Ik moet eerlijk toegeven, negen van de tien keer zijn jouw opmerkingen pure crap, maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat? Ipv naar de huisarts te gaan proef jij je eigen pis?
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Omg dit is wel heel erg, je gaat je pis toch niet proeven. Hoe ziek ben je dan.
Zo 'ziek' is dat niet. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je eigen ochtendurine te drinken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Overleven = overleven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Ja maar, wie doet dat nouquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo 'ziek' is dat niet. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je eigen ochtendurine te drinken.
Ja maar dit is geen principes van overlevenquote:
Vraag mij af waarom. Urine is toch puur afvalstoffen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo 'ziek' is dat niet. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je eigen ochtendurine te drinken.
Het is slechts een enkele.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar dit is geen principes van overleven
Dat mensen dat doen die echt niets anders kunnen oke, maar dit was gewoon jaquote:
Ja, toch schijnen ze het in bijv. India veel te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom. Urine is toch puur afvalstoffen?
Dat of de dood, kies maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:31 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat mensen dat doen die echt niets anders kunnen oke, maar dit was gewoon jaapart, ik zou het niet gedaan hebben in ieder geval
Je begrijpt me niet goed, ik zou het niet om dit soort redenen doen. Als ik niets anders heb en ik verga van de dorst, dan zou ik het inderdaad wel drinken. Maar dan is het wel een kwestie van leven of dood.quote:
Dit dus, ts had ook gewoon in een bakje kunnen pissen bij de huisarts, en dan had hij zijn antwoord ook gekregenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet goed, ik zou het niet om dit soort redenen doen. Als ik niets anders heb en ik verga van de dorst, dan zou ik het inderdaad wel drinken. Maar dan is het wel een kwestie van leven of dood.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet goed, ik zou het niet om dit soort redenen doen. Als ik niets anders heb en ik verga van de dorst, dan zou ik het inderdaad wel drinken. Maar dan is het wel een kwestie van leven of dood.
Het zit wel een beetje tussen je oren om er zo van te walgen, want urine is dus gewoon steriel. Poep eten zou bijv. wel ongezond zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Geen branderig gevoel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb je een branderig gevoel tijdens het plassen?
Drink je erg veel water?
Hoe veel plas je per keer?
En bloed. Duurt wel even voor je gaat kotsen overigens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zit wel een beetje tussen je oren om er zo van te walgen, want urine is dus gewoon steriel. Poep eten zou bijv. wel ongezond zijn.
Urine hoeft toch niet perse alleen maar afvalstoffen te zijn? Er zitten toch ook stoffen in die "gezond" zijn, maar waar je lichaam eerder een overschot aan had en die dan dus in je urine belanden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, toch schijnen ze het in bijv. India veel te doen.
Nou nee, ik heb mijn pis of die van een ander nooit geproeft, maar ik denk dat de meeste mensen het wel begrijpen dat het gewoon vies isquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wat een aanstellers zijn jullie.. je weet toch ook dat het vies is? Dat betekent dat je het ook weleens geproeft hebt. Stel je niet zo aan, je gaat er niet dood van.
[..]
Geen branderig gevoel.
Nee, niet veel.
Redelijk wat, niet een paar druppeltjes, echt wel veel opzich.
Een hoogleraar voedingsleer zegt dat het per definitie niet voedzaam is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Urine hoeft toch niet perse alleen maar afvalstoffen te zijn? Er zitten toch ook stoffen in die "gezond" zijn, maar waar je lichaam eerder een overschot aan had en die dan dus in je urine belanden?
Waarom denk je dan dat je een blaasonsteking hebt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wat een aanstellers zijn jullie.. je weet toch ook dat het vies is? Dat betekent dat je het ook weleens geproeft hebt. Stel je niet zo aan, je gaat er niet dood van.
[..]
Geen branderig gevoel.
Nee, niet veel.
Redelijk wat, niet een paar druppeltjes, echt wel veel opzich.
Okequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Ik begreep je wel, ik wilde alleen de reactie zien.
Ja maar ik moet er niet aan denken. Vind het ook vies ruiken dus dan denk ik ook niet van nou het zal lekker smakenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zit wel een beetje tussen je oren om er zo van te walgen, want urine is dus gewoon steriel. Poep eten zou bijv. wel ongezond zijn.
Het gaat er toch niet om het lekker smaakt of niet, slimpie. Het ging erom dat het naar water smaakt en dat het misschien een echt probleem is..quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oke
nou gezien dus
Heb ik dat al niet vaker met jou gehad?
[..]
Ja maar ik moet er niet aan denken. Vind het ook vies ruiken dus dan denk ik ook niet van nou het zal lekker smaken
Je hoeft het niet te voelen.. Met mijn dagelijkse pijnstillers erbij voelde ik aanvankelijk niks.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Biogarde het volgende:
Nou, een blaasontsteking voel je wel hoor. Heb er 2 gehad en ik ben die dagen een aantal keer doodgegaan. Man man man, wat een helse pijn.
Bij diabetes mellitus zou TS bij het proeven van zijn urine ervaren dat deze een zoete smaak heeft door de renale glucose-uitscheiding.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef 3Dino het volgende:
De huisarts kan jou het beste helpen lieve TS. En als ik hier toch een internetdiagnose kan stellen: ik dacht meteen aan een nierdysfunctie of diabetes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |