quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt rustig heel respectvol zeggen dat je moeite hebt met de breuk en dat je elkaar irl niet hoeft te negeren, maar elkaar niet opzoeken buiten school is een goed begin.
Dat heb ik ook wel ja..., behalve dat ik het echt compleet heb aanvaard...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:37 schreef El_Borracho het volgende:
Wat ik momenteel écht wil is terug naar waar het begon. Dat zij en ik de beste maatjes waren, zonder meer. Dat het tussen ons niets meer wordt heb ik aanvaard.
Dat het niks betekende zo moet je niet denken. Moet zeggen dat ik dit ook deed. Maar tuurlijk betekende het op dat moment wel iets. Anders hou je het niet zolang met elkaar vol.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:39 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja..., behalve dat ik het echt compleet heb aanvaard...
Bij mij is vooral de tegenstelling zo vreemd. Mijn ex heeft aan het begin als een gek achter me aangezeten. Ineens berichtjes op ( toen nog ) hyves, constant langs de winkel komen waar ik werkte, mij naar de kroeg lokken, en daar sloeg ze haar slag...
Toen het aan was meteen vol trots aan haar familie en vrienden voorgesteld, ik voelde me net een koning die onthaald werd..
En dat het dan zo is geeindigd, en die meid nu opeens compleet maling aan me heeft. Was het dan allemaal nep?
Natuurlijk, ik heb fouten gemaakt, maar kom op ; het was pas mijn eerste relatie. Wist niet zo goed raad nog met de gevoelens die er voor mij opeens bij kwamen kijken.
Maar nooit heeft ze meer open gestaan voor een ''tweede kans'', en dat vind ik best pijnlijk. Zo serieus was het dus allemaal niet..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:34 schreef over_hedge het volgende:
Echt mijn ex wtfGister heb ik haar dus overal geblokt. Word ik vanochtend opm half 8 opeens door haar wakker gebeld. Niet dat ik opgenomen heb maar oke.
Ja, sowieso sliep ik nog. Maar anders had ik het ook niet gedaan. Als ze echt wat te melden heeft stuurt ze maar een mail.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef Sooph het volgende:
[..]
Inderdaad, goed dat je niet opgenomen hebt
Nee weet ik ook ergens wel, dat je zo niet moet denken...quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat het niks betekende zo moet je niet denken. Moet zeggen dat ik dit ook deed. Maar tuurlijk betekende het op dat moment wel iets. Anders hou je het niet zolang met elkaar vol.
Zijn ook genoeg die het niet een tweede keer proberen. En meestal werkt een tweede keer toch niet. Ze wilt het gewoon afsluiten. Hoe kut het ook is. Maar heeft er niks mee te maken dat de relatie niks voor het zou betekenen. Ze geeft waarschijnlijk gewoon nog steeds veel om je.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:23 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee weet ik ook ergens wel, dat je zo niet moet denken...
Maar lees al regelmatig mee op topics over dit soort onderwerpen, en dan zie ik vaak, dat echt VEEL mensen het nog een tweede keer proberen met hun ex, of op zijn minst weer een tijdje gaan afspreken om te kijken of er weer/nog wat in zit..
Mijn ex peinsde er echter niet over, een tweede kans. Terwijl in die andere relaties vaak ergere dingen gebeurd waren, dan bij ons het geval was...
Bij mijn ex was het ,van de een op de andere dag boem, klaar. Het is dat ik nog vroeg voor een afsluitend gesprek de volgende dag met haar, anders had ik misschien nooit meer iets van haar gehoord...
Dan ga je toch wel denken ; waarom verdienen die anderen wel een tweede kans, en ik niet..
Een keer afspreken kan goed werken. Ik had dit ook gedaan met mijn ex (wel meer als afscheid dan om te praten maar oke) Het was voor mij wel echt goed. Voelde me er na echt een stuk beter. Ik was weer vrolijk enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:14 schreef El_Borracho het volgende:
Vasthouden aan het verleden gaat niet, je moet nu leven en vooruitkijken. Today is the first day of the rest of your life.
Ik vind het wel een herkenbaar iets dat het 's avonds moeilijker lijkt te gaan dan tijdens de dag. Tijdens de dag ben je actiever, terwijl je 's avonds vaker alleen bent.
In een tweede kans geloof ik niet echt. Misschien dat zoiets langzamerhand wel kan gebeuren, maar dat het een bewuste keuze is die succesvol uitdraait niet.
Met mij gaat het momenteel beter, ik heb me erbij neergelegd dat we niet samen horen te zijn. M'n ex heeft me gevraagd om eens face to face met elkaar te praten, waarbij ik dan m'n hart zou moeten luchten. Eerst was ik wat afkerig, maar bij nader inzien lijkt het me beter om te praten met elkaar dan te doen alsof er niets gebeurd is en (hier) te blijven hangen.
Waarschijnlijk wel ja. Let maar op, het moment dat het slecht gaat met die groep vrienden ben jij de eerste waar ze weer contact mee zoekt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef RBWO het volgende:
Even wat suggesties van jullie kant. Met de mijne is het 4 maanden uit. Nadat het uitging hadden we redelijk normaal contact nog totdat ze met een bepaalde groep mensen uitging. Nu hoor ik er helemaal niks meer van.
Gebruikte ze me nog gewoon omdat ze niemand had of wat is het?.
Wat verwacht je van een antwoord na 5 zinnen van jouw kant waarvan er 2 niets zeggen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef RBWO het volgende:
Even wat suggesties van jullie kant. Met de mijne is het 4 maanden uit. Nadat het uitging hadden we redelijk normaal contact nog totdat ze met een bepaalde groep mensen uitging. Nu hoor ik er helemaal niks meer van.
Gebruikte ze me nog gewoon omdat ze niemand had of wat is het?.
Zie de post daarboven. Antwoord is al gegeven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een antwoord na 5 zinnen van jouw kant waarvan er 2 niets zeggen?
Het antwoord is niet gegeven. Het is een suggestie. Niet meer dan een mogelijkheid.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef RBWO het volgende:
[..]
Zie de post daarboven. Antwoord is al gegeven?
Inderdaad. Ik bedoelde eigenlijk ook een suggestie. Zijn antwoord benadrukt alleen mijn beeld dat ik er al bij had.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het antwoord is niet gegeven. Het is een suggestie. Niet meer dan een mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |