SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
En of ze daar wat aan kunnen doenquote:
Dat grote voordeel valt best wel mee, dat is juist het hele punt. Dat alleen zou niet genoeg moeten zijn om de slechte verhoudingen te kunnen verklaren. Immers, balance issues kunnen gewoon door middel van een patch gefixt worden (wat ook getracht is met deze patch).quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
En of ze daar wat aan kunnen doen![]()
Ik heb het hier niet over aantallen alleen, het feit alleen al dat zoveel mirror classes zoveel meer in het voordeel zijn als empire zijnde, maar dat was je voor het gemak even vergeten?
leesvoer:quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat grote voordeel valt best wel mee, dat is juist het hele punt. Dat alleen zou niet genoeg moeten zijn om de slechte verhoudingen te kunnen verklaren. Immers, balance issues kunnen gewoon door middel van een patch gefixt worden (wat ook getracht is met deze patch).
Met andere woorden, dat driekwart voor Empire kiest is niet zomaar in de schoenen van Bioware te schuiven.
Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
En dat weten mensen nu dus. Niet toen ze een karakter kozen. Het verklaart uiteraard enigszins dat de Empire meer wint, maar niet de grote verschillen in aantallen.
Ik ben imp, omdat ik het verhaal van de Warrior wilde afmakenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,
Het bevalt goed. De nieuwe laadtijden wat minderquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef STING het volgende:
En bevalt de anti-aliasing een beetje?
OMG, ik moet de game nu wel kopen, een Founder Titlequote:As a 'thank you' to everyone who helped make Star Wars™: The Old Republic™ one of the most successful MMO launches in history, we are rewarding early members of The Old Republic with a unique Founder's Medal and "Founder" Title!
To receive the Founder's Medal...
Purchase Star Wars: The Old Republic and redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
Complete one of the following transactions by March 19th, 2012 (12:01AM EST; Pacific: March 18th, 9:01PM PST; European: 4:01AM GMT, 5:01AM CET):
Billed at least once for an active Star Wars: The Old Republic subscription
Redeemed a Star Wars: The Old Republic Game Time Code
Once you become eligible for the title and have surpassed your 30 days of game time included with your official Game Product Registration Code, you will be notified by email.
Check your in-game mail for a message from "Star Wars: The Old Republic". Your Founder's Medal will be attached to this message.
Place your Founder's Medal in your Inventory and right-click the medal to unlock your "Founder" title. (TIP: You can choose to show the Founder's title or any other title you've earned in-game by opening your character sheet and selecting a title from the character name drop down. Once applied, the title will show next to your character name on your nameplate.)
This title is permanently bound to your account and will carry over to any character you make in the future.
Dat lijkt me een bug en geen feature.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:54 schreef Questular het volgende:
Gisteren weer eens een warzone gedaan, degene waar je bommen moet planten en vervolgens in de ronde erna de objectives moet verdedigen. Nu had mijn team te weinig spelers waardoor we niet konden starten. Prima ik wacht wel tot het aantal spelers voldoende is. Maar waarom kan de tegenstander wel al beginnen? Toen ons team eindelijk genoeg spelers had waren de aanvallers al 2 deuren verder... Ik heb weinig aan te merken op het spel tot nu toe maar dit is echt belachelijk.
Maar goed gisteren wel mn spaciship gekregen en mn robot companion. Lekker 1 companion om te helpen bij het questen en 1 die mn professions levelt
Gisteren naar een nieuwe quest gebied vertrokken en vanavond eens kijken hoe het daar is
Een erg vervelende bug dan tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bug en geen feature.
Het is mij niet overkomen, maar misschien omdat ik lvl 50 benquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Een erg vervelende bug dan tochEn eentje die veel te vaak voorkomt :p
Ik ben nu rank 18 en wordt nog steeds gepwndquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef DaFan het volgende:
ExplOits zijn vervelender...
Gasten die invisible kunnen casten op een ander die niet breakt bij dmg of als ze een bom planten...
Of gasten die een leap doen zonder dat er een friendly of een foe staat... Handig bij Huttball vanuit de pit
All in all vermaak ik me veel beter in WZ nu met 41 commando! Denk dat ik tot 50 alleen PVP doe, had maar 15 Valor namelijk
DPS met full pvp-gear heeft 33% meer health dan ik nu heb en ik ben een tank. Om een illustratie te geven hoe kansloos ik daar nu ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef DaFan het volgende:
Ik ben vanavond ook wel 18... Maar je bent 50 toch?
Dan zal je wel redelijk faceroll krijgen als je tegen geared 50s op moet?
Ik zit in de 10-49 bracket en wordt af en toe vernederd door en lvl 12vooral Ops met backstab.
Gisteren vond ik de warzones erg laggy en vooral die warzone met die 3 kanonnen, waar het geluid verneukt was en de lag nog erger :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef DaFan het volgende:
ExplOits zijn vervelender...
Gasten die invisible kunnen casten op een ander die niet breakt bij dmg of als ze een bom planten...
Of gasten die een leap doen zonder dat er een friendly of een foe staat... Handig bij Huttball vanuit de pit
All in all vermaak ik me veel beter in WZ nu met 41 commando! Denk dat ik tot 50 alleen PVP doe, had maar 15 Valor namelijk
Yep, dat klopt. http://www.swtor.com/comm(...)=1822494#edit1822494quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:07 schreef Morthill het volgende:
Vandaag gaan de servers weer een paar uur neer, volgens mij gaan ze Ilum patchen
quote:UPDATE: This maintenance period has been moved and is now scheduled to begin at 8AM CST (6AM PST/ 9AM EST/ 2PM GMT/ 3PM CET) on 1/19 and end at 12PM (noon) CST (10AM PST/ 1PM EST/ 6PM GMT/ 7PM CET).
Ja dat is mijn punt.. 'fresh' 50s hebben weinig kans...en je moet nog wel ff voordat je full champion bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
DPS met full pvp-gear heeft 33% meer health dan ik nu heb en ik ben een tank. Om een illustratie te geven hoe kansloos ik daar nu ben.
Ja geluid deed vaag bij Alderaan! Viel me ook al op. En ik heb er 6 potjes van moeten spelen gisterenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Gisteren vond ik de warzones erg laggy en vooral die warzone met die 3 kanonnen, waar het geluid verneukt was en de lag nog erger :p
je heb een cap van 1000 punten, en daar zit je zo aan , dus gewoon uitgeven op 20 en 40quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:20 schreef Questular het volgende:
Is het sowieso verstandiger om al je verdiende pvp punten niet uit te geven tot dat je lvl 50 aantikt of heb je dan aan al die verdiende punten niks meer?
1000 mercanary en een bag = 4800 punten die je kan oppotten op zich.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:24 schreef leeell het volgende:
[..]
je heb een cap van 1000 punten, en daar zit je zo aan , dus gewoon uitgeven op 20 en 40
En terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef pjats het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Ilum weer wordt aangepast. Het aantal QQ'ers op het officiële forum is behoorlijk groot namelijk.
Weet niet of er iets is veranderd , maar ik heb nu al 20 bags achter elkaar opengemaakt zonder 1 item....quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ik las gisteren iets over PvP gear, dat het moeilijker te krijgen was, zijn er dingen moeilijker geworden? wat is er aangepast sinds de patch mbt PvP gear?
jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
een Championbag was 800 warzone coins (200merc en 200 warzone) dit is nog steeds zo neem ik aan?
Ganzlactic Empire?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
Mijn alt aangemaakt, Shogar een Zabrak Imp Agentga uiteindelijk operation healing.
[spam]review[/spam]
Wordt je ervoor betaald trouwens of is het vrijwillgerswerk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
Mijn alt aangemaakt, Shogar een Zabrak Imp Agentga uiteindelijk operation healing.
[spam]review[/spam]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
[spam]review[/spam]
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.quote:Het laatste punt dat ik moet noemen is de laadtijden van de game. De tijd tussen inloggen en daadwerkelijk spelen bedraagt enkele minuten en doordat elke planeet elk bezoek opnieuw moet worden ingeladen sta je dan ook weer even naar een laadscherm te kijken. Dat laatste is begrijpelijk als je kijkt naar bijvoorbeeld WoW. Daarbij kan de omgeving realtime gerenderd worden, omdat je niet dan in gedeelte A staat en dan plots om gedeelte Q; daar passeer je alle tussengebieden ook. Maar hoezeer het ook begrijpelijk is, telkens 2 minuten wachten is niet echt leuk.
Dat een andere game het NOG slechter doet betekend niet dat swtor het goed doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:
[..]
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.
Dat een andere MMO het beter doet wil ook niet zeggen dat SW:TOR het slecht doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:14 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Dat een andere game het NOG slechter doet betekend niet dat swtor het goed doetik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.
En je hebt wel gelijk, in AOC was het het aller slechts van elke mmo die ik gespeeld heb in mijn leven.
Nette review verder morthill
Nette editquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dat een andere MMO het beter doet wil ook niet zeggen dat SW:TOR het slecht doet
Een naam van je character kan handig zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:39 schreef Jorwol het volgende:
Ben nu ook begonnen, ben een Imperial Agent op Lord Calypho! Kan iemand me in de OP knallen?
Goeie review,quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
[spam]review[/spam]
Das wel een goeiequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Een naam van je character kan handig zijn
<kuch> prima review <kuch>quote:
Ik kreeg mn spaceship op lvl 17 dus het zal niet lang meer durenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
<kuch> prima review <kuch>
Ben nou ook een week bezig; (republic) gunslinger/lvl 17. Nu in The Works op Coruscant. Ik mag nu toch wel hopen dat ik snel m'n schip terugkrijg?
En dat punt over het laden: vanaf het moment dat ik inlog, kan ik binnen een minuut al verder met spelen. Dus hangen die laadtijden niet gewoon van je gekozen server af?
same hier idd, bekende bug, hopelijk met vandaags hotfix opgelost.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Altron het volgende:
De laadtijden zijn over het algemeen prima.
Vond ze alleen wat lang toen ik op Corellia zat terwijl ik queue'de voor een warzone.
Elke keer als ik uit een warzone kwam dan duurde het iets langer dan normaal voordat ik weer op corellia zat.
Heb overigens sinds gisteren wel af en toe een irritant laadscherm op de Fleet , dit is elke keer maar voor 1/2 seconden , maar daar stoorde ik me wel aan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:12 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een lvl 11 Shadow consular en ik zat me helemaal lamlendig te zoeken naar een Double-Bladed Lightsaber, blijkt ie dus gewoon in mijn backpack te zitten die ik kreeg bij het maken van de keuze..
Dit was op ilum ook, ik vind nog steeds dat ze een rollback op de servers moeten doen. De meeste imps hebben gister alleen maar ilum gefarmed en zo allemaal rank 60 bereikt door de medical center van Republic te campen en Republic kon geen kant opquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
same hier idd, bekende bug, hopelijk met vandaags hotfix opgelost.
Rank 60?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit was op ilum ook, ik vind nog steeds dat ze een rollback op de servers moeten doen. De meeste imps hebben gister alleen maar ilum gefarmed en zo allemaal rank 60 bereikt door de medical center van Republic te campen en Republic kon geen kant op
Dikke faal weer van bioware
Heb je de game nog niet gekocht dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben imp, omdat ik het verhaal van de Warrior wilde afmaken
[..]
Het bevalt goed. De nieuwe laadtijden wat minder
[..]
OMG, ik moet de game nu wel kopen, een Founder Title
Moet je windowed fullscreen selecteren bij de graphics, heb je er geen probleem meer mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:14 schreef DrParanoid het volgende:
[..]ik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.
ah, tx voor de tipquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je windowed fullscreen selecteren bij de graphics, heb je er geen probleem meer mee.
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..quote:
Hmmm dat is erg vervelend inderdaad. Een vicieuze cirkel waar een externe interventie nodig is vanuit bioware om die server van je stabiel te makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..
Combineer dit met de 10:1 ratio in empire voordeel + de slechte class balance. Dan heb je dus echt een kut tijd als je Republic bent en veel pvp speelt (wat op dit moment 80% vd endgame is, wat ze bij bioware ook niet hadden verwacht..maarja dat krijg als er niks anders te doen is)
Ik pak WoW er ook bij om aan te geven dat de laadtijden op zich niet gek zijn. Daar heb je niet dat je van gebied naar gebied springt, maar rustig loopt. Alles kan rustig ingeladen worden. TOR heeft die luxe niet, dus dan moet er wel geladen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:
[..]
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.
Overigens blijf ik het vergelijken met o.a. WoW erg gevaarlijk vinden. Een eerlijke vergelijking is wanneer je WoW na de eerste maanden van release er tegenaan zet. WoW heeft zo vreselijk veel jaren development achter de rug.
Dat op Corellia had ik ook, en dat is mede waarom ik het opgenomen heb in de reviewquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Altron het volgende:
De laadtijden zijn over het algemeen prima.
Vond ze alleen wat lang toen ik op Corellia zat terwijl ik queue'de voor een warzone.
Elke keer als ik uit een warzone kwam dan duurde het iets langer dan normaal voordat ik weer op corellia zat.
Heb overigens sinds gisteren wel af en toe een irritant laadscherm op de Fleet , dit is elke keer maar voor 1/2 seconden , maar daar stoorde ik me wel aan.
Daar heb ik geen invloed opquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:45 schreef byah het volgende:
[..]
Goeie review,
alleen witte letters op een gele achtergrond?![]()
Paar uur kaaskopquote:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..
Combineer dit met de 10:1 ratio in empire voordeel + de slechte class balance. Dan heb je dus echt een kut tijd als je Republic bent en veel pvp speelt (wat op dit moment 80% vd endgame is, wat ze bij bioware ook niet hadden verwacht..maarja dat krijg als er niks anders te doen is)
Of uberhaupt balance, zodat ik niet hard ingemaakt wordt door al die high geared grindersquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.
Oh nee, dat levert nog veel meer gezeik op. Bovendien zou dat betekenen dat een tijd lang niemand meer een Empire karakter kan maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.
Dit moet je niet willen en in principe is het niet erg dat de empire in grotere getallen is, het feit dat ze het dan totaal verneuken bij TALENT en ILUM, waar ze zeggen dat ze dit niet hadden voorzien maar dit is gewoon een leugen lees hun statement:quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe fucking dom kan je zijn, dit moet je toch zien aankomen, stelletje leugenaars bij elkaar zijn het en als dit oprecht is, dan zijn ze gewoon kanker dom en hadden deze mensen NOOIT maar dan ook NOOIT deze baan moeten krijgen.quote:Hello everyone; I wanted to update you on the issues we’ve been seeing today on the live servers, specifically within the Open World PvP area on Ilum. We’re aware that on some servers, either Republic or Empire groups have been capturing the Ilum control points, entering the enemy’s base and ‘camping’ the medcenters, preventing the opposite faction from leaving their base to recapture control points. This is not a fair or balanced gameplay experience and can also severely affect client performance, so we’re taking steps to address this.
Our intended design for Ilum Open World PvP is that players are instantly killed when entering the enemy’s base safe area, just like in Warzones, and that the defending faction can take taxis to other points within the zone. In Game Update 1.1, this is not working as intended. We have found the issue preventing this from happening under server load and will be publishing an Emergency Patch to address the issue. We’re aiming to have this patch published early tomorrow morning (January 19th, 5 AM US CST). [Note, please check the launcher and the main thread for the latest information on patch deployment timing -JG]
In addition to these changes, we’ll be reducing the population cap on Ilum. This should help increase performance by requiring your client to render fewer characters on-screen at once.
Regarding Valor gains, with the 1.1 update, players now receive a base reward of 20 Valor per unique enemy player defeated in a short time, and this base reward is modified by the number of objectives that the player’s faction owns. The gains are rate limited per player killed, encouraging players to attack unique players, not to pursue vendettas. The Valor gains players can see over time will vary greatly depending on the activity level in the zone. This is expected.
To dispel a couple of rumors that have been seen today – there is no Valor gain from destroying turrets within enemy bases, and none from killing NPCs.
We encourage players to avoid Ilum until our patch is deployed. As a temporary measure we will be disabling taxi services which would normally take players into the Open World PvP area. However, players will still be able to taxi out of the area.
We will continue to monitor Ilum across all servers and will make further changes to gameplay if required. We welcome your feedback here on the Forums, but please ensure your feedback is constructive and specific. Feedback based on rumor does not help us isolate potential issues.
Ik bedoel ook meer dat ze bij het launchen van de game de servers anders inrichten zodat je een bepaalde restrictie hebt qua aantallen spelers per faction. Nu is een server gewoon met een x aantal spelers vol ongeacht hoe de verhouding per faction is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
Je kunt moeilijk een balance gaan maken als de ratio 1:4 is voor de gehele populatie (ongeacht de server).
Overigens geeft valor rank 60 je niet in één klap toegang tot alle battlemaster pieces. Het is niet zo dat je even naar een trader gaat om die spullen allemaal te kopen. Je zult battlemaster lockboxes kunnen kiezen als reward voor je daily/weekly PVP quests. Hier is het ook gewoon weer mazzel hebben.
Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
Je kunt moeilijk een balance gaan maken als de ratio 1:4 is voor de gehele populatie (ongeacht de server).
Overigens geeft valor rank 60 je niet in één klap toegang tot alle battlemaster pieces. Het is niet zo dat je even naar een trader gaat om die spullen allemaal te kopen. Je zult battlemaster lockboxes kunnen kiezen als reward voor je daily/weekly PVP quests. Hier is het ook gewoon weer mazzel hebben.
Je lijkt wel een van de trollen uit de GC die we gisteren zagenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef Pixell het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn, dit moet je toch zien aankomen, stelletje leugenaars bij elkaar zijn het en als dit oprecht is, dan zijn ze gewoon kanker dom en hadden deze mensen NOOIT maar dan ook NOOIT deze baan moeten krijgen.
Ik had ook lekker kunnen campen daar als Empire speler zijnde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.
Tja Global Agenda liet blijkbaar wel goed zien hoe het wel kan. Al is natuurlijk niets perfect. Maar de balance tussen rep en empire daar kun je weinig tegen doen. De Sith class is nu eenmaal razend populair. Ik heb nog geen open PvP gespeeld en alleen maar druk geweest met WZ PvP. Maar ik baal er ook van dat we van de 5 potjes 4 maal tegen eigen fractie spelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of uberhaupt balance, zodat ik niet hard ingemaakt wordt door al die high geared grinders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |