achteraf gezien geen topkeuzequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
dag leute
HP schijnt wel vrij veel uitval te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zakelijke lijn van HPquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog andere merken die de moeite van overwegen waard zijn?
waarom dacht ik hier aan harry potter?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
dag leute
HP schijnt wel vrij veel uitval te hebben
Jij moet niet denken, jij moet gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef norich het volgende:
[..]
waarom dacht ik hier aan harry potter?
ja baasquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, jij moet gewoon doen
geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef norich het volgende:
[..]
waarom dacht ik hier aan harry potter?
Jij gaat helemaal niks doen met haarquote:
ik vroeg jou ook niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niks doen met haar![]()
maar ff zoeken op tweakers ofzoquote:
Ja kijk de best buy ff. En de pricewatch. En kieskeurig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ff zoeken op tweakers ofzowil het liefst 17", sleep er toch niet/nauwelijks mee...
Ja maar dat is echt een zakelijk ding. Geen design ofzo. Op het werk hebben we ze ook (in docking)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh ja Lenovo inderdaad. ook goed merk
looks like it, zal wel geen kapot/loszittend geheugen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Asus. Samsung is dacht ik wel redelijk. Lenovo (maar dat is zakelijk)
Denk dat deze naar zn gootje is.
ik word nog druk op Tweakers (en Kieskeurig)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja kijk de best buy ff. En de pricewatch. En kieskeurig.
waar?quote:
Tetten zoekenquote:
dat je ze hebt is voor veel mannen voldoende hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik dacht dat er commentaar ging komen op het feit dat het stokouwe filmpjes zijn.
Maar ik heb niet zo veel met tetten. Ja, ik heb ze zelf, maar daar houdt de fascinatie ook wel op
Zelf voetballen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen stream van Real Madrid - Barcelona?
We zouden de eerste training weer hebben vandaag, maar ivm de vorst vannacht en regen nu is dat ook afgelast.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We zouden de eerste training weer hebben vandaag, maar ivm de vorst vannacht en regen nu is dat ook afgelast.
Volgende week misschien en ws 4feb oefenwedstrijd
* Redbaron is jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ik heb al 2 trainingen en 1 wedstrijd achter de rug
Dat kan ook ja... Vind op veld fijnerquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen niet op het veld, maar in de sporthal
en ik in de halquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ook ja... Vind op veld fijner
Joo, doot henig an!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik in de hal
nu stoet smeren en m'n nest in, ciao!
Ook net stoet hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik in de hal
nu stoet smeren en m'n nest in, ciao!
dat is mijn koning!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Alles goed met ons 'buurmeisje'?Jazeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met u?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Och, gaat wel. Beetje zware avond achter de rug.quote:
Virtuele massage?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, gaat wel. Beetje zware avond achter de rug.Iets met roken en zo.
Lekker, totdat je wakker wordt...
Zonder happy ending graag.quote:
* TheGirlNextDoor geeft virtuele massage aan 100% Tukker zonder happy endingquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zonder happy ending graag.
Kreeg ik om 23:30 ook nog de munchies, dus het tosti-apparaat werd ook weer aangezwengeld.Ik ben niet goed bezig.
Thanks, babe.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor geeft virtuele massage aan 100% Tukker zonder happy ending
Same here... al dagenquote:
Niet mijn ding.. ik naar Earth:Making of a planetquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond Rise of the planet of the apes gekeken, was tof
Was geen zak aan!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond Rise of the planet of the apes gekeken, was tof
Awquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here... al dagenOndanks dat ik wel veel/goed slaap
Ga jij maar weer racefilms kijken danquote:
Elk uur wakker? Damn, dan ben je volges mij echt brakquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw
Ik ben afgelopen nacht elk uur wakker geworden zo ongeveer. Vandaar.
Laatste tijd gaat het bij mij met slapen wel lekker, moet ik zeggen. Op vannacht na dus
Ey Eyquote:
Zo kun je het wel omschrijven jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Elk uur wakker? Damn, dan ben je volges mij echt brak
Davidquote:
Nathquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo kun je het wel omschrijven ja![]()
Maargoed, vanavond lekker optijd naar bed, morgen lekker uitslapen. Dus moet goedkomen
[..]
David
Afrikaans iets. Sperziebonen en rijst en appel en gehakt en kruiden. Heeeeeeeeerlijkquote:
ben er net naartoe gegaan, maar je kunt zoveel opties kiezen waarbij ik een idee heb wat "goed" is; dus mijn selectie blijft grootquote:
eens!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Afrikaans iets. Sperziebonen en rijst en appel en gehakt en kruiden. Heeeeeeeeerlijk
uit een pakje van knorrquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Afrikaans iets. Sperziebonen en rijst en appel en gehakt en kruiden. Heeeeeeeeerlijk
Had t nog niet eerder gehad maar dat blijft niet zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben er net naartoe gegaan, maar je kunt zoveel opties kiezen waarbij ik een idee heb wat "goed" is; dus mijn selectie blijft groot
[..]
eens!!
Joa. Maar dit is volgens mij ook zelf wel goed te doen.quote:
ik kom niet verder dan maximaal ¤ 900, minimaal 17" (sleep er toch nauwelijks mee) en een goed merk zoals Lenovo, ASUS of Samsung...quote:
http://tweakers.net/price(...)VchcL_9eFUMgiTrEsyxsquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan maximaal ¤ 900, minimaal 17" (sleep er toch nauwelijks mee) en een goed merk zoals Lenovo, ASUS of Samsung...
weet je van hoeveel laptops je dan reviews moet bekijken?![]()
![]()
Kun je haar eens om een recept vragen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik heb een aantal keren bobotie gegeten gemaakt door een zuid afrikaanse en daar zaten geen appels of sperziebonen in.
En toen ze dat pak zag had ze zoiets van: dit heeft echt niks met bobotie te maken
Ik heb al een aantal jaar een Samsung, ding bevalt goed en is redelijk stootvast wat wel nodig is bij mij. Ging elke week mee in de VW.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)VchcL_9eFUMgiTrEsyxs
42 producten dus
900 kun je eeh hele leuke laptop van kopenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)VchcL_9eFUMgiTrEsyxs
42 producten dus
i know, dat is de maximale prijs; minder mag uiteraard ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
900 kun je eeh hele leuke laptop van kopen
bij het hotel, omdat hij weer naar huis gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De vlag hangt morgen voor je uit.
quote:Nog een paor weekskes en 't ulster Carnaval gaot van start. Zaoterdag 4 Februarie kunne ulder allemaol al efkes oefene bai Sarnello. Deejee David van Schoorisse zurgt da ulder goe kunne hossen!
‘T is êêl belangraik d'agge carnavalsklere et want dur is een schôn praiske veur die vos of vossin mee de leutigste klere!
Zurg da ge d’r ôôk bai zèt!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De vlag hangt morgen voor je uit.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij het hotel, omdat hij weer naar huis gaat?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij het hotel, omdat hij weer naar huis gaat?
wat wil je er mee? speel je ook spellen?quote:
Ga je maximaal gamen ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
damn, die Asus ziet er toch wel nice uit!!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je maximaal gamen ofzo?
daarvoor koop ik hem niet, gok dat ik ook niet veel top-off-the-bill-games ga spelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wil je er mee? speel je ook spellen?
alles wat je boven de 500 euro uitgeeft is al overkillquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
daarvoor koop ik hem niet, gok dat ik ook niet veel top-off-the-bill-games ga spelen
is 4GB werkgeheugen dan ook genoeg?
4GB is al veel, als je niet gametquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
daarvoor koop ik hem niet, gok dat ik ook niet veel top-off-the-bill-games ga spelen
is 4GB werkgeheugen dan ook genoeg?
Dit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alles wat je boven de 500 euro uitgeeft is al overkill
op zich moet 4GB wel genoeg zijn
ik zou zelf wel voor >= 4GB gaan, ook met het oog op de toekomst.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)B%5D=4&grade%5B%5D=5
maximaal 900 euro, minimaal 4 sterren, 16-18 inch en Asus of Samung (of kan een Acer/HP/Sony/Toshiba ook wel??) en tussen 2 en 4 GB
omdat er geen amd beschikbaar was, en qua prestaties doet de i5 2430 bijna niet onder voor een i7 (in die prijsklasse), maar is wel een stuk koeler.quote:
maar das alleen met beoordelingquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
Kieskeurig heeft er 7, zonder een processor aan te vinken
http://www.kieskeurig.nl/(...)B%5D=4&grade%5B%5D=5
ik zie nu dat jij pricewatch hebt gedaan op tweakers, ik doe altijd productreviewsquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar das alleen met beoordeling
lelijk dingquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe ik zit volgende week in een hotel vlakbij de euroborg
klopt, als ik reviews wil hebben, zoek ik wel even op googlequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie nu dat jij pricewatch hebt gedaan op tweakers, ik doe altijd productreviews
true, true...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, als ik reviews wil hebben, zoek ik wel even op google
ojah, maar das meer een cpu a la core i3.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true...
http://tweakers.net/pricewatch/290616/asus-k73ta-ty040v.html
hier, 1 met AMD processor
Als je beetje googled heb je er verstand van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wou dat ik verstand had van processors, had het nu een heuuuuul stuk makkelijker gemaakt
nu slapen, ff wat inhalen en dan morgen hopelijk minder brak
wat heet verstand? wat jeffrey zegt komt wel aardig in de buurt. gewoon kijken naar processor benchmarks en je weet wat ze ongeveer kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wou dat ik verstand had van processors, had het nu een heuuuuul stuk makkelijker gemaakt
nu slapen, ff wat inhalen en dan morgen hopelijk minder brak
Met slim ^quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heet verstand? wat jeffrey zegt komt wel aardig in de buurt. gewoon kijken naar processor benchmarks en je weet wat ze ongeveer kunnen.
of zoeken op 'i5 2430m vs i7 2670qm' dan kom je genoeg resultaten tegen die je kunnen vertellen hoe die processoren het t.o.v. elkaar doen.
strak plan!quote:
13-13-13 toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nath
Al bedacht wanneer we trouwen?
Tja... Vrouwen...quote:
Idd.quote:
Laat ik het zo zeggen: soms reageer ik op een bepaalde manier, wordt ik helemaal hysterisch, en denk ik achteraf 'Shit, waarom deed ik zo, zo ben ik helemaal niet.'quote:
En de oorzaak hiervan is? Of hou je dat liever voor je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Want dat hysterische gedoe wat ik beschrijf is sinds een maand of 2. En ik ben ook echt mezelf niet momenteel. Dus ik baal ervan dat uitgerekend die vrouwlijke hysterica bij mij naar boven komt..
Moeder + Parkinson = zelfmoordneigingen/pogingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En de oorzaak hiervan is? Of hou je dat liever voor je?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeder + Parkinson = zelfmoordneigingen/pogingen.
Geen wonder dat je dan fliptquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan flipt
Godverquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeder + Parkinson = zelfmoordneigingen/pogingen.
Kunnen ze de gpu niet reflowen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
damn Nathalie, dat is heftig![]()
net bij de computerboer geweest en wat ik al dacht; R.I.P. videokaart
Waarom diequote:
ALTIJD klagen...quote:
Doe eens lief tegen Nathalie!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
ALTIJD klagen...
Ze was een tijdje weg.. En nu ze weer in elke post klaagt, denk ik: Ohja! Welkom terug
Nou ja zeg. Ze klaagt wel eens over hoofdpijn (terecht) en nu post ze over stress ivm haar moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
ALTIJD klagen...
Ze was een tijdje weg.. En nu ze weer in elke post klaagt, denk ik: Ohja! Welkom terug
Dankje Selmaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ze klaagt wel eens over hoofdpijn (terecht) en nu post ze over stress ivm haar moeder.
Verder zie ik haar nooit klagen eigenlijk.
@Nath, sterkte
Ajoh, kanon d'r bie en dan vliegt de tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, m'n computer heb ik nu hier staan. nu nog aansluiten die handel
buj ook zo een uur druk meemaar das voor morgen
Godsamme wat lijkt me dat kut. Boy in the bubble idee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, ben weer helemaal wazigIk ging ff naar beneden voor een pilsje, en pa zit daar een of andere live dvd te kijken met het geluid HEEL HARD!!!!!!!!!!!!!!!! Bah
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, ben weer helemaal wazigIk ging ff naar beneden voor een pilsje, en pa zit daar een of andere live dvd te kijken met het geluid HEEL HARD!!!!!!!!!!!!!!!! Bah
Leuk voor je als het doorgaat. Echt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Donders, misschien over 2 weken naar Wolverhampton - Liverpool
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godsamme wat lijkt me dat kut. Boy in the bubble idee.
Mja, en dan wil je ff een peukje doen in de bijkeuken met een boek er bij... gaat het lezen niet omdat wat ik hoor (het zingen/de muziek) niet overeenkomt met wat ik lees, kan de muziek niet meer simpel buitensluiten en me op de tekst in het boek concentrerenquote:
Dat heb ik ook snel. Concentratie is zo weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Mja, en dan wil je ff een peukje doen in de bijkeuken met een boek er bij... gaat het lezen niet omdat wat ik hoor (het zingen/de muziek) niet overeenkomt met wat ik lees, kan de muziek niet meer simpel buitensluiten en me op de tekst in het boek concentreren![]()
wat 'n kutbaan hej toch oniequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Donders, misschien over 2 weken naar Wolverhampton - Liverpool
Wat is daar niet normaal aan?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is daar niet normaal aan?
Alleen omdat ik niet (zoals iedereen) Sterkte en agossie zeg?
Dat is niet zo gek hoor. Heb ik zelf ook. Vooral bij het getetter van de TV. Soms zelfs als ik psytrance luister.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, en dan wil je ff een peukje doen in de bijkeuken met een boek er bij... gaat het lezen niet omdat wat ik hoor (het zingen/de muziek) niet overeenkomt met wat ik lees, kan de muziek niet meer simpel buitensluiten en me op de tekst in het boek concentreren![]()
Jij zat haar post af te kraken. Beetje sjaggo Daniel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is daar niet normaal aan?
Alleen omdat ik niet (zoals iedereen) Sterkte en agossie zeg?
ik kan ook geen gesprek voeren als er een TV aan staat. ben dan meteen afgeleid. ik kán het gewoon niet negeren, hoe slecht het programma op TV ook is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor. Heb ik zelf ook. Vooral bij het getetter van de TV. Soms zelfs als ik psytrance luister.
Ja, beetje wel!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij zat haar post af te kraken. Beetje sjaggo Daniel?
Ja ok, maar hier knalt het echt binnen en kan dan gewoon niks anders meer tot ik bijv de tv gewoon uit- of een stuk zachter zet, daarna m'n ogen dicht doe, rustig ademhaal en dan kan ik weer lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor. Heb ik zelf ook. Vooral bij het getetter van de TV. Soms zelfs als ik psytrance luister.
Meur zequote:
Ik weet dat het bij jou tig keer erger is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, maar hier knalt het echt binnen en kan dan gewoon niks anders meer tot ik bijv de tv gewoon uit- of een stuk zachter zet, daarna m'n ogen dicht doe, rustig ademhaal en dan kan ik weer lezen
Oordopjes indoen lijkt me idd wel een handige oplossing, al komt daarbij dat ik dan het idee krijg dat ik helemaal niks aan hoor komen me nog erger toe (deur die ineens open gaat, schrik me daar soms al van kapot omdat ik het niet verwacht, ZELFS als ik pa of ma richting de bijkeuken zie en hoor komen, dan nog schrik ik van het lawaai).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij jou tig keer erger is.Ik zou denk ik de hele dag met oordopjes in lopen zitten want de duizeligheid komt er ook nog eens bij.
[oldenzaalmodus] Wat heb IK nou eigenlijk te klagen? [/oldenzaalmodus]
WTF?quote:Ik droomde afgelopen nacht over het volgende:
Blind Guardian was aan het optreden op een of ander festival en ik had geen idee meer hoe ik daar kwam, en ik stond mooi mee te zingen. Een voruw en een jongen vonden dat leuk en deden mee. Na het concert liepen we via vele straten verder en verder weg van het festivalterrein en waren we ineens in een wijk. De straat die we inliepen was bijna een 100% kopie van mijn eigen straat, alleen zagen de huizen er anders uit, maar dingen als speciale gevels, garages etc waren hetzelfde. Ik vroeg aan de vrouw in welke stad we waren, want het zag er wel ERG bekend uit. Bleek dat we in dopr X (ik kon het echt niet verstaan) in Friesland waren... wat ik nogal vreemd vond gezien het aan Belgische kentekens van de bewoners, maar dat scheen normaal te zijn; mensen die zo gek waren om in Friesland te wonen kregen een Belgisch kenteken om aan te geven hoe on-Hollands ze waren...
Tofquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dear Mr,
Thank you for purchasing through Wolverhampton Wanderers FC On-line Ticket Office.
Confirmation of purchase
Wolves V Liverpool
Turnstile: 5
Stand: SSM
Block: SL2
Row: H
Seat: 0038 31/01/12
Yea![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dear Mr,
Thank you for purchasing through Wolverhampton Wanderers FC On-line Ticket Office.
Confirmation of purchase
Wolves V Liverpool
Turnstile: 5
Stand: SSM
Block: SL2
Row: H
Seat: 0038 31/01/12
Yea![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En speciaal voor David:
[ afbeelding ]
\m/quote:
tyf op spammerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:57 schreef overstappen het volgende:
Ben benieuwd of ze kampioen worden anders ga ik mischien wel overstappen (-:
Damn zo klein en dan al zo op dat ding kunnen spelen!quote:
Forever alone.jpgquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, alleen in m'n eigen huisje
gok dat ik binnen het halve uur slaap
Je hebt je moeder het huis uitgezet ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, alleen in m'n eigen huisje
gok dat ik binnen het halve uur slaap
Ik wou al zeggen. Bier bij David vanavond.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor
Vind het nu al heerlijk
Yup, zonder genade.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt je moeder het huis uitgezet ofzo?
En dan deze als zangeresquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Damn zo klein en dan al zo op dat ding kunnen spelen!
Wat moet dat worden ?
Wat heb jij het toch ontzettend zwaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:24 schreef haakon het volgende:
Blegh, ral in de pens.
En vannacht ook nog de hele tijd hakken..
Woar ga je hakkn?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:24 schreef haakon het volgende:
Blegh, ral in de pens.
En vannacht ook nog de hele tijd hakken..
Ajoh, bij de slager natuurlijk:quote:
Net als zo'n grap waar je aan de slager vraagt of hij varkenspoten heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, bij de slager natuurlijk:
"Slager, heeft u nog gehakt?"
- Jazeker!
*boemboemboemboemboem*
Denk dat t een stuk beter klinkt als ze eenmaal volwassen is?quote:
Offcoursequote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Denk dat t een stuk beter klinkt als ze eenmaal volwassen is?
Goeie shit! Dat wordt Terreur! Partyraiserquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:10 schreef haakon het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/party/210454:BKJN_vs_Partyraiser.html
Vanavond nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Bier bij David vanavond.
Haiquote:
Haha ja dat zal wel, helemaal alleen gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hai
Heb m'n bed nu beneden, best kut om zo'n ding alleen in elkaar te zetten
whatever.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, het is namelijk zaterdag
Alleen door die van jou alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
+ 1 van mijNu móet je dag weer goed zijn Hen.
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, voetbal kiekn met 2 parkieten op 1 schouder... ruzie dat die beesten maken!
En daar raak je niet van afgeleid?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, voetbal kiekn met 2 parkieten op 1 schouder... ruzie dat die beesten maken!
Nee ik doe zelf ook niks vandaag hoorquote:
Winterstop is voorbij dus het voetbal gelul komt weer op Fok. Maar ik blijf verder stil. Alleen ff de einduitslag met desbetreffende emoticons afhankelijk van de uitslag.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Winterstop is voorbij dus het voetbal gelul komt weer op Fok. Maar ik blijf verder stil. Alleen ff de einduitslag met desbetreffende emoticons afhankelijk van de uitslag.
Ik zal je sparen Selmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |