelden zoals jou natuurlijk niet
Ach beste fanboy, ben je op de teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Internethelden zijn niet zo bekrompen dat ze vervolgens de schuld bij anderen leggen voor zaken die ze volledig aan zichzelf te wijten hebben
Ah, jij kan niet nadenken dus ben ik een fanboyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ach beste fanboy, ben je op de teentjes getrapt?
Jij kan het niet hebben dat ik je spelletje en bioware niks vindt. Als het je zelf zou overkomen zou je er ook niet happy mee zijn, maar nee jij bent een fanboy dus dat overkomt je niet. Samen met je billenmaat Pixellquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, jij kan niet nadenken dus ben ik een fanboyleer gewoon nadenken en accepteer de gevolgen van je eigen domme gedrag. Hoe eerder je die levensles leert, hoe meer baat in het leven.
Anderen verwijten maken voor eigen blunders
Anywayz, genoeg gelachten om jou, tijd om weer met TOR bezig te gaan.
Holy crapquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef ems. het volgende:
http://www.lo-ping.org/20(...)y-episode-iii-and-v/
Iemand had teveel tijd
Van onderwerp veranderen, omdat je te dom voor woorden bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij kan het niet hebben dat ik je spelletje en bioware niks vindt. Als het je zelf zou overkomen zou je er ook niet happy mee zijn, maar nee jij bent een fanboy dus dat overkomt je niet. Samen met je billenmaat Pixell
Maar idd wat je zegt, genoeg gelachen om jullie. Anderen eventjes 'bekrompen' afzeiken helpt in ieder geval voor mijn humeur die inmiddels een stuk beter is. Mijn subscription is cancelled nu. Dag fanboys
Ik vind SWtor ook een zeer matig spel maar als je niet begrijpt dat je je subscription moet cancellen als je niet meer speelt ben je toch echt een beetje domquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij kan het niet hebben dat ik je spelletje en bioware niks vindt. Als het je zelf zou overkomen zou je er ook niet happy mee zijn, maar nee jij bent een fanboy dus dat overkomt je niet. Samen met je billenmaat Pixell
Maar idd wat je zegt, genoeg gelachen om jullie. Anderen eventjes 'bekrompen' afzeiken helpt in ieder geval voor mijn humeur die inmiddels een stuk beter is. Mijn subscription is cancelled nu. Dag fanboys
Het is een subscription MMO. Nogal logisch dus dat je die dus ook echt moet hebben voordat je kunt spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Lol wat ben jij stom.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
Sodejuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:50 schreef Silv het volgende:
Hoppa. 783k Healing en 100k dmg in Voidstar.
Ik zou zeggen, klaag erover, maar denk niet dat het veel uitmaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ook gecancelled.
Hoop niet voor ze dat ze alsnog eraf schrijven zoals bij sommige is gebeurd na cancellen.
Heb plots nog maar tot de 18de om weer een sub te maken.. hoe kan ik nou 27 dagen speeltijd nog over hebben als ik vandaag pas "betaald" zou hebben.
Echt alles staat verkeerd weergegeven op de account vind ik zelf.
Dagen over - wanneer je moet betalen of betaald hebt.
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, klaag erover, maar denk niet dat het veel uitmaakt
ik was "billed" op de 21ste.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:44 schreef Morthill het volgende:
Maar het blijft wel absurd, je registreert je de 20e, hoe kan een abonnement de 18e aflopen
edit; wacht je betaalt natuurlijk per 30 dagen en niet per maand. Daarom loopt het de 18e af.
Als in, te veel geld in VO en te weinig in overige content?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ik was "billed" op de 21ste.
Maar ja het is mij om het even.
ik heb alles al gezien en gedaan en om weer een alt te maken.. heb er 9 allemaal boven de 30 40/50.
Its bloody boring om weer dezelfde quests te doen.
zoals ik al vreesde in het begin.. de voiceovers kill the game.
Ik nam je reacties nog enigszins serieus, maar nu dus niet meer. Persoonlijke mening valt nog over te twisten, maar als jij liever een concept hebt zoals WoW (waar dus geen filmpjes instaan, maar alles via tekst gaat) dan die voice-overs dan had je uberhaupt nooit het spel moeten kopen in het begin.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zoals ik al vreesde in het begin.. de voiceovers kill the game.
Het té ..echt gewoon teveel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik nam je reacties nog enigszins serieus, maar nu dus niet meer. Persoonlijke mening valt nog over te twisten, maar als jij liever een concept hebt zoals WoW (waar dus geen filmpjes instaan, maar alles via tekst gaat) dan die voice-overs dan had je uberhaupt nooit het spel moeten kopen in het begin.
Je hebt toch maar 8 character slots?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het té ..echt gewoon teveel.
Loop er maar weer doorheen met char nummer 9.
Je moet zowat kotsen op een gegeven moment om weeeeer dezelfde dingen aan te horen.
Ja uiteraard kun je skippen met spacebar maar ..wat doe ik dan nog eigenlijk.
Ik schrijf dan ook niet iets in de hoop dat jij het serieus neemt Chef_M
Schreef gewoon wat me dwars zit met uitleg.
9de op andere server. (eigenlijk heb ik er dan 17 chars bedenk ik me net maar ik was gestopt op 1 server omdat er altijd een queue was na de 13de dec)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt toch maar 8 character slots?
Maar snap wel dat je met char nr 3 /tm 8 door de general content heen skipt als je in anderhalve maand tijd 8 chars naar lvl 30 hebt weten te trekken dan zit het gewoon te dicht op elkaar om nog 'nieuw' te zijn.
Heb met m'n 3 alts bij Lotro ook door alle sidequests heen geskipt,.. dan maakt het echt niet meer uit of het nu voiced is of niet. Dus wat dat betreft snap ik je punt wel.
Heb 2 chars nu 1 op lvl 46 en 1 op lvl 19 en dat is incl de EGA tijd. Als ik nog een alt erbij ga maken over een paar maanden zal ik het meerendeel van de low-level quests ook wel gaan skippen. Behalve de story-quests.
Jezus...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
9de op andere server. (eigenlijk heb ik er dan 17 chars bedenk ik me net maar ik was gestopt op 1 server omdat er altijd een queue was na de 13de dec)
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
9de op andere server. (eigenlijk heb ik er dan 17 chars bedenk ik me net maar ik was gestopt op 1 server omdat er altijd een queue was na de 13de dec)
Vind je het gek dat je de quests niet nog een keer wil doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus niets van... Je zeurt over dat het teveel is, maar als je erdoorheen skipt vraag je jezelf af wat je eigenlijk nog doet. Wat wil je nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het té ..echt gewoon teveel.
Loop er maar weer doorheen met char nummer 9.
Je moet zowat kotsen op een gegeven moment om weeeeer dezelfde dingen aan te horen.
Ja uiteraard kun je skippen met spacebar maar ..wat doe ik dan nog eigenlijk.
Ik schrijf dan ook niet iets in de hoop dat jij het serieus neemt Chef_M
Schreef gewoon wat me dwars zit met uitleg.
Dit. Ik snap dat werkelijk niet. Maken ze games die complex zijn zoals EVE zeurt men over de moeilijkheidsgraad. Ik speel sinds de EA en heb een char op level 50. Een andere heb ik op 19 dit om puur bio te craften. Thats it. Ik doe rustig aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus niets van... Je zeurt over dat het teveel is, maar als je erdoorheen skipt vraag je jezelf af wat je eigenlijk nog doet. Wat wil je nu?
niks.. stoppen met t spel dus? wat ik al eerder aangaf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus niets van... Je zeurt over dat het teveel is, maar als je erdoorheen skipt vraag je jezelf af wat je eigenlijk nog doet. Wat wil je nu?
Na mijn Jedi Knight op 50 te hebben gekregen een warrior aangemaakt. Die tot zijn space ship gespeeld. Toen "ff" de agent geprobeert.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Morthill het volgende:
Agent inmiddels op lvl 11, begin is erg tof, lekker bruut en donker zoals ik had gehoopt. Heel anders dan de Warrior. Ga deze gast ook nog wel tot 50 levelen denk ik.
Wacht maar tot je verder in de class quest line komt, dan is het ineens niet meer zo makkelijkquote:Op zondag 22 januari 2012 01:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Na mijn Jedi Knight op 50 te hebben gekregen een warrior aangemaakt. Die tot zijn space ship gespeeld. Toen "ff" de agent geprobeert.
Screw de warrior. Agent gaat eerst geleveld wordenWat is mijn sniper vet. Neem James Bond, Jack Bauer en Indiana Jones bij elkaar en ik ben nog toffer dan hun. OH, en dat space ship. Beste schip ooit.
Een optie om 't uit te zetten lijkt mij wel vrij handig. Bij die daily quests hoef ik echt niet te horen hoe vervelend die mannetjes wel niet zijn om vervolgens sloop 10 mannetjes quests te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik nam je reacties nog enigszins serieus, maar nu dus niet meer. Persoonlijke mening valt nog over te twisten, maar als jij liever een concept hebt zoals WoW (waar dus geen filmpjes instaan, maar alles via tekst gaat) dan die voice-overs dan had je uberhaupt nooit het spel moeten kopen in het begin.
Ik heb ik in bijna een week niet meer in een winnende groep gezetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:19 schreef Morthill het volgende:
Zucht, 10 potjes gespeeld 2 gewonnen.Vaak genoeg volledig kansloos. Ja, de balans is echt fantastisch
Zit jij ook op calypho dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:07 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Ik heb ik in bijna een week niet meer in een winnende groep gezeten
eh ja? dat is toch nog niet anders geweest?quote:Op zondag 22 januari 2012 10:33 schreef DaFan het volgende:
TIL respeckosten resetten na een week!
[ afbeelding ]
http://imgur.com/WdIJO
Shogar is wreder dan de meeste Sithquote:Op zondag 22 januari 2012 10:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga ook maar weer eens op mijn lv 17 sniper!
Sheldon, ook wel Cipher 9, is een man met een cool Brits accent, dodelijke sniper rifle, liefde voor the Empire, afkeer tegen de Sith. Heeft een goed gevoel voor humor, mooie vrouwen en snelle speeders en ruimteschepen!
Sommige dagen haal ik mijn daily's in 3 of 4 potjes en soms in 15.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:07 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Ik heb ik in bijna een week niet meer in een winnende groep gezeten
nee man, gewoon die gormak invasion , vette monsters en perfecte verhaallijn met coole art stylequote:Op zondag 22 januari 2012 12:14 schreef Morthill het volgende:
Je bedoelt AzerothDat is oprecht waar Voss mij direct aan deed denken. Ook de artstyle lijkt best veel op die van de eerste levens van de Alliance in WoW.
Today I Learnedquote:Op zondag 22 januari 2012 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
eh ja? dat is toch nog niet anders geweest?
Welke Valor rank ben je inmiddels?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, even een bag gescoord en mijn 5e stukje PvP-gear is binnen
Al is het best sneu dat ik als Jug nog steeds minder health heb dan de Sage die mij afmaaktemijn gear kan nog wel wat beter
23quote:
Dan is 60 nog een eind weg zegquote:
mwoah valt wel mee, ik was valor level 27 op level 35quote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan is 60 nog een eind weg zegOf komt Valor best snel binnen zo op Ilum etc? Ben er nog niet geweest
Ik speel pas echt PvP sinds ik 50 ben, was Valor 5 of zo tot op dat moment. Je bent echt wel wat uurtjes kwijt om 60 te halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:21 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah valt wel mee, ik was valor level 27 op level 35
Ja sinds die nieuwe Clone Wars films en Lego-speelgoedlijnenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Morthill het volgende:
Kwam net weer op Dromund Kaas, serieus wat een vervuiling van de general chat daar zegecht een groepje 12-jarigen met hun poep- en plasgrappen
Sinds wanneer is Star Wars voor kleine kinderen, kunnen die niet opzouten naar WoW of zo.
Star Wars is altijd gericht op een zo groot mogelijk publiek hoor. Dat was één van de voorwaarden van Fox, anders had Lucas ze überhaupt nooit mogen maken. De meeste 'fans' zijn mensen die toen jong waren (10-12 jaar). Ik schrijf 'fans' want dat zijn ook dezelfde zeikerds die nu op het internet dagelijks aan het zagen zijn over hoe kut de prequels zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja sinds die nieuwe Clone Wars films en Lego-speelgoedlijnen
Eenschquote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens is Voss een fantastische planeet. Goede opzet van het verhaal ook.
Ik deel ook nooit meer MVP uit want in dit spel geldt niet R = R backquote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef RickoKun het volgende:
Vanmiddag weer mijn eerste potje pvp gedaan.
Meteen huttball
Was echt een spannende potHet stond echter 0-0 terwijl er nog 1 minuut was
Deze boi stond boven en scoore meteen het winnende goal
Jammer genoeg krijg ik kk weinig valor (3x) en geeneens stemmen van die noobjes, die gingen stemmen op diegene die de meeste damage heeft uitgedeeld(nouja ok ik kreeg één stem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |