quote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Inschrijving gesloten.![]()
We gaan overmorgen van start met 22 deelnemers.
Het is gewoonte om eerst de Foknaam neer te zetten. En dat hebben er een aantal ook gewoon gedaanquote:
Eerst FOK naam of eerst WF naam, who cares, als iedereen het maar hetzelfde doetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is gewoonte om eerst de Foknaam neer te zetten. En dat hebben er een aantal ook gewoon gedaan
Maar juist omdat het een algemene gewoonte is en er altijd wel iemand is die alleen de lijst en niks eromheen kopieert, gaat het verkeerd als het andersom gedaan word opeensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:49 schreef crv het volgende:
[..]
Eerst FOK naam of eerst WF naam, who cares, als iedereen het maar hetzelfde doet
Daarom had ik er in mijn lijst al boven gezet wat de volgorde was, maar die wordt dan weer niet meegekopieerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar juist omdat het een algemene gewoonte is en er altijd wel iemand is die alleen de lijst en niks eromheen kopieert, gaat het verkeerd als het andersom gedaan word opeens
Sowieso de namen van Twinkles en Picodealion staan verkeerd om.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar juist omdat het een algemene gewoonte is en er altijd wel iemand is die alleen de lijst en niks eromheen kopieert, gaat het verkeerd als het andersom gedaan word opeens
Sowieso de namen van Twinkles en Picodealion staan verkeerd om.
Maar waarom moest het ineens andersom?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
Daarom had ik er in mijn lijst al boven gezet wat de volgorde was, maar die wordt dan weer niet meegekopieerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |