abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:12:35 #151
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107201918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ja, omdat de vrouwen meestal ook de meest geslaagde foto's plaatsen :)
Dit, terwijl de mannen een willekeurige foto pakken. Daarom een foto van een vrouw altijd een paar stapjes afwaarderen.

Ik kan er wel om lachen. Vrouwen die uren bezig zijn met foto's maken uit de perfecte hoek, belichting, kleurtint etc. De man maakt een foto in het wilde weg en hoppa. Mooi dat soort tegenstellingen. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Zit sinds kort op een paar datingsites (Paiq, KNUZ & Lexa) maar zit even met een dilemma.

Via Paiq heb ik 3 foto's laten beoordelen (minimaal 10 keer getoond) waarbij 2 foto's rond de 7,5 (vrij normale/realistische foto's) zitten en 1 foto rond de 9,5 (foto met precies de goede belichting, lekker bruin kleurtje, genomen tijdens een fanatieke sportschoolperiode e.d.).

Welke foto's zouden jullie plaatsen? Allemaal? Of juist alleen die 9,5?

Ik heb al eens geexperimenteerd met alleen die 9,5 plaatsen en toen stroomde de reacties ineens binnen, ook van echt aantrekkelijke dames. Probleem is alleen dat je dan de lat voor jezelf wel erg hoog legt en die dame best weleens bedrogen uit zou kunnen komen (qua looks in ieder geval). Op dit moment zie ik er namelijk zeker niet zo uit als op die foto. Of zouden jullie gewoon lekker een beetje 'bluffen'/'lokken' met de foto en dan in chats/berichtjes en t.z.t. bij een date gewoon proberen een goede indruk te maken qua inhoud/innerlijk. :)
Gewoon allemaal.
pi_107202047
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Kut-Lexa, ik dacht dat het helemaal gratis was. :P

Na een half uur al 2 geïnteresseerden, maar dan moet je dus eerst een paar tientjes lappen. :')

Ik geloof niet eens dat het echt zo is. :D
Tja, die twijfels heb ik ook, hier gaat het namelijk net zo, terwijl ik met het zelfde profiel op RP alleen maar geen interesse's krijg, laat staan berichtjes..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:26:34 #153
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107202535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, die twijfels heb ik ook, hier gaat het namelijk net zo, terwijl ik met het zelfde profiel op RP alleen maar geen interesse's krijg, laat staan berichtjes..
Dik je profiel eens iets aan, kan al een heel eind schelen.
pi_107203240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dik je profiel eens iets aan, kan al een heel eind schelen.
Mjah, alleen beetje jammer dat er weinig aan te dikken valt, behalve het mountainbiken..
Ik ben een ICT-er.... En ook nog eens 1 zonder werk..
pi_107203277
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mjah, alleen beetje jammer dat er weinig aan te dikken valt, behalve het mountainbiken..
Ik ben een ICT-er.... En ook nog eens 1 zonder werk..
Dan zit je tussen 2 banen in, en kijk je uit naar mogelijkheden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107203670
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan zit je tussen 2 banen in, en kijk je uit naar mogelijkheden :)
Haha, tussen twee banen in zitten. Ik wist niet dat mensen die uitdrukking nog echt gebruikten.

Verder zou ik dat werkloze gewoon helemaal niet op je profiel zetten.
pi_107203769
En ik heb zelf na een korte periode Paiq m'n account toch maar weer opgeheven. Zaten op zich best leuke mannen op hoor, maar ik hou er van als dingen een beetje spontaan gaan. Dat is het toch nooit echt als er zo'n website tussen zit. :+

Don't get me wrong: het idee achter datingsites snap ik best en ik kan me goed voorstellen dat het voor veel mensen een goede manier is. Maar voor mij werkt het blijkbaar niet echt.
pi_107204288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:07 schreef Lago het volgende:
En ik heb zelf na een korte periode Paiq m'n account toch maar weer opgeheven. Zaten op zich best leuke mannen op hoor, maar ik hou er van als dingen een beetje spontaan gaan. Dat is het toch nooit echt als er zo'n website tussen zit. :+

Don't get me wrong: het idee achter datingsites snap ik best en ik kan me goed voorstellen dat het voor veel mensen een goede manier is. Maar voor mij werkt het blijkbaar niet echt.
Tja, wat dat betrefd is het eenzame jongens tussen 20 en 25 topic ook op mij goed van toepassing..
Ben nogal verlegen, en vind het moeilijk om zomaar een meisje te versieren op straat/in de kroeg/ what else..

[ Bericht 21% gewijzigd door Marco001 op 25-01-2012 10:55:03 ]
pi_107204345
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:07 schreef Lago het volgende:

Dus nu wacht je op een spontane DM? :')
pi_107204473
ik heb 2 dates gehad via rp... ik had de mannen daar eigenlijk minder verwacht omdat ik nooit zo'n hoog beeld had van datingsites, qua uiterlijk viel het enigszins mee, maar ze waren beiden redelijk triest.. de een was best leuk gezellig maar smste me na 1 date al bijna iedere dag, die wilde blijkbaar meer, toen ik aangaf dat ik dat niet chill vond werd ie boos...die andere was meer een seksdate, maar echt een saai burgelijk mannetje.. Het blijft internet, dus uitstraling zit nooit bij de foto of het praatje inbegrepen...ik zou het gewoon via een andere route proberen beste mensen :)
pi_107204493
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze is waarschijnlijk nog jong, als ze dadelijk de 35 is gepasseerd (en nog niemand spontaan heeft gevonden ) worden datingsites wel weer interessanter
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_107204587
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ojee, je hebt me door.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ze is waarschijnlijk nog jong, als ze dadelijk de 35 is gepasseerd (en nog niemand spontaan heeft gevonden ) worden datingsites wel weer interessanter
Klopt, en dat laatste zou best kunnen hoor. Zie ik tegen die tijd wel. :+
pi_107204608
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef Lago het volgende:

[..]

Ojee, je hebt me door.

[..]

Klopt, en dat laatste zou best kunnen hoor. Zie ik tegen die tijd wel. :+
mwah, je bent maar 1.5 maand ouder als mij zag ik net...
pi_107204725
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef Lago het volgende:

[..]

Ojee, je hebt me door.

Hoi! :W *)
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:44:59 #165
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107204734
quote:
ik ben op zoek naar een lief, aardig jongen.ik ben ook op zoek naar mijn soel mat
als je dat ben atuur mij een bericht
quote:
Hoihoi, ik ben op zoek naar een leuke man tussen de 19 en 24 jaar waar ik veel mee kan lachen.
quote:
Myn naam is Michelle. 19 jaar oud. Ik ben op zoek naar een leuke, spontane, lieve man van 20 t/m 26 jaar. :)
quote:
carpe diem
quote:
Ik ben een vrouw uit Noord-Holland op zoek naar een leuke man
En dat gaat zo maar door. Stuur je er een leuke reactie naar toe, ondanks de belachelijk slechte profielteksten, hoor je niet eens wat weer. Mijn account gaat weer heel snel verwijderd worden. Blijkbaar weinig serieuze dames van mijn leeftijd.
pi_107204866
:o

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoi! :W *)
pi_107204933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En dat gaat zo maar door. Stuur je er een leuke reactie naar toe, ondanks de belachelijk slechte profielteksten, hoor je niet eens wat weer. Mijn account gaat weer heel snel verwijderd worden. Blijkbaar weinig serieuze dames van mijn leeftijd.
Ga er maar weer eens een datingsite cliché tegenaan gooien. Je bent niet aantrekkelijk genoeg voor de dames die je aanschrijft :N
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_107204935
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:50 schreef Dale. het volgende:
:o

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_107204963
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

En dan heeft ie nog wel zo zijn best gedaan :D
  woensdag 25 januari 2012 @ 01:03:29 #170
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107205123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ga er maar weer eens een datingsite cliché tegenaan gooien. Je bent niet aantrekkelijk genoeg voor de dames die je aanschrijft :N
Tja, dat zal het wel wezen. Maar ben meer aan het oriënteren, ben niet wanhopig opzoek. Heb al wel gemerkt dat ik in de kroeg en discotheek meer succes heb. Ach, leuk is het wel, al is het alleen maar om de profielen door te scannen. Alleen jammer dat er veel dames zitten die veel eisen en verwachten, maar zelf eigenlijk weinig tot niks te bieden hebben. Oudere vrouwen doen dat dan toch beter.
  woensdag 25 januari 2012 @ 01:07:26 #171
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107205181
Hoe reageren hier de mensen op een advertentie, want ik neem aan dat die ander wel moet kunnen reageren. Dus een berichtje met e-mailadres? Komt wel heel opdringerig over vind ik persoonlijk.
pi_107205460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 01:03 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Tja, dat zal het wel wezen. Maar ben meer aan het oriënteren, ben niet wanhopig opzoek. Heb al wel gemerkt dat ik in de kroeg en discotheek meer succes heb. Ach, leuk is het wel, al is het alleen maar om de profielen door te scannen. Alleen jammer dat er veel dames zitten die veel eisen en verwachten, maar zelf eigenlijk weinig tot niks te bieden hebben. Oudere vrouwen doen dat dan toch beter.
Oudere vrouwen doen dit echt niet beter hoor. Het is overigens geen kwestie van beter maar gewoon van keuzes. Vrouwen (in alle leeftijden) krijgen gewoon meer mail binnen en hebben daarom simpelweg meer keuze en als iedere man heel eerlijk is zal hij precies hetzelfde doen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:27:40 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107207236
verkeerde topic :+
pi_107207454
Nu een match op paiq gekregen van een meisje met de naam "youknow" :X Verder heeft ze ook geen foto en vind ik er te jong. Goede match dus...
Boodschap van algemeen nut.
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:18:28 #175
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107208530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom stuur je in godsnaam een 'leuke reactie' naar iemand die een soel mat zoekt? :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:23:39 #176
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107208645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waarom stuur je in godsnaam een 'leuke reactie' naar iemand die een soel mat zoekt? :')
Daar heb ik niks heen gestuurd, ik wilde even een paar voorbeelden opsommen. :') Hmm, niet echt duidelijk verwoord zie ik. Mensen met een volledige ingevuld profiel en met een iets minder goede tekst gun ik een kans, maar dergelijke advertenties laat ik links liggen.
pi_107218271
Ik heb mij sinds kort ook op de online vleesmarkt geworpen. Gaat best aardig, aan interesse geen gebrek. Binnenkort date via paiq. Maar inderdaad zoals iemand net al zei, zit uitstraling ed niet inbegrepen bij de foto, dus het zijn veredelde blind dates die je eigenlijk hebt.

Maarja, aan de andere kant, maak je nog eens wat mee.. :D
pi_107221052
Hmm, heb nu ook iemand op paiq met redelijk gelijkwaardige interesses e.d.
En een keer een meisje wat niet aan paardrijden doet... :P
pi_107221695
Mmh..moet nog steeds wennen aan de add's op Fok in de topics.
Hier nu het illustere bedrijfje 'Soa-Care' :')

Ontopic; dacht dat Paic ter ziele was? Vond er weinig aan met 1) k-gedrag van de vrouwen daar (euh ja, mannen geen ervaring mee) en 2) net alsof er niet tot nauwelijks nieuwe mensen bijkwamen.
Ja dat speeddaten was toen - ik spreek over een jaartje terug - ook al zooo snel :N
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107222083
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mmh..moet nog steeds wennen aan de add's op Fok in de topics.
Hier nu het illustere bedrijfje 'Soa-Care' :')

Ontopic; dacht dat Paic ter ziele was? Vond er weinig aan met 1) k-gedrag van de vrouwen daar (euh ja, mannen geen ervaring mee) en 2) net alsof er niet tot nauwelijks nieuwe mensen bijkwamen.
Ja dat speeddaten was toen - ik spreek over een jaartje terug - ook al zooo snel :N
Klopt, paiq is niet zo boeiend opzich.. 9 van de 10 contacten die ik nu heb zijn echt muurbloempjes.. Reageren alleen als ik hun wat vraag, anders niet...
Over het aanbod kan ik weinig zeggen, behalve dat de matching imho wel wat sneller zou mogen..
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:52:22 #181
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107222664
Hier reacties, eerst hoor je niks en nu regenen ze binnen. Al zitten er ook een paar tussen die eerst hebben gemaild voordat ze de advertentie hebben gelezen. _O-
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:55:10 #182
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107222781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:52 schreef RichardHammond het volgende:
Hier reacties, eerst hoor je niks en nu regenen ze binnen. Al zitten er ook een paar tussen die eerst hebben gemaild voordat ze de advertentie hebben gelezen. _O-
Van die copy/paste mailtjes zeker :')
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:20:17 #183
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107223653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat ook, beginnen ze met: "Hallo Jan", terwij ik heel anders heet. :') Wat een faal. En totaal andere dingen bieden dan ik zoek. BIjv. geef aan dat ik graag netjes gekleed ben, hebben ze zelf foto's op het profiel in trainingspak. Dat komt bij mij al heel raar over. Al komt dat denk ik bij iedereen wel raar over. Ik bedoel, een trainingspak op zo'n site?

Zal eens kijken wat voor leuke dingen er nog meer tussen zitten.
pi_107223694
Waar heb je eigenlijk het meest kans op een leuke date met een dame rond de 20?

Niet van die sletten of kampers, maar normale lieve dames.
pi_107224168
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar heb je eigenlijk het meest kans op een leuke date met een dame rond de 20?

Niet van die sletten of kampers, maar normale lieve dames.
Op school.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:35:07 #186
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107224190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef Northside het volgende:

[..]

Op school.
En toch ook de discotheek, club, kroeg, etc.
pi_107224191
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef Northside het volgende:

[..]

Op school.
True story. :P
pi_107224387
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef RichardHammond het volgende:
En toch ook de discotheek, club, kroeg, etc.
Hij wilde geen sletten.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:41:28 #189
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107224407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Hij wilde geen sletten.
pi_107227957
quote:
Komt me bekend voor ja, hier mijn persoonlijke 'klassieker' voor wat betreft de standaard berichtjes:

Hoi xxx,

Ik heb je profiel gelezen en je lijkt
me leuk!

Ik hoop snel iets van je te horen!

groetjes,
xxx

AL vaak genoeg voorbij zien komen en gewoon tot op de letter identiek steeds. Van die typische spammers waarschijnlijk die dat bericht gewoon 50x per dag versturen. :P
pi_107228124
Van de week trouwens een profiel bekeken van een dame die nogal arrogant uit de hoek kwam op haar profiel. Zo van: profiel al 3.000 keer bezocht, nog steeds geen leuk contact aan overgehouden ...en daarom heeft ze maar een lijstje met flirttips flirttips in haar profiel gezet. |:(

Heb haar daar nogal een scherp berichtje over gestuurd en nu is ze verhaal aan het halen bij me via berichtjes ... beetje kibbelen over en weer dus ...ook wel weer eens leuk! :D
pi_107229775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Komt me bekend voor ja, hier mijn persoonlijke 'klassieker' voor wat betreft de standaard berichtjes:

Hoi xxx,

Ik heb je profiel gelezen en je lijkt
me leuk!

Ik hoop snel iets van je te horen!

groetjes,
xxx

AL vaak genoeg voorbij zien komen en gewoon tot op de letter identiek steeds. Van die typische spammers waarschijnlijk die dat bericht gewoon 50x per dag versturen. :P
Beter dan van die berichtjes die door een of andere vertaalsw zijn gehaald. Dan krijg je een fantastisch beeld op onwaarschijnlijk goed relatiemateriaal:
"Geachte u, ik zien uw brief geschreven vandaag maar ik ben nog jong...."

Dan de username die verzonnen is en het feest is compleet :Y

(zijn er levende wezens die reageren op zoiets??)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:28:26 #193
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107231574
Omg nu dit weer: dame stuurt hartje, ik terug (want geen member). Zij stuurt mij superleuke rp_mail (zonder emailadres...) Ik hartje terug ( want geen member). Zij: he waarom mail je me niet....?
pi_107231906
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
Omg nu dit weer: dame stuurt hartje, ik terug (want geen member). Zij stuurt mij superleuke rp_mail (zonder emailadres...) Ik hartje terug ( want geen member). Zij: he waarom mail je me niet....?
De frustratie!!!! :D
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:42:06 #195
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107232243
Betalen dus ;)
pi_107232386
Tijd voor de betaalde liefde ja. :P
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:08:37 #197
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107233466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

De frustratie!!!! :D
Echt he. Eigenlijk verdient ze het niet eens...Maar als er een fokker is die member is en haar namens mij haar wil vertellen wat ze moet doen dan lees ik dat graag per dm/pm.
pi_107238534
Is speeddaten leuk? Er is vrijdag een speeddate avond in Zwolle. Zit er over na te denken. Iemand ervaring mee?
pi_107243301
Log je weer eens in op paiq, heb je een match met een porno naam en als onderschrift ''Binnenkort weer een geile show op de webcam!”

Nou. Als dat geen binnenkomer is! Ik zit er in spanning klaar voor met de broek op de enkels, Annet Assgape!

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107243399
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Echt he. Eigenlijk verdient ze het niet eens...Maar als er een fokker is die member is en haar namens mij haar wil vertellen wat ze moet doen dan lees ik dat graag per dm/pm.
Ach, kostte mij destijds ook wel een paar hardnekkige hartjes voordat ik het beginsel begreep......uiteindelijk met die dame niks geworden behalve een leuke vriendschap :)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Log je weer eens in op paiq, heb je een match met een porno naam en als onderschrift ''Binnenkort weer een geile show op de webcam!”

Nou. Als dat geen binnenkomer is! Ik zit er in spanning klaar voor met de broek op de enkels, Annet Assgape!

LOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')