Lolwut?quote:Eitjes in tomatensaus (heerlijk!), bonensalade, quinoasalade, quinoa met kip/vlees/vis, noten, zaden, eiwit pannekoeken (recept komt eraan!)..
De opties zijn echt eindeloos!
brrrrrrrrrrrrr, sounds horrible!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit mag je wel eten van KeiDroog:
[..]
Lolwut?
goeden gevarieerden menu, einz!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolwut?
Wel huisdieren hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk zitten asiels vol met staffords, het zijn fakking vechthonts, geen huisdieren
en ja, van krassen kun je afvallen, mits op de juiste plek en diep genoeg. Kilo of zes, max.
Eitjes in tomatensausquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolwut?
Ja en tokkies zijn nou niet bepaald types die veel investeren in de opvoeding van een huisdierquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk zitten asiels vol met staffords, het zijn fakking vechthonts, geen huisdieren
en ja, van krassen kun je afvallen, mits op de juiste plek en diep genoeg. Kilo of zes, max.
Ohquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef BGTes het volgende:
Een kennis van me dacht dat je permanent afviel als je bloeddeDus toen ik een halve liter bloed ging doneren, was ze helemaal enthousiast 'Jaaaa dat is weer een halve kilo minder
Supergoed!! EINZ derp'
BUT IT'S SO FLUFFYYYquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
chowchows, die zijn echt wazigook geen gezellige huishond overigens
Meh, een chau is heul niet zo lief....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zoeen teddybeerhont
[ afbeelding ]
They're evolllquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BUT IT'S SO FLUFFYYY
waarom?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |