Zelfs aprilletje zoet...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nee! Geen winter meer!
Ik wil dat 't tot aan 21 maart dit weer blijft
Ja, het ging echt lekker en had nérgens last van! Ademhaling was ook fijn op orde. Dit was spier-technisch gezien wel m'n max even voor nu, maar dit is pas weer de 4e keer dat ik ren en dan bijna weer 6km, ik vind 't puik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed Mo!! Nette tijd zeg. Hoe ging het met je rug/nek?
Nice die kroketten trouwens, ben benieuwd! Eerlijk zijn he, ook al zijn ze niet zo
quote:Damn, wat ben ik moeEn wat een KUTweer, was een paar dagen gewoon lekker pijnvrij enzo en vanaf gisteravond slaat alles weer op "dood" vinger, tenen, zere longen... vochtige, koude winderige kutweer.
^^quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was ook echt vies koud vandaag. Van die echte waterkou. Brrr.
zeg me dat je niet alleen naar de sportschool bent gegaan om cardio konijn te spelen? Please, please, pretty please?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vandaag (volgens de eetmeter) 1515kc binnengekregen. Heb gesport (crosstrainer, volgens het apparaat 175kc verbrand & armen/benen/buik), dus denk dat ik zo nog een paar mandarijntjes ga eten. Krijg ik toch net iets meer binnen nog
jij kan niet anders ivm je lijf. Maar voor de rest van de wereld?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zeg me dat je niet alleen naar de sportschool bent gegaan om cardio konijn te spelen? Please, please, pretty please?
Youtube Zumbaquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn fiets gaat morgen gemaakt worden!Nieuwe binnenband hoezee! Wel jammer dat de busverbinding met de sportschule zo ruk is, dat wordt weer geen Zumba morgen want heb pas vrijdag tijd om mijn fiets op te halen
![]()
O: twee sneetjes met biefstukworst
L: twee sneetjes met makreelfilet, paprika en mayo
T: wortels en drie blokjes kaas
D: hutspot met een slavink
T: wellicht nog Griekse yoghurt met jam
Tevreden wel!
dat je alleen op de crosstrainer hebt gestaan.quote:
Doekje erover en klaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
Hendig! Máár wordt dat ding niet ontzettend vies van 't zweten?
Maria -->quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef _aurum_ het volgende:
Je krijgt tenzij het interval is, er niet echt beter conditie van. Binnen cardio is minder goed voor je dan buiten cardio.
Als je een mooier lijf wil, dan kan je beter krachttraining gaan doen. Als je aan de gewichten hangen eng vindt, dan kan je gaan bodypumpen
Als je voor de leuk een dansje wil doen, dan kan je zumba gaan doen enzo maar je zal er niet door afvallen.
Ik doe crosstrainer 20min om warm te worden, dan apparaten (2 soorten voor m'n armen, 3 voor mijn benen en 2 voor mijn buik) en bij voorkeur ga ik dan nog een minuut of 20/30 op de loopband uitlopen. Maar voor dat laatste had ik geen tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ze postte toch ook 'armen, benen, buik'??
Wilde het niet zeggen, maar idd.quote:
Oh nee, dat is vooral om warm te worden dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat je alleen op de crosstrainer hebt gestaan.
Interval kan ik trouwens wel thuis op de hometrainer doen. Maar ik zie mezelf dat niet doen naast 3x sportschool per week.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef _aurum_ het volgende:
Je krijgt tenzij het interval is, er niet echt beter conditie van. Binnen cardio is minder goed voor je dan buiten cardio.
Pas op! Of ik haal je in!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Morgen moet ik weer hardlopen. Moet. Anders wordt het nooit wat met weer opbouwen naar 15 km. Dus maar hopen dat het niet regent. En dat het niet tyfuskoud is
. Maar daar kom ik toch pas achter als ik al in m'n kloffie buiten sta, dus dan kan ik net zo goed gaan
.
ga je 'm nu maken en meenemen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Perruche het volgende:
Ik ga straks om 21:00 bodypumpen. Niet omdat ik "bang ben" voor gewichtenmaar ik mis wel de motivatie om het zelf te doen!
Daarna ga ik bier drinken trouwens. Ik voel me net een man!!
Aurum, kan ik een eiwitshake 2 uur bewaren?
hardlopen word je skinny fat van, je breekt je spiermassa af want des te minder je hebt des te makkelijker je loopt. Dus leuk, je valt af, maar mooier word je er niet op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:52 schreef Perruche het volgende:
En volgens mij is het best onzin ook. Mensen die 1 uur per dag hardlopen (ook op de loopband) worden ook echt wel dunner. En waarom zou buiten zijn beter dan binnen? Vanwege de weerstand?
Ik denk dat het niet uitmaakt of je binnen hardloopt (zonder loopband) of buiten (zonder wind), volgens mij verbrand je evenveel kcal.
En dat is precies de reden waarom ik niet meer buiten loopquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef _aurum_ het volgende:
En binnen bewegen is anders dan buiten, minder weerstand, geen weersinvloeden en de belasting op je gewrichten is letterlijk anders.
Als je binnen een uur kan lopen, dan wil ik wel zien hoe je het buiten volhoudt
/rant.
Als je het thuis niet wil doen, dan is de sportschool een goede stok achter de deurquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Interval kan ik trouwens wel thuis op de hometrainer doen. Maar ik zie mezelf dat niet doen naast 3x sportschool per week.
Van Zumba word je trouwens best moe, heb het wel eens gedaan. En ik zweette. Dus lijkt me niet niks doen, toch?
ik zou gewoon een beker met poeder meenemen, water erbij als je klaar bent en schudden maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja! want daarna moet ik voetbal kijken!
Ahja dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou gewoon een beker met poeder meenemen, water erbij als je klaar bent en schudden maar.
Anders wordt het icky denk ik
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Viz, ik heb net een eitje gekookt en gegeten na het sporten. Goed hè?
Als je dat kookt wordt het smerig, ben ik bangquote:
My thoughtsquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je dat kookt wordt het smerig, ben ik bang
Hoezo? Chocoladefonduequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chocolademelkquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik doe nu ongeveer dit: ik heb geen idee hoe die dingen heten trouwens, dus ik beschrijf het maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je het thuis niet wil doen, dan is de sportschool een goede stok achter de deur
Cardio kan voor erbij, maar het hoort niet het hoofddoel te zijn.
Je kan imo beter 5 a 10 minuten opwarmen (fietsen/lopen/crosstrainer) en daarna aan het ijzer hangen.
Als je 3 keer per week gaat, dan kan je een split schema doen:
dag 1: Borst, triceps
dag 2: Rug, biceps
dag 3: Benen
dag 4: schouders buik
Als je meer info wil dan hoor ik het wel
Mijn kuiten, bovenbenen en billen zijn wel gespierder geworden door joggen (en stretchen).quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hardlopen word je skinny fat van, je breekt je spiermassa af want des te minder je hebt des te makkelijker je loopt. Dus leuk, je valt af, maar mooier word je er niet op.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahja dat kan natuurlijk ook. God god god dat ik dat zelf niet kan bedenken
thanks!!!
Dat vind ik ook ja, het kan altijd wel beter maar je moet niet uit het oog verliezen wat iemand wél goed doet. Het is maar net met wie je het vergelijkt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wilde het niet zeggen, maar idd.
Vind dat best cru voor mensen die niet zo sportief zijn en zich met moeite naar de sportschool slepen. Beter iets doen dan niets, toch?
Heb je ook de mogelijkheid om lesjes te doen? Ik vind Bodypump echt geweldig, train je bijna je hele lichaam qua spier!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik doe nu ongeveer dit: ik heb geen idee hoe die dingen heten trouwens, dus ik beschrijf het maar
• armen (je zit en duwt twee stangen naar voren) --> 15kg, 20x
• armen (je zit en trekt twee stangen naar je toe) --> 20kg, 25x
• benen (je zit op zo'n bankje en duwt jezelf naar boven) --> 40kg, 30x
• benen (je zit rechtop, je benen worden voor je gespreid en je moet ze sluiten--> 30kg, 30x
• benen (idem hierboven, maar dan net andersom, dus je moet spreiden) --> 25kg, 30x
• buikspieren (je zit en moet voorover buigen terwijl je gewicht meetrekt) --> 30kg, 30x
Edit: en dan alles 3x dus
Feedback is welkom
Edit2: ik zie zo al dat ik m'n rug nu dus mis.
Ieeeeeeh.quote:
Vriendinnetje heeft er echt zo uitgezien.quote:
Dan spin je een keer niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik heel jammer vind van mijn sportschool is dat ze an sich ook een circuit-les aanbieden: krachttraining, sit-ups, push ups, etc. Maar die zijn altijd NA het spinnen, en dat is écht niet handig..
De eerste drie dames hebben dan ook geen natuurlijk kleurtje, check die witte hoofdenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat haal ik nooit! Dan ben ik de witte.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Perruche het volgende:
Ahja dat kan natuurlijk ook. God god god dat ik dat zelf niet kan bedenken
thanks!!!
Kan wel, maar ik ben niet goed met klasjes. Vaste tijden gaan me irriteren en zijn echt een drempel voor mij. Maar misschien hebben ze zoiets op tijden dat ik er toch ben. Op zich vind ik zoiets als bodypump wel leuk denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ook de mogelijkheid om lesjes te doen? Ik vind Bodypump echt geweldig, train je bijna je hele lichaam qua spier!![]()
Verder heb ik niet echt verstand van fitness ofzo, dus advies laat ik achterwegeWeet wel dat je niet te lang op één schema moet zitten qua kilo's, snelheid enzovoorts, je moet vooruit!
Beetje met intervallen werken enzo?
Nou ja, ik weet dat het wel goed komt. Heb nu een beetje het gevoel dat alles wat ik doe verkeerd uitpakt. Vandaag had ik beter in bed kunnen blijven ofzo. Morgen nieuwe kansen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef Mini. het volgende:
Er staat niet voor niks in de OP: Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden.
Gaat het verder wel goed loveli?
Sex moet niet altijd, hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Xennia het volgende:
Dat is wel een beetje zo
Mooie reden om deze week niet te hardlopen
Bak magere kwark met ananassap en ananas op...
Slapen denk ik.. of sex dat moet ook nog... buh, moe. nou ja even doorzetten, des te eerder slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |