Auto ongeluk 2 weken geleden. Wat NIET onze schuld was dus ik vertik het om er zelf financieel bij in te schieten. Daarnaast was de ter plekke geleverde dienstverlening ruk en gaat de huidige communicatie ook niet heel soepel. Dit heb ik zelf al aangegeven en ik heb zelf ook al 2x gebeld met de verzekering. Ik moet nog steeds worden teruggebeld.quote:
Ai, dat is minder.. Ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen met de verzekering..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Auto ongeluk 2 weken geleden. Wat NIET onze schuld was dus ik vertik het om er zelf financieel bij in te schieten. Daarnaast was de ter plekke geleverde dienstverlening ruk en gaat de huidige communicatie ook niet heel soepel. Dit heb ik zelf al aangegeven en ik heb zelf ook al 2x gebeld met de verzekering. Ik moet nog steeds worden teruggebeld.
Enne Loecje, ik heb nu 2 projecten tegelijkertijd in **** en als die afgerond zijn zal ik het vast nog een keer of 3 moeten gebruiken. Jippie ja jee!
Ik ga maar eens solliciteren vanavond denk ik..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Auto`s
Lekker rijdende auto`s![]()
Lease wagens
Tankpas
Wat doe je voor werk JK?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens solliciteren vanavond denk ik..
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Auto`s
Lekker rijdende auto`s![]()
Lease wagens
Tankpas
Troost je: Meestal wordt bij een leasewagen ook verwacht dat je daadwerkelijk ook de kilometers maakt, is een leasewagen een mega-pensioengat, en kost het ook nog eens handenvol geld aan bijtelling en eigen bijdragequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeen
20k aan kilometers gemaakt dit jaar, valt wel mee. Zit op 20km van mijn kantoor af, doe af en toe detacheringsklussen. Heel misschien binnenkort een tijdje in Amersfoort, das wel nasty, maar verder heb ik een behoorlijk hoog lease budget. Pensioen regel ik zelf overigensquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Troost je: Meestal wordt bij een leasewagen ook verwacht dat je daadwerkelijk ook de kilometers maakt, is een leasewagen een mega-pensioengat, en kost het ook nog eens handenvol geld aan bijtelling en eigen bijdrage![]()
maar als ik de km's die ik maak prive moest bekostigen was ik idd duurder uit
Ik had al een keer gezegd dat je erin mocht rijden hequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeen
Ik heb momenteel een werkgever die 100% pensioenpremie betaalt... Da's ook wel lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20k aan kilometers gemaakt dit jaar, valt wel mee. Zit op 20km van mijn kantoor af, doe af en toe detacheringsklussen. Heel misschien binnenkort een tijdje in Amersfoort, das wel nasty, maar verder heb ik een behoorlijk hoog lease budget. Pensioen regel ik zelf overigens
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nekquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had al een keer gezegd dat je erin mocht rijden he
Who`s the bitch now?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een werkgever die 100% pensioenpremie betaalt... Da's ook wel lekker.
20k? Ik rij het 3-4 voudige
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nek
Je vergeet 1 ding.quote:
Ik werk bij een financiële dienstverlener in Amsterdam op de incasso-afdeling. Maargoed, daarvoor zit ik wel iedere dag 2 uur in de auto, een uur heen en een uur terug. En helaas moet er toch wel geld bij iedere maand, zo ben ik iedere maand al ¤ 55,= meer aan brandstof kwijt dan ik vergoed krijg..quote:
Ik vind het ook nod steeds relaxed. Maar als je lange overstaptijden heb omdat je net je aansluiting mist is kut. Lekker een krantje op je gemak lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen in NL die géén hekel heeft aan het OV.. ik vind het heerlijk... kan ontspannen zitten (meestal dan) en kom van A naar B.
Nou, inderdaad. Ik ben ook een tijd met de bus/metro/trein naar het werk gegaan, maar zat me altijd dood te ergeren aan die lui die geen rekening houden met een ander (met tas plek bezet houden, voeten op de bank, luidruchtige telefoontjes, muziek etc), of mensen die stinken, heel breeduit willen zitten als ze naast je komen zitten etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nek
ligt eraan welk traject.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen in NL die géén hekel heeft aan het OV.. ik vind het heerlijk... kan ontspannen zitten (meestal dan) en kom van A naar B.
Gecondoleerd met je Limburgerschapquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
1. Ik krijg er ook voor betaald
2. Ik ben Limburger wonende in Rotterdam. Mijn complete vriendenkring en familie woont nog steeds in zuid-limburg. Ik rij dus 1-2 per maand die richting uit, dus dan lopen de km's rap op.
Of als je op station Almere strand i.v.m een storm, en de trein niet verder rijdt naar Lelystad, er geen bussen meer rijden vanaf Lelystad, en je van arme met zo'n dure taxi naar Lelystad mag voor ¤ 50,=. En dan nog thuis zien te komen, want er reden geen bussen meer ivm extreme gladheid. Nee, ik ben klaar met het OV op dit traject.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het ook nod steeds relaxed. Maar als je lange overstaptijden heb omdat je net je aansluiting mist is kut. Lekker een krantje op je gemak lezen.
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je Limburgerschap
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |