achteraf gezien geen topkeuzequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
dag leute
HP schijnt wel vrij veel uitval te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zakelijke lijn van HPquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog andere merken die de moeite van overwegen waard zijn?
waarom dacht ik hier aan harry potter?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
dag leute
HP schijnt wel vrij veel uitval te hebben
Jij moet niet denken, jij moet gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef norich het volgende:
[..]
waarom dacht ik hier aan harry potter?
ja baasquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, jij moet gewoon doen
geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef norich het volgende:
[..]
waarom dacht ik hier aan harry potter?
Jij gaat helemaal niks doen met haarquote:
ik vroeg jou ook niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niks doen met haar![]()
maar ff zoeken op tweakers ofzoquote:
Ja kijk de best buy ff. En de pricewatch. En kieskeurig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ff zoeken op tweakers ofzowil het liefst 17", sleep er toch niet/nauwelijks mee...
Ja maar dat is echt een zakelijk ding. Geen design ofzo. Op het werk hebben we ze ook (in docking)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh ja Lenovo inderdaad. ook goed merk
looks like it, zal wel geen kapot/loszittend geheugen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Asus. Samsung is dacht ik wel redelijk. Lenovo (maar dat is zakelijk)
Denk dat deze naar zn gootje is.
ik word nog druk op Tweakers (en Kieskeurig)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja kijk de best buy ff. En de pricewatch. En kieskeurig.
waar?quote:
Tetten zoekenquote:
dat je ze hebt is voor veel mannen voldoende hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik dacht dat er commentaar ging komen op het feit dat het stokouwe filmpjes zijn.
Maar ik heb niet zo veel met tetten. Ja, ik heb ze zelf, maar daar houdt de fascinatie ook wel op
Zelf voetballen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen stream van Real Madrid - Barcelona?
We zouden de eerste training weer hebben vandaag, maar ivm de vorst vannacht en regen nu is dat ook afgelast.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We zouden de eerste training weer hebben vandaag, maar ivm de vorst vannacht en regen nu is dat ook afgelast.
Volgende week misschien en ws 4feb oefenwedstrijd
* Redbaron is jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ik heb al 2 trainingen en 1 wedstrijd achter de rug
Dat kan ook ja... Vind op veld fijnerquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen niet op het veld, maar in de sporthal
en ik in de halquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ook ja... Vind op veld fijner
Joo, doot henig an!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik in de hal
nu stoet smeren en m'n nest in, ciao!
Ook net stoet hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik in de hal
nu stoet smeren en m'n nest in, ciao!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |