Wie zegt dat hij geen enkel succes heeft gehad? Want geen langdurige relatie (van 5/6/7 jaar) = geen succes?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef 78rt21 het volgende:
Dus na 8 jaar online daten geen enkel succes gehad? Zegt toch wel genoeg lijkt me.
20% van de mannen date 80% van de vrouwen. (of 30-70, whatever, je snapt het punt wel)quote:Op maandag 30 januari 2012 10:19 schreef Silenus het volgende:
Je hebt er werkelijk niets van begrepen. Denk je nu werkelijk dat een datingsite alleen handig is voor vrouwen? Met wie daten al die vrouwen dan? Met mannen toch? Kwestie van logisch nadenken. Als vrouwen succesvol zijn op datingsites, zijn mannen dat automatisch ook. Die spreken namelijk met elkaar af. Dat jij nooit een reactie krijgt wil niet zeggen dat niemand een reactie krijgt. Blijkbaar ben je geen leuke man.
True. Maar te confronterend, veel makkelijker om de rest voor gek te verklaren. Gelukkig zijn er ook nog datingsites voor mensen die hier niet aan de bak komen. www.amor.nl enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Silenus het volgende:
Mensen moeten gewoon eens wat vaker bij zichzelf te rade gaan ipv de hele wereld behalve henzelf de schuld te geven van hun falen.
idd. Het gros van de vrouwen op zo'n site is hartstikke lelijk, nou daar moet je echt wel een date mee kunnen regelen hoor. Tenminste...als je je standaarden zo laag hebt. Hoe hoger je standaarden des te moeilijker het wordt, zo simpel werkt dat. En een topmodel scoor je sowieso niet op datingsites, want die staan er gewoon niet op. Maar toch, iets van 2 a 3% ziet er echt wel goed uit. Laten we zeggen dat verder nog 5% qua uiterlijk vriendinnenmateriaal is. Nou met een goeie mailbom moet je toch echt wel 2 a 3 dates kunnen scoren. Dan kun je je meteen uitschrijven.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Silenus het volgende:
Nou goed, het zal niet 50/50 zijn nee. Maar om dan te stellen dat 'een datingsite alleen werkt voor vrouwen van 18-40 jaar' slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Als je met zo'n zure instelling op een datingsite gaat staan moet je niet zeuren dat je geen date kan regelen. Elke halve imbeciel kan een date regelen, het ligt er maar net aan wat je standaarden zijn. Hoe lekkerder je ze wil hebben, hoe leuker je zelf moet zijn.
Mensen moeten gewoon eens wat vaker bij zichzelf te rade gaan ipv de hele wereld behalve henzelf de schuld te geven van hun falen.
Want jij wil wel met een lelijke vrouw een relatie?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:29 schreef 78rt21 het volgende:
Wat koddig dat jullie in termen van "lelijk" en "niet lelijk" denken. Geeft wel aan wat jullie eisen van een relatie. Het komt er dus gewoon op neer dat jullie een lekker wijf willen om flink mee te kunnen neuken. Ik stel andere eisen aan een relatie echterMaar succes losers
![]()
Vriendschap is voor mij de basisquote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij wil wel met een lelijke vrouw een relatie?
Er moet toch een aantrekkingskracht zijn. En wat mooi/lelijk is.. tja dat is in the eye of the beholder
Oh, jij dacht dat het bij online dating in de eerste plaats om karakter en innerlijk enzo ging? Tsja, kan me voorstellen dat je dan teleurgesteld bent. Online dating is een vleesmarkt ja, net zoals de kroeg/club/etc.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:29 schreef 78rt21 het volgende:
Wat koddig dat jullie in termen van "lelijk" en "niet lelijk" denken. Geeft wel aan wat jullie eisen van een relatie. Het komt er dus gewoon op neer dat jullie een lekker wijf willen om flink mee te kunnen neuken. Ik stel andere eisen aan een relatie echterMaar succes losers
![]()
Als je jezelf een beetje had ingelezen, had je bepgrepen dat Godshand z'n huidige meisje juist van een datingsite heeft....dus succes.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Dus na 8 jaar online daten geen enkel succes gehad? Zegt toch wel genoeg lijkt me.
Die datingsites zijn toch een soort loservilles waar je met jezelf loopt te leuren. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar een hoop mensen daar hebben kilo's emotionele bagage + een zooitje jengelende kids uit een eerdere relatie. Om nog maar te zwijgen over het aantal vrouwen dat een agressieve en stalkende ex heeft. Nee bedankt.
Jij leest dan ook niet goed, want je hebt pas succesvol gedate via datingsites als je een relatie van 5/6/7 jaar eruit hebt gesleeptquote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als je jezelf een beetje had ingelezen, had je bepgrepen dat Godshand z'n huidige meisje juist van een datingsite heeft....dus succes.
En dan heb je nog Macondo...die buitengewoon stil is de laatste weken, dus ongetwijfeld nog happy is met zijn RP-meisje
En ondergetekende die ook erg happy is met zijn e-matching-dame...
Dus....empirisch bewijs geleverd
Ah...ok...tja..sorry....ben beter in internetdaten dan in lezen kennelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij leest dan ook niet goed, want je hebt pas succesvol gedate via datingsites als je een relatie van 5/6/7 jaar eruit hebt gesleept
Oké, correctie. Dat heb ik dan verkeerd gelezen idd. My bad.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij leest dan ook niet goed, want je hebt pas succesvol gedate via datingsites als je een relatie van 5/6/7 jaar eruit hebt gesleept
Nou .. vooruitquote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Oké, correctie. Dat heb ik dan verkeerd gelezen idd. My bad.
Eerst gaan lopen janken dat daten via internet geen enkele zin heeft en je geen enkele reactie krijgt, en degenen die er wel succes mee hebben zijn nu uiteraard een stel losers.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:29 schreef 78rt21 het volgende:
![]()
8 jaar Internet daten heeft zo'n 11 korte relaties en 1 lange opgeleverd, waaronder het meisje waar ik nu mee bezig ben, die van alternatiefdaten.nl komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Oh boy..nog een succesverhaal...nu ophouden hoor, anders geloven de trollen het niet meerquote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar nu ik dit lees; begin zelf ook steeds blijer van mijn date te worden trouwens... en we zien elkaar steeds vaker
Ah, meneer is een golddigger. Maar leuk voor je joh. Serieus.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef Silenus het volgende:
Hier ook. Er is 13 januari bij mij een gloednieuw bed bezorgd maar heb er nog maar vier keer in geslapen.![]()
Zij woont iets ruimer.
Dat ken ik idd. Date komt ook altijd bij mij. Gewoon handiger/relaxterquote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef Silenus het volgende:
Hier ook. Er is 13 januari bij mij een gloednieuw bed bezorgd maar heb er nog maar vier keer in geslapen.![]()
Zij woont iets ruimer.
Haha, whatever dude.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Ah, meneer is een golddigger. Maar leuk voor je joh. Serieus.
Last van je maandelijkse periode knulquote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Ah, meneer is een golddigger. Maar leuk voor je joh. Serieus.
Dus je hebt het nog nooit geprobeerd dan ?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:09 schreef 78rt21 het volgende:
Ach ja, ik ben een beetje cynisch geworden na wat negatieve ervaringen. Neemt niet weg dat ik niet zo geloof in het online daten. Als het een vleesmarkt is zoals iemand beweerde dan is het idd niet mijn forté.
Ik heb het zeker wel geprobeerd en ben ik ook in gesprek geweest met wat dames.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dus je hebt het nog nooit geprobeerd dan ?
Het is niet meer of minder een vleesmarkt dan de gemiddelde kroeg in het weekend....
Ja je bent ouderwets en naïefquote:Op maandag 30 januari 2012 17:13 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Ik heb het zeker wel geprobeerd en ben ik ook in gesprek geweest met wat dames.
Als het werkelijk een vleesmarkt is waar is dan de diepgang? Dat hoort toch ook thuis in een relatie? Of ben ik nu ouderwets of naïef?
Nee, dat ben je niet...ik zeg ook niet dat het een vleesmarkt is, maar als je daten wil vergelijken met een vleesmarkt dan is het op het internet niet erger dan in real life.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:13 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Ik heb het zeker wel geprobeerd en ben ik ook in gesprek geweest met wat dames.
Als het werkelijk een vleesmarkt is waar is dan de diepgang? Dat hoort toch ook thuis in een relatie? Of ben ik nu ouderwets of naïef?
Daar heb je een goed punt. Je leert elkaar op deze manier inhoudelijk wél beter kennen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat je bij het internetdaten, ervan uitgaande dat de eerste klik er is, sneller diepgang kunt hebben dan bij een meisje uit de kroeg...
Als dit geen munitie is voor mensen die op internet naar een serieuze relatie zoeken...quote:Op maandag 30 januari 2012 17:13 schreef RichardHammond het volgende:
Zo'n site is juist te makkelijk scoren. Gewoon even de boel flink aandikken of mooier verwoorden. Eerst was het voor mij even aftasten op wat voor manier je het beste jezelf kan omschrijven in een tekst, maar daarna is het echt een fluitje van een cent. Even weten hoe vrouwen lezen en hoe ze het interpreteren.
Al geef ik nog steeds de voorkeur aan de kroeg of discotheek. Vind ik toch meer mijn types. Maar vermakelijk vind ik het wel, leuk tijdsverdrijf dit.
Maar in een kroeg heb je veel sneller het idee of de klik er wel of niet is. Ik tenminste.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Je leert elkaar op deze manier inhoudelijk wél beter kennen.
Totdat ze zegt: 'Ik moet je iets vertellen, ik heb al een vriend.''quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Maar in een kroeg heb je veel sneller het idee of de klik er wel of niet is. Ik tenminste.
Je hebt in ieder geval datesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Totdat ze zegt: 'Ik moet je iets vertellen, ik heb al een vriend.''
OT:
Heb besloten na lang single zijn het hele online dating gebeuren maar een kans te geven en zal snel merken hoe het zo'n beetje gaat. Vrijdag eerste date en eigenlijk voor een maand al voorzien aan dates hier...
Ach, als het allemaal niks wordt, heb je nog es leuke nieuwe verhalen te vertellen op verjaardagen..
Ik denk dat de zuurpruimen vooral dachten dat internetdating 'anders' dan RL-dating zou zijn. Tsja, dan kom je er wel teleurgesteld uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
In tegenstelling tot wat zuurpruimen kan ik internetdating nog steeds aanraden. Ben het ook met Silenus eens, als je geen date kunt regelen dan ben je gewoon niet leuk genoeg.
al dronken op de vroege middag? Ik volg dit even niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef picardmike het volgende:
Het vervelende aan datingsites is dat je verwacht dat vrouwen die niet nodig hebben en de vrouwen daar voor een kwalitative relatie opstaan. Maar de rede is meestal dat de vrouwen niet op zoek gaan naar maar meer kwaliteit maar meer kwantiteit in hun eigen leven.
Je leest wel eens dat mannen kennelijk verbaasd zijn dat ze geen berichtjes krijgen als ze zelf niet actief 'op jacht' gaan. Het maakt niet uit of je op internet of IRL passief gaat zitten doen, het effect is hetzelfde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:47 schreef Northside het volgende:
Ik denk dat de zuurpruimen vooral dachten dat internetdating 'anders' dan RL-dating zou zijn. Tsja, dan kom je er wel teleurgesteld uit.
Hoe kan jij dat bepalen? Voor een "kwalitatieve" relatie val jij sowieso af dus dat die vrouwen jou niet kiezen is dan logisch. Heck, je haalt je eigen argument onderuit. Als ze voor kwantiteit zouden gaan maakte jij misschien nog kans.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef picardmike het volgende:
Het vervelende aan datingsites is dat je verwacht dat vrouwen die niet nodig hebben en de vrouwen daar voor een kwalitative relatie opstaan. Maar de rede is meestal dat de vrouwen niet op zoek gaan naar maar meer kwaliteit maar meer kwantiteit in hun eigen leven.
tuurlijk jij bepaalt mijn kwaliteit je kent me niet eens, en ja fok is niet genoeg. Voor jouw leven misschien. Past ook mooi bij het eerdere argument dat eisen stellen voor een man funest is. Daarbij heb ik op datingsites ondanks een paar treitereitjes van mijn kant, veel meiden afgewezen op kwaliteit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je leest wel eens dat mannen kennelijk verbaasd zijn dat ze geen berichtjes krijgen als ze zelf niet actief 'op jacht' gaan. Het maakt niet uit of je op internet of IRL passief gaat zitten doen, het effect is hetzelfde.
[..]
Hoe kan jij dat bepalen? Voor een "kwalitatieve" relatie val jij sowieso af dus dat die vrouwen jou niet kiezen is dan logisch. Heck, je haalt je eigen argument onderuit. Als ze voor kwantiteit zouden gaan maakte jij misschien nog kans.
Die MSN chatlogs die je gepost hebt geven genoeg info over hoe jij tegen vrouwen aankijkt. Je bent gewoon geen relatiemateriaal, helemaal niet voor hoogopgeleide vrouwen. Dat vrouwen jou links laten liggen is een goede indicatie dat je juist wel voor kwaliteit gaan, ik 'ken' je persoon een stuk beter dan je uiterlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef picardmike het volgende:
tuurlijk jij bepaalt mijn kwaliteit je kent me niet eens
Ik geef natuurlijk alleen de ergste weer. Weet heus wel wat ik prijsgeef hoor. Kijk is wat flexibeler zou ik zeggen. Tja als dat voor jou een eis is heb ik daar weinig in te brengen. maar een persoon kan je niet op kwaliteit beoordelen een handeling wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die MSN chatlogs die je gepost hebt geven genoeg info over hoe jij tegen vrouwen aankijkt. Je bent gewoon geen relatiemateriaal, helemaal niet voor hoogopgeleide vrouwen. Dat vrouwen jou links laten liggen is een goede indicatie dat je juist wel voor kwaliteit gaan, ik 'ken' je persoon een stuk beter dan je uiterlijk.
Oh, en die posts hier zijn ook allemaal onder invloed en fake en weet ik allemaal niet wat. Tuurlijk johquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef picardmike het volgende:
Ik geef natuurlijk alleen de ergste weer. Weet heus wel wat ik prijsgeef hoor. Kijk is wat flexibeler zou ik zeggen.
Alles begint met perceptie mijn vriend Catbertquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, en die posts hier zijn ook allemaal onder invloed en fake en weet ik allemaal niet wat. Tuurlijk joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |