Van een datingsite leren kennen?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Inmiddels een leuke meid leren kennen die 5 minuten lopen van mij vandaan woont.
Het klikt erg goed en we slapen een paar keer per week samen.
Ben benieuwd of het stand houdt, maar tot nu toe gaat alles perfect.
In de weekenden laten we elkaar nog maar effe met rust, dat voelt ook prima verder.
Dichtsbijzijnde paiq contact voor mij woont in Groningen, c.a. 30 km bij mij vandaan... you lucky bastards...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:06 schreef Silenus het volgende:
Vijf minuten lopen is wel echt relaxed. Mijn record (paiq was dat) was 8 huisnummers. Helaas geen klik, anders was het scharreltechnisch ideaal. Had de afstand zelfs via het dak kunnen overbruggen.
Mijn max met een date (niet datingsite) was 3 min lopen. Schuinachter, kunnen beetje bij elkaar naar binnen kijken. Best irritantquote:Op maandag 23 januari 2012 14:06 schreef Silenus het volgende:
Vijf minuten lopen is wel echt relaxed. Mijn record (paiq was dat) was 8 huisnummers. Helaas geen klik, anders was het scharreltechnisch ideaal. Had de afstand zelfs via het dak kunnen overbruggen.
En die date was niks en nu kom je elkaar nog regelmatig tegen? Of valt het mee?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn max met een date (niet datingsite) was 3 min lopen. Schuinachter, kunnen beetje bij elkaar naar binnen kijken. Best irritant
Toevallig zaterdag nog in de kroeg. Maar komt hem nooit tegen. Zie alleen wel altijd of hij thuis is of nietquote:Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef Ronaldsen het volgende:
En die date was niks en nu kom je elkaar nog regelmatig tegen? Of valt het mee?
Ja, maar dat heb ik ook wel eens met naaste buren. Zo had ik eens een buurman direct naast mij wonen (slaapkamers aangrenzend) en wist ik na ruim een half jaar nog niet hoe hij er uit zag.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toevallig zaterdag nog in de kroeg. Maar komt hem nooit tegen. Zie alleen wel altijd of hij thuis is of niet![]()
Ik heb 3 jaar op 600 m en 2 jaar op 100 meter van m'n ex gewoond, deden in dezelfde supermarkt onze boodschappen, maar in die 5 jaar heb ik hem denk ik 6x gezien.
Stomme vraag misschien, maar waarom elkaar in de weekenden met rust laten ?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Inmiddels een leuke meid leren kennen die 5 minuten lopen van mij vandaan woont.
Het klikt erg goed en we slapen een paar keer per week samen.
Ben benieuwd of het stand houdt, maar tot nu toe gaat alles perfect.
In de weekenden laten we elkaar nog maar effe met rust, dat voelt ook prima verder.
We kennen elkaar nog amper een maand, dus als we iets van 4 keer per week samen zijn is dat eerst wel voldoende.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom elkaar in de weekenden met rust laten ?
True....mijn lief en ik kunnen elkaar juist alleen maar in/rondom het weekend zien......ook wij kennen elkaar pas een maandjequote:Op maandag 23 januari 2012 18:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
We kennen elkaar nog amper een maand, dus als we iets van 4 keer per week samen zijn is dat eerst wel voldoende.
Meteen 24/7 op elkaars lip zitten vind ik niet zo verstandig. Athans dat geldt dan voor mij persoonlijk.
En in het weekend hebben we beide nog zo onze eigen sociale contacten
Vier keer per week samen slapen, maar niet in het weekend. Dus één nachtje niet doordeweek.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
We kennen elkaar nog amper een maand, dus als we iets van 4 keer per week samen zijn is dat eerst wel voldoende.
Meteen 24/7 op elkaars lip zitten vind ik niet zo verstandig. Athans dat geldt dan voor mij persoonlijk.
En in het weekend hebben we beide nog zo onze eigen sociale contacten
Ja klopt, is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Vier keer per week samen slapen, maar niet in het weekend. Dus één nachtje niet doordeweek.
"Meteen op elkaars lip zitten vind je niet verstandig?"
Ja, omdat de vrouwen meestal ook de meest geslaagde foto's plaatsenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Zit sinds kort op een paar datingsites (Paiq, KNUZ & Lexa) maar zit even met een dilemma.
Of zouden jullie gewoon lekker een beetje 'bluffen'/'lokken' met de foto en dan in chats/berichtjes en t.z.t. bij een date gewoon proberen een goede indruk te maken qua inhoud/innerlijk.
Alleen als je echt anders ziet zou ik het niet doen. Ik denk dat de meeste mensen een foto plaatsen waar ze erg goed op staan. Het zou vreemd zijn als het andersom is...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Zit sinds kort op een paar datingsites (Paiq, KNUZ & Lexa) maar zit even met een dilemma.
Via Paiq heb ik 3 foto's laten beoordelen (minimaal 10 keer getoond) waarbij 2 foto's rond de 7,5 (vrij normale/realistische foto's) zitten en 1 foto rond de 9,5 (foto met precies de goede belichting, lekker bruin kleurtje, genomen tijdens een fanatieke sportschoolperiode e.d.).
Welke foto's zouden jullie plaatsen? Allemaal? Of juist alleen die 9,5?
Ik heb al eens geexperimenteerd met alleen die 9,5 plaatsen en toen stroomde de reacties ineens binnen, ook van echt aantrekkelijke dames. Probleem is alleen dat je dan de lat voor jezelf wel erg hoog legt en die dame best weleens bedrogen uit zou kunnen komen (qua looks in ieder geval). Op dit moment zie ik er namelijk zeker niet zo uit als op die foto. Of zouden jullie gewoon lekker een beetje 'bluffen'/'lokken' met de foto en dan in chats/berichtjes en t.z.t. bij een date gewoon proberen een goede indruk te maken qua inhoud/innerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |