En...quote:P.s. Binnen twee weken leuk songfestivalnieuws te verwachten
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Al het publiek op het NSF mag mee naar Baku van Ome John!
Ook goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:18 schreef tombolafan het volgende:
De leukts uitgedoste mensen in het fan-deel mogen mee naar armenie
Wat moeten ze daar dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:18 schreef tombolafan het volgende:
De leukts uitgedoste mensen in het fan-deel mogen mee naar armenie
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Yolanthe komt in schavot op het podium en we mogen rot fruit gooien
Een rondleiding krijgen van de twee panelleden uit Armenië die John gevonden heeftquote:
Komt er dan ook een Armenië kenner?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een rondleiding krijgen van de twee panelleden uit Armenië die John gevonden heeft.
Binnen 2 weken, schreef Jeroenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Binnenkort... dat vind ik zo flauw, dat kan dan morgen zijn, of over een week
.
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Binnen 2 weken, schreef Jeroen
Maar het werkt wel, want ik ben in elk geval razend nieuwsgierig
Heb je de OP niet gelezen?quote:
O.a. mede-organisator van Eurovision in Concert.quote:
Dat vind ik dus ook. Vind het sowieso wel spannend met die enveloppen lol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit net ook na te denken over een plek bij de big five (dan six), maar ik vraag me ook af of dat wel zo leuk is. Ik bedoel, het gevoel van overwinning is bij mij veel groter als we ons (eindelijk) door die halve finale heen weten te worstelen en in de finale staan
.
Hij zit in elk geval vrij dicht bij het vuurquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Romkes heeft toch verder ook niks met TROS of TALPA te maken, toch?
Voor zover IK weet nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Romkes heeft toch verder ook niks met TROS of TALPA te maken, toch?
Het hele stuk:quote:Moet Nederland zich inkopen in de finale? “In het kader van alle bezuinigingen zullen weinig mensen het er mee eens zijn, maar eerlijk gezegd,” legt Van Tijn aan AlleShow.nl uit, “vind ik dat we het zouden moeten doen.”
Volgens de Nederlandse Event Supervisor van het Eurovisie Songfestival Sietse Bakker is dat onmogelijk. De bedragen die aan de organiserende EBU voor het Songfestival betaald worden “zijn gebaseerd op het inwoneraantal en het Bruto Nationaal Product (BNP).” Volgens Bakker kun je je dus niet ‘inkopen’. “Lid worden van de 'Big'-groep, en dus een finaleplaats, is niet te koop. Italië zit in de Big Five bij de EBU, en dus ook bij het Eurovisie Songfestival.”
De Big Five landen betalen door hun BNP en inwoneraantal een hogere contributie aan de pan-Europese omroeporganisatie EBU.
Kan Nederland tot de Big Five gaan behoren als ons BNP stijgt? “Tenzij een aantal landen haar EBU-lidmaatschap opgeeft kan de Nederlandse Publieke Omroep nooit tot de BIG-landen behoren”, stelt Sietse Bakker. “Daarvoor is het inwoneraantal simpelweg te klein.”
quote:Leuk topic!
René schrijft bij esctoday en ik voor songfestivalweblog.nl en zit in het bestuur van OGAE Nederland
ben je weer helemaal bij…
Hm, ik denk het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef grazz het volgende:
Ach het zal vast weer iets heel stoms zijn
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
John de Mol wil toch met duellen gaan werken? Dan krijg je na de eerste ronde drie winnaars, en dat is natuurlijk niet zo makkelijk. Dus worden op de valreep nog twee kandidaten bijgezocht. Laten we zeggen....Tao en Brandi. Maar die hebben al wat optredens en zo, dus duurt ff voordat dat helemaal rond is. Vandaar tussen nu en twee weken.
Eigenlijk heel simpel....
Het is dat, of de preview van het nieuwe logoquote:
Haha, ja . Ik hoop in elk geval op positief nieuws voor NLse fansquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik denk het niet
Rene klonk er op facebook oprecht heel blij mee. Dus ik denk dat het wel iets echt positiefs is!
Schijnt al bekend te zijn...(tenzij je de internationale bedoelt)quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het is dat, of de preview van het nieuwe logo
Ik ben ook zo benieuwd hoe die show in elkaar gaat zitten. Of we erin geluisd wordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt!
Sowieso ben ik benieuwd naar die duellen, want hoe bepaal je in godsnaam wie je tegenover wie zet... als hij maar niet zoals bij The Voice de twee besten al tegenover elkaar zet bv...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook zo benieuwd hoe die show in elkaar gaat zitten. Of we erin geluisd worden.
Is al bekend of dat door gaat dit jaar? Ik hoop het zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
O.a. mede-organisator van Eurovision in Concert.
http://esfmagazine.wordpr(...)rovision-in-concert/
Ik ga het voor je vragen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is al bekend of dat door gaat dit jaar? Ik hoop het zo
Ah, dan is het dat dus. Hij heeft vast hele leuke artiesten voor zijn "concert"quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
O.a. mede-organisator van Eurovision in Concert.
http://esfmagazine.wordpr(...)rovision-in-concert/
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef lezzer het volgende:
OMG, ik lees het nu pas.
Ik moet het topic nog bijlezen.
edit:
Oh, we zijn nog in spanning begrijp ik.![]()
Ja, maar ook erg onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Supermen12 het volgende:
toch veel leuker dat je eindelijke weer eens de finale haalt
Dat is waarquote:Ja, maar ook erg onwaarschijnlijk
Dus nee, dat wordt'm niet..maar we hebben altijd nog Tao, Jeronimo.. enzo..twitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 00:58:20@Roadeurovision @missbrandiruss Sterker nog: ik kan haar stem niet uitstaan! Veel te schel en te vaak op het randje van zuiver / vals. reageer retweet
Ja, maar ze is er veilig uit gekomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Die zat toch ook op dat cruiseschip wat laatst op de rotsen gevaren is?
Eensquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ben blij dat het waarschijnlijk in ieder geval niets te maken heeft met toetreden tot de BIG-landen, aangezien het dus blijkbaar niet kan. Zoals hier al gezegd wordt, geeft het denk ik meer voldoening als je eindelijk weer door die halve finale heen komt dan dat je al in de finale staat en daar alsnog straal onderaan eindigt. Stuur je een 'slecht' totaalplaatje, dan gaat een gekochte finaleplaats echt niet bijdragen aan een hogere notering, dus ook niet aan voldoening.
Die zocht ik dus gister ook al, maar kon hem niet vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:05 schreef grazz het volgende:
Denk niet dat Rene(esctoday) zo blij reageert als hij weet dat Brandi een wildcard heeft gekregen. Zijn tweet van 5 januari:Dus nee, dat wordt'm niet..maar we hebben altijd nog Tao, Jeronimo.. enzo..twitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 00:58:20@Roadeurovision @missbrandiruss Sterker nog: ik kan haar stem niet uitstaan! Veel te schel en te vaak op het randje van zuiver / vals. reageer retweet
Daarbij komt dat een land als Rusland (veel) meer betaalt dan Nederland dus zouden die eerder bij de Big 5 komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ben blij dat het waarschijnlijk in ieder geval niets te maken heeft met toetreden tot de BIG-landen, aangezien het dus blijkbaar niet kan. Zoals hier al gezegd wordt, geeft het denk ik meer voldoening als je eindelijk weer door die halve finale heen komt dan dat je al in de finale staat en daar alsnog straal onderaan eindigt. Stuur je een 'slecht' totaalplaatje, dan gaat een gekochte finaleplaats echt niet bijdragen aan een hogere notering, dus ook niet aan voldoening.
Inderdaad, blij maken met een dooie mus!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef grazz het volgende:
Idd. Zal wel niet heel belangrijk zijn geweest![]()
Ik zat te denken, kan het zijn dat ze een aantal recente ESF winnaars hebben uitgenodigd om op te treden? Daar zal vast geen tijd voor zijn..
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 06-02-2012 om 21:47:47Zaterdag 21 april - 4e editie van Eurovision in Concert 2012 in de Melkweg in Amsterdam. Kaartverkoop start donderdag: http://t.co/ljtl0nI4 reageer retweet
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 06-02-2012 om 21:50:21@cornaldm en @ruthjacott presenteren Eurovision in Concert 2012, zaterdag 21 april in de Melkweg (Amsterdam) #songfestival reageer retweet
Misschien werd ie woestblij van het feit dat Ruth wil presenterenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:21 schreef Supermen12 het volgende:
Nou nou.. werd Rene Romkes nu zo opgewonden van het Eurovision in Concert..
Misschien.. wahahahaquote:Misschien werd ie woestblij van het feit dat Ruth wil presenteren
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet te min over denken, is wel even Raffaëla's oom die ze hebben gestrikt.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jeroen had het niet over groot nieuws, maar over leuk nieuwsquote:
Oh ja, great newsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeroen had het niet over groot nieuws, maar over leuk nieuws
En René was erg blij met dat nieuws, dus ik kan me voorstellen dat ie van Ruth als presentatrice best blij wordt als organisator
Ja dat is dan meer mijn schuld ben ik bang, met mijn speculaaaaaasietopicquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja, great news
Maar ik vind het zelf nou echt een storm in een glas water eerlijk gezegd
Was het maar een speculaasjestopicquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is dan meer mijn schuld ben ik bang, met mijn speculaaaaaasietopic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |