Sonnen vs Bisping.. ik vond hem ook niet geweldig maar ik durf te wedden dat Chael begint over Amerika en pride and glory en laat me niet verslaan door een stomme brit/ukdude etc etcquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat is dat nou weer voor een Geo TT
A republican never lays on his back!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sonnen vs Bisping.. ik vond hem ook niet geweldig maar ik durf te wedden dat Chael begint over Amerika en pride and glory en laat me niet verslaan door een stomme brit/ukdude etc etc
quote:"I'm not on the anti-Bisping bandwagon. I never have been. I think he's good. I hear a lot of negative things said about him, but I think most of it comes from frustration of maybe his personality or something like that. I think if you're real objective and you look at his skill set and his in-ring ability, you'll know that he's a talented guy. He's definitely cocky and arrogant, which is two qualities that I like in a person. I like a cocky guy and I like an arrogant guy, so he earns points with me in those regards, but I think it turns a lot of people off ... I've never even seen Bisping in trouble. I've never seen him come out of there cut and scraped and bruised. He seems to go in, take care of business and go home."
Miller is stylewise ook gewoon een kut matchup voor hem, goede kin, goede wrestling en high level jits.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd hoe Guillard nu naar het gevecht komt nu hij naar Blackzillians is gegaan.. zou me niks verbazen als hij weer zo arrogant is..
Het lijkt me wel een macho groep, al die zwarten bij elkaar.. (niet racistisch bedoeld maar elke opnaaien en 'swag' blablabla) .. zie hem wel weer falen.
Jip, en op 1.6 wel nice, ik wacht nog even af wat de by sub wordtquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Miller is stylewise ook gewoon een kut matchup voor hem, goede kin, goede wrestling en high level jits.
Eenschquote:Next week, I’m ready to go all guns blazing. A fight is a fight, and at this level anything can happen, but all things being equal, Chael Sonnen cannot knock me out. He can’t submit me, either. The worst that is going to happen is that he will outpoint me and, if I don’t beat him, I didn’t deserve a title shot against Anderson Silva anyway.
lol, he forgot about Hendoquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Fyodor het volgende:
Geo, wat is dit nou weer voor een TT?![]()
Maareh... Chael zijn trashtalk lijkt wel mee te vallen:
[..]
Bisping is alleen maar gegroeid in de jaren. Verloor hij eerst nog van die washed up fighter uit Brazilie, de Bisping van nu zou hem opeten. En tegen een H-bom kan iedereen aanlopen, zelfs Silva.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Bisping:
[ afbeelding ]
Sonnen wins by whatever the fuck he wants.
Captain Obvious.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Bisping is alleen maar gegroeid in de jaren. Verloor hij eerst nog van die washed up fighter uit Brazilie, de Bisping van nu zou hem opeten. En tegen een H-bom kan iedereen aanlopen, zelfs Silva.
Jij hebt het over een cancrusherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |