Ooit samen met een vriendin gedaan. Het is wel heel grappig, maar of je er een serieuze relatie uit kan slepen betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Disorder het volgende:
Is speeddaten leuk? Er is vrijdag een speeddate avond in Zwolle. Zit er over na te denken. Iemand ervaring mee?
Dat is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Ooit samen met een vriendin gedaan. Het is wel heel grappig, maar of je er een serieuze relatie uit kan slepen betwijfel ik.
Echt? Op die 3 minuten die we toen per persoon hadden kon je je net even voorstellen en een vraagje stellen. Dan was het alweer doorschuiven. Hoe heb je daar iets uitgesleept?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat is mij zelfs geluktpersoonlijk vind ik speeddaten een hele goede manier om mensen te leren kennen en het is ook ontzettend leuk/grappig om te doen
Bij laatste speeddate avond in de Panama (die nu dicht is), heeft een kennis van mij haar prille relatie geregeld...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Disorder het volgende:
Is speeddaten leuk? Er is vrijdag een speeddate avond in Zwolle. Zit er over na te denken. Iemand ervaring mee?
Je kan in drie minuten een prima assessment maken en na een avondje speeddaten heb je toch al gauw 3-5 dates geregeld. Het is dan wel zien hoe die dates lopen, maar ik heb geen enkele date als een totale mislukking ervaren. Als dan de vervolgdates met een zo iemand echt heel leuk zijn, heb je voor je het weet een leuke vriendin.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Echt? Op die 3 minuten die we toen per persoon hadden kon je je net even voorstellen en een vraagje stellen. Dan was het alweer doorschuiven. Hoe heb je daar iets uitgesleept?
Een jaar of 2 geleden kwamen er vooral leuke vrouwen en heel veel, euh, wat droevige mannen. Nu is dat toch wel rechtgetrokken en gaat het meer gelijk op. Wel een heel wisselend publiek: het ene moment zit je tegenover een kunstenares, het andere moment tegenover een advocate. Maar dat maakt het zo leuk: je komt mensen tegen die je anders in je eigen kringetje niet zo snel tegenkomt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef Disorder het volgende:
Wat voor types komen er op een speeddate? Moeilijk te zeggen misschien. Beetje van alles en nog wat?
Goh, dan kan ik haar zo maar gesproken hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij laatste speeddate avond in de Panama (die nu dicht is), heeft een kennis van mij haar prille relatie geregeld...
Hmm, vond het meer van die standaard hoog opgeleide types, die meestal bij commerciele instellingen werken en doe maar gewoon als lijfspreuk hebbenquote:
Nee, ze vond je gewoon niets...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik weet niet of het hier past. Anders hoor ik het wel.
Net op PAIQ:
Zij: ja dat denk ik ook
Ik: Nou, ik ga toch maar een clichevraag stellen.
Ik: Wat voor werk of studie doe je.
Zij: dat is wel heel cliche, ik dacht er vandaag even onderuit te komen
Zij: je was zo creatief
Ik: Nou zeg. Stel maar een leukere vraag dan.
Ik: Ik daag je uit.
Zij: als je een keer voor mij mocht koken wat zou dat dan zijn?
Ik: Hmmm ik ben helaas geen keukenprinses. Sterker nog, ik had verwacht dat jij zou gaan koken.
Zij: wat zou je dan doen als ik bij jou zou komen eten?
Ik: Iets spannend...
Ik: Haha
- geblokkeerd door XXX -
Ik: ........
Ging ik over de schreef?Ik vind van niet.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
Net op PAIQ:
Ik: Hmmm ik ben helaas geen keukenprinses. Sterker nog, ik had verwacht dat jij zou gaan koken.
- geblokkeerd door XXX -
Voor een eerste gesprek dat wsl nog geen 5 minuten duurde, werd je al wel wat te suggestief...sommige dames kunnen het hebben, deze niet :-)quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
Net op PAIQ:
- geblokkeerd door XXX -
Ligt eraan. Als ze dergelijke uitspraken bij elk gesprek al krijgt ben je het wel een keertje zat. En zeker als het binnen de eerste 5 a 10 minuten is. Dan krijg je het idee van "goh weer 1 die het hele gesprek weer (gelijk) richting seks wil gooien" Tenminste dat had ik wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
- geblokkeerd door XXX -
Ik heb het een keer gedaan. Wat ik vooral gezien heb is heel veel vrouwen met eisenlijstje die gesprekken begonnen met zeiken dat de mannen niet zo leuk waren bij het speeddaten ( met een knipoog). Ongeacht het compliment zette dat wel een beetje de sfeer, negatief dus en met een vreemd zelfbeeld. Aan de andere kant veel dezelfde saaie vragen. 'Waar kom je vandaan?' 'Wat doe je voor werk?' Dat wordt de dertigste keer echt saai, dus je moet wel echt het gesprek draaien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef Disorder het volgende:
Wat voor types komen er op een speeddate? Moeilijk te zeggen misschien. Beetje van alles en nog wat?
Ik: *Insert random pasta of rijst gerecht wat goed weg te brokken is*quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
Net op PAIQ:
Zure mosselenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:06 schreef Silenus het volgende:
Ik snap ook niet waarom je 'iets spannends' zou gaan koken. Wat moet dat zijn? Gebakken banaan?
Ze heeft je niet verwijderd omdat je een evt. geile harry zou zijn, maar meer omdat je geen enkel benul hebt wanneer je een flirterig/leuk/spannend antwoord kan geven. Denk ik.
Lekker geemancipeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
- geblokkeerd door XXX -
waarom pak je dan niet 25-35? die is er volgens mij ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef Disorder het volgende:
Heh. Voor die speeddate val ik in de categorie 30-45. Ik ben zelf 30. Ik twijfel.
Tien februari pas. Ik heb niks te doen vanavond, daarom twijfel ik. Misschien beter om daar naar toe te gaan. Bespaar ik nog even wat centjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
waarom pak je dan niet 25-35? die is er volgens mij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |