Jawel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een TT![]()
Ik mag niet geilen op beroemde mensen?
Dit gevoel heb ik ook wel een beetje ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
Mijn pics werden ook op het internet gegooid zonder dat ik het wou.
Zo lang ze mijn naam er maar niet bij zitten vind ik het allemaal prima.
naam is wel te herleiden (in ieder geval het facebookprofiel waar ze op gepost zijn dan).quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Naam is niet herleiden, kortom we weten nog steeds niks.
Zullen we ook maar geen foto's posten van random chicks, want privacy?
Lijkt me niet heel chill.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
Mijn pics werden ook op het internet gegooid zonder dat ik het wou.
Zo lang ze mijn naam er maar niet bij zitten vind ik het allemaal prima.
Geen en ook heel veel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig
Op welke celebrity geil jij?
ik ook niet, tik em aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb nog steeds niks gegeten vandaag..meh
quote:
1 2 | Do not say you’re sorry for every wrong thing you do. It is a posture of submission that no man should reflexively adopt, no matter how alpha he is. |
Ik hoop dat ze een quiche bedoelt.quote:
Neem een banaan. Niet moeilijk te doen met klaarmaken, je zit er zo vol van en Drommel heeft er weer wat bij om over te fantaseren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
SH ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef VacaLoca het volgende:
Niet handig kingtoppie... of moet ik zeggen meneer S H
quote:
Het boeit me vrij weinig.quote:
huh alles wat je gevonden kan hebben is tochquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef VacaLoca het volgende:
Niet handig kingtoppie... of moet ik zeggen meneer S H
Had je over na moeten denkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
Lekker bezig.. haal weg.
idd, ik had m ook gevonden maar om m nou te postenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
Lekker bezig.. haal weg.
Wat is dezequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Naar M?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een friend request gestuurd
En mij niet sturen hoe durf jequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
ohja slim ja, goed bedacht meer vrienden hebben op facebook juist ja..quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:58 schreef l3east het volgende:
ik geil op Zooey Deschanel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja slim ja, goed bedacht meer vrienden hebben op facebook juist ja..
ik heb nu ook gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |