abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106975451

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106975609
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Ilum weer wordt aangepast. Het aantal QQ'ers op het officiële forum is behoorlijk groot namelijk.
pi_106975802
quote:
5s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

*gelul over kant kiezen*
En of ze daar wat aan kunnen doen :')

Ik heb het hier niet over aantallen alleen, het feit alleen al dat zoveel mirror classes zoveel meer in het voordeel zijn als empire zijnde, maar dat was je voor het gemak even vergeten?
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:48:22 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106976008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef Pixell het volgende:

[..]

En of ze daar wat aan kunnen doen :')

Ik heb het hier niet over aantallen alleen, het feit alleen al dat zoveel mirror classes zoveel meer in het voordeel zijn als empire zijnde, maar dat was je voor het gemak even vergeten?
Dat grote voordeel valt best wel mee, dat is juist het hele punt. Dat alleen zou niet genoeg moeten zijn om de slechte verhoudingen te kunnen verklaren. Immers, balance issues kunnen gewoon door middel van een patch gefixt worden (wat ook getracht is met deze patch).

Met andere woorden, dat driekwart voor Empire kiest is niet zomaar in de schoenen van Bioware te schuiven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106977018
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat grote voordeel valt best wel mee, dat is juist het hele punt. Dat alleen zou niet genoeg moeten zijn om de slechte verhoudingen te kunnen verklaren. Immers, balance issues kunnen gewoon door middel van een patch gefixt worden (wat ook getracht is met deze patch).

Met andere woorden, dat driekwart voor Empire kiest is niet zomaar in de schoenen van Bioware te schuiven.
leesvoer:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

sorry voor de lange link, maar moest via google cache, want reddit is down ivm SOPA
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:47:58 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106977257
En dat weten mensen nu dus. Niet toen ze een karakter kozen. Het verklaart uiteraard enigszins dat de Empire meer wint, maar niet de grote verschillen in aantallen.
pi_106977458
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
En dat weten mensen nu dus. Niet toen ze een karakter kozen. Het verklaart uiteraard enigszins dat de Empire meer wint, maar niet de grote verschillen in aantallen.
Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,
pi_106978442
Ik heb dat lijstje eens nagekeken, maar dat zijn wel echt domme fouten, dat moet toch zijn opgevallen?
Of zouden de project managers zelf in het echte leven sith lords zijn :p
pi_106979080
Zometeen maar eens beginnen!
pi_106979317
En bevalt de anti-aliasing een beetje? :7
pi_106979343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:58 schreef Pixell het volgende:

[..]

Deze problemen bestaan dus al sinds de beta, mensen wisten dit voordat het spel uberhaupt uitkwam, ja daardoor zijn veel mensen Imp. gegaan,,
Ik ben imp, omdat ik het verhaal van de Warrior wilde afmaken :D
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef STING het volgende:
En bevalt de anti-aliasing een beetje? :7
Het bevalt goed. De nieuwe laadtijden wat minder :')

quote:
As a 'thank you' to everyone who helped make Star Wars™: The Old Republic™ one of the most successful MMO launches in history, we are rewarding early members of The Old Republic with a unique Founder's Medal and "Founder" Title!

To receive the Founder's Medal...

Purchase Star Wars: The Old Republic and redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
Complete one of the following transactions by March 19th, 2012 (12:01AM EST; Pacific: March 18th, 9:01PM PST; European: 4:01AM GMT, 5:01AM CET):
Billed at least once for an active Star Wars: The Old Republic subscription
Redeemed a Star Wars: The Old Republic Game Time Code
Once you become eligible for the title and have surpassed your 30 days of game time included with your official Game Product Registration Code, you will be notified by email.
Check your in-game mail for a message from "Star Wars: The Old Republic". Your Founder's Medal will be attached to this message.
Place your Founder's Medal in your Inventory and right-click the medal to unlock your "Founder" title. (TIP: You can choose to show the Founder's title or any other title you've earned in-game by opening your character sheet and selecting a title from the character name drop down. Once applied, the title will show next to your character name on your nameplate.)
This title is permanently bound to your account and will carry over to any character you make in the future.
OMG, ik moet de game nu wel kopen, een Founder Title _O_
pi_106979468
Gisteren weer eens een warzone gedaan, degene waar je bommen moet planten en vervolgens in de ronde erna de objectives moet verdedigen. Nu had mijn team te weinig spelers waardoor we niet konden starten. Prima ik wacht wel tot het aantal spelers voldoende is. Maar waarom kan de tegenstander wel al beginnen? Toen ons team eindelijk genoeg spelers had waren de aanvallers al 2 deuren verder... Ik heb weinig aan te merken op het spel tot nu toe maar dit is echt belachelijk.

Maar goed gisteren wel mn spaciship gekregen en mn robot companion. Lekker 1 companion om te helpen bij het questen en 1 die mn professions levelt :)

Gisteren naar een nieuwe quest gebied vertrokken en vanavond eens kijken hoe het daar is :)
pi_106979480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:54 schreef Questular het volgende:
Gisteren weer eens een warzone gedaan, degene waar je bommen moet planten en vervolgens in de ronde erna de objectives moet verdedigen. Nu had mijn team te weinig spelers waardoor we niet konden starten. Prima ik wacht wel tot het aantal spelers voldoende is. Maar waarom kan de tegenstander wel al beginnen? Toen ons team eindelijk genoeg spelers had waren de aanvallers al 2 deuren verder... Ik heb weinig aan te merken op het spel tot nu toe maar dit is echt belachelijk.

Maar goed gisteren wel mn spaciship gekregen en mn robot companion. Lekker 1 companion om te helpen bij het questen en 1 die mn professions levelt :)

Gisteren naar een nieuwe quest gebied vertrokken en vanavond eens kijken hoe het daar is :)
Dat lijkt me een bug en geen feature.
pi_106979516
Hoeveel GB moet die launcher in het begin downloaden? 25 GB?? Dan ga ik even wat anders doen ondertussen :')
pi_106979576
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat lijkt me een bug en geen feature.
Een erg vervelende bug dan toch :) En eentje die veel te vaak voorkomt :p
pi_106980535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:02 schreef Questular het volgende:

[..]

Een erg vervelende bug dan toch :) En eentje die veel te vaak voorkomt :p
Het is mij niet overkomen, maar misschien omdat ik lvl 50 ben
pi_106980730
ExplOits zijn vervelender...
Gasten die invisible kunnen casten op een ander die niet breakt bij dmg of als ze een bom planten...
Of gasten die een leap doen zonder dat er een friendly of een foe staat... Handig bij Huttball vanuit de pit :P

All in all vermaak ik me veel beter in WZ nu met 41 commando! Denk dat ik tot 50 alleen PVP doe, had maar 15 Valor namelijk :D
pi_106980783
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef DaFan het volgende:
Gasten die invisible kunnen casten op een ander die niet breakt bij dmg of als ze een bom planten...
Of gasten die een leap doen zonder dat er een friendly of een foe staat... Handig bij Huttball vanuit de pit :P

All in all vermaak ik me veel beter in WZ nu met 41 commando! Denk dat ik tot 50 alleen PVP doe, had maar 15 Valor namelijk :D
Ik ben nu rank 18 en wordt nog steeds gepwnd
pi_106980838
Ik ben vanavond ook wel 18... Maar je bent 50 toch?
Dan zal je wel redelijk faceroll krijgen als je tegen geared 50s op moet?
Ik zit in de 10-49 bracket en wordt af en toe vernederd door en lvl 12 :P vooral Ops met backstab.
pi_106980888
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef DaFan het volgende:
Ik ben vanavond ook wel 18... Maar je bent 50 toch?
Dan zal je wel redelijk faceroll krijgen als je tegen geared 50s op moet?
Ik zit in de 10-49 bracket en wordt af en toe vernederd door en lvl 12 :P vooral Ops met backstab.
DPS met full pvp-gear heeft 33% meer health dan ik nu heb en ik ben een tank. Om een illustratie te geven hoe kansloos ik daar nu ben.
pi_106980912
Vandaag gaan de servers weer een paar uur neer, volgens mij gaan ze Ilum patchen :D
pi_106981106
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef DaFan het volgende:

Gisteren vond ik de warzones erg laggy en vooral die warzone met die 3 kanonnen, waar het geluid verneukt was en de lag nog erger :p
pi_106981211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:07 schreef Morthill het volgende:
Vandaag gaan de servers weer een paar uur neer, volgens mij gaan ze Ilum patchen :D
Yep, dat klopt. http://www.swtor.com/comm(...)=1822494#edit1822494

Wel een beetje laat:
quote:
UPDATE: This maintenance period has been moved and is now scheduled to begin at 8AM CST (6AM PST/ 9AM EST/ 2PM GMT/ 3PM CET) on 1/19 and end at 12PM (noon) CST (10AM PST/ 1PM EST/ 6PM GMT/ 7PM CET).

[ Bericht 17% gewijzigd door pjats op 19-01-2012 10:29:41 ]
pi_106981364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

DPS met full pvp-gear heeft 33% meer health dan ik nu heb en ik ben een tank. Om een illustratie te geven hoe kansloos ik daar nu ben.
Ja dat is mijn punt.. 'fresh' 50s hebben weinig kans...en je moet nog wel ff voordat je full champion bent.
pi_106981390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef Questular het volgende:

[..]

Gisteren vond ik de warzones erg laggy en vooral die warzone met die 3 kanonnen, waar het geluid verneukt was en de lag nog erger :p
Ja geluid deed vaag bij Alderaan! Viel me ook al op. En ik heb er 6 potjes van moeten spelen gisteren :( ik vind Voidstar leuker.
pi_106981787
Ik las gisteren iets over PvP gear, dat het moeilijker te krijgen was, zijn er dingen moeilijker geworden? wat is er aangepast sinds de patch mbt PvP gear?
pi_106982508
Is het sowieso verstandiger om al je verdiende pvp punten niet uit te geven tot dat je lvl 50 aantikt of heb je dan aan al die verdiende punten niks meer?
pi_106982542
Ja is duurder geworden merkte ik al, iig lvl 20 en 40:
http://www.reddit.com/r/s(...)ented_patch_changes/
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:24:37 #29
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106982622
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:20 schreef Questular het volgende:
Is het sowieso verstandiger om al je verdiende pvp punten niet uit te geven tot dat je lvl 50 aantikt of heb je dan aan al die verdiende punten niks meer?
je heb een cap van 1000 punten, en daar zit je zo aan , dus gewoon uitgeven op 20 en 40
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_106982734
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:24 schreef leeell het volgende:

[..]

je heb een cap van 1000 punten, en daar zit je zo aan , dus gewoon uitgeven op 20 en 40
1000 mercanary en een bag = 4800 punten die je kan oppotten op zich.
pi_106983867
een Championbag was 800 warzone coins (200merc en 200 warzone) dit is nog steeds zo neem ik aan?
pi_106984278
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef pjats het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Ilum weer wordt aangepast. Het aantal QQ'ers op het officiële forum is behoorlijk groot namelijk.
En terecht.

Wat een faal gebeuren is dat daar zeg.
Er is helemaal NIETS veranderd op de manier hoe de weekly gedaan wordt door iedereen.
Iedereen staat tegenover elkaar , wat eerst ook al gebeurde maar toen zonder lag.
En je moet nu spelers killen ipv die robots , maar je kan nog steeds afk zijn.

Nu is het één groot lag festijn , + dat iedereen lekker makkelijk valor kan farmen.

Ze gaan het nu weer aanpassen , ben benieuwd of dit gaat helpen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106984316
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ik las gisteren iets over PvP gear, dat het moeilijker te krijgen was, zijn er dingen moeilijker geworden? wat is er aangepast sinds de patch mbt PvP gear?
Weet niet of er iets is veranderd , maar ik heb nu al 20 bags achter elkaar opengemaakt zonder 1 item....
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106985239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
een Championbag was 800 warzone coins (200merc en 200 warzone) dit is nog steeds zo neem ik aan?
ja
pi_106985338
Mijn alt aangemaakt, Shogar een Zabrak Imp Agent :) ga uiteindelijk operation healing.

[spam]review[/spam]
pi_106985844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
Mijn alt aangemaakt, Shogar een Zabrak Imp Agent :) ga uiteindelijk operation healing.

[spam]review[/spam]
Ganzlactic Empire?
pi_106985894
What the fuck, alweer downtime vanmiddag.
pi_106986074
quote:

[spam]review[/spam]
Wordt je ervoor betaald trouwens of is het vrijwillgerswerk?
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:11:06 #39
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106986105
Al die flikkertjes die t spel meer hebben gespeeld hebben 't voordeel waardoor ik nu 'moeilijker' alles mag verkrijgen :r
pi_106986154
quote:

[spam]review[/spam]
Heb toch nog een puntje van kritiek op je review, namelijk dit stukje:

quote:
Het laatste punt dat ik moet noemen is de laadtijden van de game. De tijd tussen inloggen en daadwerkelijk spelen bedraagt enkele minuten en doordat elke planeet elk bezoek opnieuw moet worden ingeladen sta je dan ook weer even naar een laadscherm te kijken. Dat laatste is begrijpelijk als je kijkt naar bijvoorbeeld WoW. Daarbij kan de omgeving realtime gerenderd worden, omdat je niet dan in gedeelte A staat en dan plots om gedeelte Q; daar passeer je alle tussengebieden ook. Maar hoezeer het ook begrijpelijk is, telkens 2 minuten wachten is niet echt leuk.
Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.

Overigens blijf ik het vergelijken met o.a. WoW erg gevaarlijk vinden. Een eerlijke vergelijking is wanneer je WoW na de eerste maanden van release er tegenaan zet. WoW heeft zo vreselijk veel jaren development achter de rug.
pi_106986257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef S1gnum het volgende:

[..]

[..]

Ik ben juist van mening dat SW:TOR het erg goed doet met laden. Wanneer je een instance op een planeet binnenloopt dan is er geen laadtijd. Als je eenmaal een planeet binnen bent dan hoef je geen laadschermen meer te verwachten. Uiteraard ligt het er sterk aan wat je gewend bent. Ikzelf was AoC veteraan waar je bij elke puf of scheet weer een laadscherm voor je kiezen kreeg.
Dat een andere game het NOG slechter doet betekend niet dat swtor het goed doet :) ik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.

En je hebt wel gelijk, in AOC was het het aller slechts van elke mmo die ik gespeeld heb in mijn leven.

Nette review verder morthill ^O^
pi_106986281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:14 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Dat een andere game het NOG slechter doet betekend niet dat swtor het goed doet :) ik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.

En je hebt wel gelijk, in AOC was het het aller slechts van elke mmo die ik gespeeld heb in mijn leven.

Nette review verder morthill ^O^
Dat een andere MMO het beter doet wil ook niet zeggen dat SW:TOR het slecht doet ;)
pi_106986386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Dat een andere MMO het beter doet wil ook niet zeggen dat SW:TOR het slecht doet ;)
Nette edit :P je was het met me eens! Klopt, maar je had er net zo goed in kunnen zetten:

Dat laatste is begrijpelijk als je kijkt naar bijvoorbeeld AoC. Daarbij word er NOG meer gepreload, omdat je nog meer in gedeelte A staat en dan plots om gedeelte Q; daar passeer je alle tussengebieden ook. Maar hoewel het nog slechter kan, is telkens 2 minuten wachten niet echt leuk.

geeft het een iets positiever tintje voor SWTOR maar komt op hetzelfde neer :P
pi_106987259
Ben nu ook begonnen, ben een Imperial Agent op Lord Calypho! Kan iemand me in de OP knallen?
pi_106987395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:39 schreef Jorwol het volgende:
Ben nu ook begonnen, ben een Imperial Agent op Lord Calypho! Kan iemand me in de OP knallen?
Een naam van je character kan handig zijn :P
pi_106987481
quote:

[spam]review[/spam]
Goeie review,
alleen witte letters op een gele achtergrond? :P
pi_106987612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef pjats het volgende:

[..]

Een naam van je character kan handig zijn :P
Das wel een goeie :')

Lolin is de naam van m'n char.
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:51:32 #48
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106987739
quote:
[spam]review[/spam]
<kuch> prima review <kuch>

Ben nou ook een week bezig; (republic) gunslinger/lvl 17. Nu in The Works op Coruscant. Ik mag nu toch wel hopen dat ik snel m'n schip terugkrijg? 8-)

En dat punt over het laden: vanaf het moment dat ik inlog, kan ik binnen een minuut al verder met spelen. Dus hangen die laadtijden niet gewoon van je gekozen server af?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106988139
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:51 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

<kuch> prima review <kuch>

Ben nou ook een week bezig; (republic) gunslinger/lvl 17. Nu in The Works op Coruscant. Ik mag nu toch wel hopen dat ik snel m'n schip terugkrijg? 8-)

En dat punt over het laden: vanaf het moment dat ik inlog, kan ik binnen een minuut al verder met spelen. Dus hangen die laadtijden niet gewoon van je gekozen server af?
Ik kreeg mn spaceship op lvl 17 dus het zal niet lang meer duren :)
pi_106988182
De laadtijden zijn over het algemeen prima.
Vond ze alleen wat lang toen ik op Corellia zat terwijl ik queue'de voor een warzone.

Elke keer als ik uit een warzone kwam dan duurde het iets langer dan normaal voordat ik weer op corellia zat.

Heb overigens sinds gisteren wel af en toe een irritant laadscherm op de Fleet , dit is elke keer maar voor 1/2 seconden , maar daar stoorde ik me wel aan.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106988353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Altron het volgende:
Vond ze alleen wat lang toen ik op Corellia zat terwijl ik queue'de voor een warzone.

Elke keer als ik uit een warzone kwam dan duurde het iets langer dan normaal voordat ik weer op corellia zat.

Heb overigens sinds gisteren wel af en toe een irritant laadscherm op de Fleet , dit is elke keer maar voor 1/2 seconden , maar daar stoorde ik me wel aan.
same hier idd, bekende bug, hopelijk met vandaags hotfix opgelost.
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:12:08 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106988508
Ik ben nu een lvl 11 Shadow consular en ik zat me helemaal lamlendig te zoeken naar een Double-Bladed Lightsaber, blijkt ie dus gewoon in mijn backpack te zitten die ik kreeg bij het maken van de keuze. :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_106988558
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:12 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een lvl 11 Shadow consular en ik zat me helemaal lamlendig te zoeken naar een Double-Bladed Lightsaber, blijkt ie dus gewoon in mijn backpack te zitten die ik kreeg bij het maken van de keuze. :@.
pi_106988746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

same hier idd, bekende bug, hopelijk met vandaags hotfix opgelost.
Dit was op ilum ook, ik vind nog steeds dat ze een rollback op de servers moeten doen. De meeste imps hebben gister alleen maar ilum gefarmed en zo allemaal rank 60 bereikt door de medical center van Republic te campen en Republic kon geen kant op :')

Dikke faal weer van bioware
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:31:29 #55
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106989269
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Pixell het volgende:

[..]

Dit was op ilum ook, ik vind nog steeds dat ze een rollback op de servers moeten doen. De meeste imps hebben gister alleen maar ilum gefarmed en zo allemaal rank 60 bereikt door de medical center van Republic te campen en Republic kon geen kant op :')

Dikke faal weer van bioware
Rank 60?
pi_106989281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben imp, omdat ik het verhaal van de Warrior wilde afmaken :D

[..]

Het bevalt goed. De nieuwe laadtijden wat minder :')

[..]

OMG, ik moet de game nu wel kopen, een Founder Title _O_
Heb je de game nog niet gekocht dan? :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:43:03 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106989827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:14 schreef DrParanoid het volgende:

[..]ik vind vooral het laden bij alt+tabben bijvoorbeeld zwaaaaaaar irritant. En het laden duurt inderdaad gewoon lang.
Moet je windowed fullscreen selecteren bij de graphics, heb je er geen probleem meer mee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_106990003
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet je windowed fullscreen selecteren bij de graphics, heb je er geen probleem meer mee.
ah, tx voor de tip :)
pi_106990672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Rank 60?
Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..

Combineer dit met de 10:1 ratio in empire voordeel + de slechte class balance. Dan heb je dus echt een kut tijd als je Republic bent en veel pvp speelt (wat op dit moment 80% vd endgame is, wat ze bij bioware ook niet hadden verwacht..maarja dat krijg als er niks anders te doen is)
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:22:31 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106991566
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Pixell het volgende:

[..]

Je hebt pvp ranks met rank 60 heb je toegang tot de beste gear, oftewel heel empire is op en top gegeard en heel Republic mag hopen dat er iemand met wat champion gear is..

Combineer dit met de 10:1 ratio in empire voordeel + de slechte class balance. Dan heb je dus echt een kut tijd als je Republic bent en veel pvp speelt (wat op dit moment 80% vd endgame is, wat ze bij bioware ook niet hadden verwacht..maarja dat krijg als er niks anders te doen is)
Hmmm dat is erg vervelend inderdaad. Een vicieuze cirkel waar een externe interventie nodig is vanuit bioware om die server van je stabiel te maken ;(
pi_106991677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef S1gnum het volgende:

[..]

[..]

Overigens blijf ik het vergelijken met o.a. WoW erg gevaarlijk vinden. Een eerlijke vergelijking is wanneer je WoW na de eerste maanden van release er tegenaan zet. WoW heeft zo vreselijk veel jaren development achter de rug.
Ik pak WoW er ook bij om aan te geven dat de laadtijden op zich niet gek zijn. Daar heb je niet dat je van gebied naar gebied springt, maar rustig loopt. Alles kan rustig ingeladen worden. TOR heeft die luxe niet, dus dan moet er wel geladen worden.

Maar ja, ik heb nu standaard een strip naast mijn PC liggen :P toch even lezen.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Altron het volgende:

Dat op Corellia had ik ook, en dat is mede waarom ik het opgenomen heb in de review :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:45 schreef byah het volgende:

[..]

Goeie review,
alleen witte letters op een gele achtergrond? :P
Daar heb ik geen invloed op :X het is een bekend punt.

Verder dank voor alle positieve feedback O+
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:31:01 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106991932
Tot hoe lang ligt ie eruit negers?
pi_106991959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef RickoKun het volgende:
Tot hoe lang ligt ie eruit negers?
Paar uur kaaskop
pi_106991994
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.
pi_106992245
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:32 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom ze niet een soort auto balance op servers kunnen zetten. Zodat je een redelijke balance kunt krijgen in Republic - Empire.
Of uberhaupt balance, zodat ik niet hard ingemaakt wordt door al die high geared grinders :P
pi_106992354
Ik snap wel meer dingen niet die ze aan het doen zijn.
Maargoed..
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:43:48 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106992663
quote:

[..]

Oh nee, dat levert nog veel meer gezeik op. Bovendien zou dat betekenen dat een tijd lang niemand meer een Empire karakter kan maken.
pi_106992684
Je kunt moeilijk een balance gaan maken als de ratio 1:4 is voor de gehele populatie (ongeacht de server).

Overigens geeft valor rank 60 je niet in één klap toegang tot alle battlemaster pieces. Het is niet zo dat je even naar een trader gaat om die spullen allemaal te kopen. Je zult battlemaster lockboxes kunnen kiezen als reward voor je daily/weekly PVP quests. Hier is het ook gewoon weer mazzel hebben.
pi_106993178
quote:

[..]

Dit moet je niet willen en in principe is het niet erg dat de empire in grotere getallen is, het feit dat ze het dan totaal verneuken bij TALENT en ILUM, waar ze zeggen dat ze dit niet hadden voorzien maar dit is gewoon een leugen lees hun statement:

quote:
Hello everyone; I wanted to update you on the issues we’ve been seeing today on the live servers, specifically within the Open World PvP area on Ilum. We’re aware that on some servers, either Republic or Empire groups have been capturing the Ilum control points, entering the enemy’s base and ‘camping’ the medcenters, preventing the opposite faction from leaving their base to recapture control points. This is not a fair or balanced gameplay experience and can also severely affect client performance, so we’re taking steps to address this.

Our intended design for Ilum Open World PvP is that players are instantly killed when entering the enemy’s base safe area, just like in Warzones, and that the defending faction can take taxis to other points within the zone. In Game Update 1.1, this is not working as intended. We have found the issue preventing this from happening under server load and will be publishing an Emergency Patch to address the issue. We’re aiming to have this patch published early tomorrow morning (January 19th, 5 AM US CST). [Note, please check the launcher and the main thread for the latest information on patch deployment timing -JG]

In addition to these changes, we’ll be reducing the population cap on Ilum. This should help increase performance by requiring your client to render fewer characters on-screen at once.

Regarding Valor gains, with the 1.1 update, players now receive a base reward of 20 Valor per unique enemy player defeated in a short time, and this base reward is modified by the number of objectives that the player’s faction owns. The gains are rate limited per player killed, encouraging players to attack unique players, not to pursue vendettas. The Valor gains players can see over time will vary greatly depending on the activity level in the zone. This is expected.

To dispel a couple of rumors that have been seen today – there is no Valor gain from destroying turrets within enemy bases, and none from killing NPCs.

We encourage players to avoid Ilum until our patch is deployed. As a temporary measure we will be disabling taxi services which would normally take players into the Open World PvP area. However, players will still be able to taxi out of the area.

We will continue to monitor Ilum across all servers and will make further changes to gameplay if required. We welcome your feedback here on the Forums, but please ensure your feedback is constructive and specific. Feedback based on rumor does not help us isolate potential issues.
Hoe fucking dom kan je zijn, dit moet je toch zien aankomen, stelletje leugenaars bij elkaar zijn het en als dit oprecht is, dan zijn ze gewoon kanker dom en hadden deze mensen NOOIT maar dan ook NOOIT deze baan moeten krijgen. }:|
pi_106993213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
Je kunt moeilijk een balance gaan maken als de ratio 1:4 is voor de gehele populatie (ongeacht de server).

Overigens geeft valor rank 60 je niet in één klap toegang tot alle battlemaster pieces. Het is niet zo dat je even naar een trader gaat om die spullen allemaal te kopen. Je zult battlemaster lockboxes kunnen kiezen als reward voor je daily/weekly PVP quests. Hier is het ook gewoon weer mazzel hebben.
Ik bedoel ook meer dat ze bij het launchen van de game de servers anders inrichten zodat je een bepaalde restrictie hebt qua aantallen spelers per faction. Nu is een server gewoon met een x aantal spelers vol ongeacht hoe de verhouding per faction is.
pi_106993224
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:

Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.
pi_106993360
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef Pixell het volgende:

Hoe fucking dom kan je zijn, dit moet je toch zien aankomen, stelletje leugenaars bij elkaar zijn het en als dit oprecht is, dan zijn ze gewoon kanker dom en hadden deze mensen NOOIT maar dan ook NOOIT deze baan moeten krijgen. }:|
Je lijkt wel een van de trollen uit de GC die we gisteren zagen :D relaxt gast, niet goed voor je hart
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:59:45 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106993425
He Pixell Gaming, denk aan je bloeddruk. Je begint op die troll te lijken die hier in het begin een paar keer langs kwam.

Het is een probleem en ze fixen het, relax.
pi_106993689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat ze gemiddeld 30 ranks voor liggen betekent dat ze de komende 2 maanden alle pvp in deze game totaal rapen en er dus niks voor republic te halen valt.
Ik had ook lekker kunnen campen daar als Empire speler zijnde.
Maar ik was het na m'n daily quest helemaal spuugzat die flash-show ...

Ze moeten dit idd terug zetten , want dit gaat echt helemaal nergens over.
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:06:10 #75
321876 Cherna
Fuck the System
pi_106993706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Of uberhaupt balance, zodat ik niet hard ingemaakt wordt door al die high geared grinders :P
Tja Global Agenda liet blijkbaar wel goed zien hoe het wel kan. Al is natuurlijk niets perfect. Maar de balance tussen rep en empire daar kun je weinig tegen doen. De Sith class is nu eenmaal razend populair. Ik heb nog geen open PvP gespeeld en alleen maar druk geweest met WZ PvP. Maar ik baal er ook van dat we van de 5 potjes 4 maal tegen eigen fractie spelen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')