Apen, maar danwel een soortgelijke familie die ook kenmerken heeft van de huidige mens, waren ooit de toekomst. De mens is er immers uitgegroeit. De huidige apen, echter, zullen niet de toekomst zijn.quote:
kut :/quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Apen, maar danwel een soortgelijke familie die ook kenmerken heeft van de huidige mens, waren ooit de toekomst. De mens is er immers uitgegroeit. De huidige apen, echter, zullen niet de toekomst zijn.
Zeker weten, ik denk dat er weinig mensen in Nederland zijn die in 2004 van Obama's bestaan afwisten. Ik hoorde voor het eerst van hem toen hij kandidaat was voor de nominatie van de Democratische partij voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen 2008. Pre-Bieberse tijd. Lang geleden voor mij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
gewoon soort van moderne nostradamus he
Ik heb in de jaren 90 al eens een topic over Justin Bieber geopend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik heb in de jaren 80 al eens een topic over Obama geopend op Fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaah, een vampier!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik ( wij) hebben allemaal internet en surfen gewoon naar Amerika. Dus hoezo moeten wij in dit topic posten om dicht bij jouw reis te zijn?
Volgens mij wil je gewoon stiekum vriendjes hebben omdat je eenzaam bent.
Welke meuk, beste Stalin in huiselijke sfeer? Dit topic of een post van mij?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoe vaak ga je deze meuk nog stampen konijn?
Gr gr Eddy
Of is dat een open mond die ik daar zie? Zo te zien moet dat zo zijn. http://www.google.nl/sear(...)a92&biw=1366&bih=667quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Welke meuk, beste Stalin in huiselijke sfeer? Dit topic of een post van mij?
Wat dacht je van hierquote:
Neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat dacht je van hier
[ afbeelding ]
Wie weet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef PKRChamp het volgende:
Krijg ik over 4 jaar ok zo`n topic als ik voorspel dat Ron Paul de nieuwe president van de verenigde staten wordt?
Dat van 2004 was trouwens wel uiterst vroeg hoor. Obama had veel minder kans om president te worden dan Ron Paul nu.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef PKRChamp het volgende:
Krijg ik over 4 jaar ok zo`n topic als ik voorspel dat Ron Paul de nieuwe president van de verenigde staten wordt?
Das waar, als cultheld er geld op had gezet was hij nu een rijk man geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat van 2004 was trouwens wel uiterst vroeg hoor. Obama had veel minder kans om president te worden dan Ron Paul nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |