Guitar Hero op Expertquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
Jullie mogen haten op mijn leeftijd, zodra jullie een gitaar hebben
Ik heb er driequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
Jullie mogen haten op mijn leeftijd, zodra jullie een gitaar hebben
Dan ben je sowieso niet de jongstequote:
Ik lapohunt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je hebt het wel goed voor elkaar, al zo snel een TT mogen bedenken!
Daar versla ik je wss opquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Guitar Hero op Expert
[ afbeelding ]
Ik 6.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Guitar Hero op Expert
[ afbeelding ]
quote:
Ooow was al heul erg bangquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso niet de jongsteIk ben ook 22. Spees is sowieso jonger. En bambi dus ook
Ik kan op GH3 One op expert foutloosquote:
ja?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat niet, ik vind het schattig. Gupje.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik haat PS3 updates, goffer ik wil raggen
Ja dus?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan op GH3 One op expert foutloos
Is er niet ergens een guitar topic waar je in kan gaan opscheppen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens is guitar hero old school.
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/en-US/home/
dit is het nieuwste van het nieuwste.
Gewoon je eigen elektrische gitaar als controller
Same!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Wooohooo weddenschap !!!
Ik zet alles in op sjaan![]()
dankuquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Wooohooo weddenschap !!!
Ik zet alles in op sjaan![]()
Your point being?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan op GH3 One op expert foutloos
Eén avond gevuld met dit soort types en je kan niet anders dan heel hard lachen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja?
Ik weet wel dat het een vriendje van is enzulks en dat ik er dan niks van mag vinden, maar ik vind het echt heel vermoeiend dezen types![]()
![]()
Ohaiquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja?
Ik weet wel dat het een vriendje van is enzulks en dat ik er dan niks van mag vinden, maar ik vind het echt heel vermoeiend dezen types![]()
![]()
ja maar dat ze zich ergens anders gaan vervelen ofzo, stel hangpubersquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén avond gevuld met dit soort types en je kan niet anders dan heel hard lachen.
True. Maar de lol raakt er vanzelf wel af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat ze zich ergens anders gaan vervelen ofzo, stel hangpubers
dat is waar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Maar de lol raakt er vanzelf wel af.
Zullen we anders ff lekker goor praten over ongesteldheid?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Maar de lol raakt er vanzelf wel af.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat ze zich ergens anders gaan vervelen ofzo, stel hangpubers
Van die lekker rode kloddersquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:20 schreef megamandy het volgende:
ja ik zit ook nog steeds in mijn stopweek
Met slierten en bonken die in je onderbroekje glijden hihiquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zullen we anders ff lekker goor praten over ongesteldheid?
En lekkende maandverbandjes...........quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met slierten en bonken die in je onderbroekje glijden hihi
Meeste goede uitvinding ooit!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Maandverband.Het lekt er altijd langs bij mij.
Daarom tampons.
faalpostquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ!
Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
do 19 jan 2012
11:00 - 14:30
Verassingquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
Ja maar soms is het niet genoeg voor tamponsZo op de eerste dag als je weet dat het eraan gaat komen, maar wanneer?? Dat is de verassing
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Guitar Hero op Expert
[ afbeelding ]
Yes ma'amquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Ik kan medium nog niet eens foutloos
Oja, wilde ik je ook nog vragen... Scheld jij ook zo veel als je aan het gamen bent??
Verassing.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
Ja maar soms is het niet genoeg voor tamponsZo op de eerste dag als je weet dat het eraan gaat komen, maar wanneer?? Dat is de verassing
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
Meer dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes ma'am
Ik scheld meer als de gemiddelde vent
Maar ik win altijd dus och
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef milka82 het volgende:
Geef Puckzz een dikke knuffel namens mij,hoorde vandaag een liedje van Anouk en moest aan haar denken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook behoorlijk ongesteld, de slakken glijden er uit
Wie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die beautyfreak heeft hier toch ook wel eens meegepost? Die heeft nu 1000 lakjes zegt ze
quote:
En dat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verassing.
En ik heb mazzel, het komt altijd rustig op gang. Dag twee is zondvloeddag.
Ah ok. Dan is mijn meneer dus heel normaal als ie aan het gamen is...quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes ma'am
Ik scheld meer als de gemiddelde vent
Maar ik win altijd dus och
Heb jij slakken in je baarmoeder?!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook behoorlijk ongesteld, de slakken glijden er uit
die stinkhoerquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die beautyfreak heeft hier toch ook wel eens meegepost? Die heeft nu 1000 lakjes zegt ze
van die rode klodders slijmvlies jonge, zijn net rooie naaktslakkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heb jij slakken in je baarmoeder?!
Zeker!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah ok. Dan is mijn meneer dus heel normaal als ie aan het gamen is...
Mjam!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die rode klodders slijmvlies jonge, zijn net rooie naaktslakken
Ieuwquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat TS nu heel blij is met julliequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat TS nu heel blij is met jullie
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat TS nu heel blij is met jullie
Datquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ieuw
Spiraaltje FTW
Al jaren geen klodders meer uit mijn baarmoeder gekomen!
Daar doen we het voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk het ookAlle mannelijke lurkers die we hadden zijn nu weg gok ik.
Flashbackquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft de swapkoffer verpest
OOOOOOOH, die!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat?! Zij heeft al haar sheer/nudes in de koffer geflikkerd en hem leeggegraaid?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had het er laatst met m'n vriend nog over...quote:
Samequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar doen we het voor.
Ik moet trouwens zeggen dat ik blij ben dat ik de komende twee maanden geen last heb van rode naaktslakken.
Eind van volgende maand zet ik een nieuwen !! Geen kinders voor mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Had het er laatst met m'n vriend nog over...
Als we serieus kindertjes willen gaan produceren, houdt dat in dat m'n spiraal eruit moet en dat ik dan voor het eerst sinds jaren weer ongesteld ga moeten worden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]Dus de helft van haar stesssjjj komt van hier
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Het is belist !!!!!
Ik hou die zwarte
Denk het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Krijg je nu nog wel gewoon dat tegoedje?
Ik ben thuis aan het werk dus dat is wel wat afleiding, en gelukkig kan ik dan af en toe zachtjes huilen zonder dat iemand het doorheeft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Beetje goed de dag door kunnen komen?
Ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
Of ik laat heul toevallig niks meer van mij horen.. Krijg ik 6 euro terug en hoef ik die 3 euro niet te betalen wat ze eigenlijk duurder waren
Euh nee dat durf ik niet![]()
Ik vind het wel heel zielig voor jequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk dus dat is wel wat afleiding, en gelukkig kan ik dan af en toe zachtjes huilen zonder dat iemand het doorheeft.
Wel nog wat gewhatsapped met Patje(waarvan hij de eerste app stuurde). Gisteren was ie nog langs geweest. We willen echt maatjes blijven, en ik push het niet maar ik heb een klein sprankje hoop dat het over een poosje (als ik hem wat met rust laat enzo) misschien nog wel goedkomt. Maar aan de andere kant krimpt mijn maag in elkaar en moet ik huilen als ik aan hem denk
Morgenavond ga ik zijn koppie ff doen (hij heeft een kale kop) en dan nog even wat chillen, misschien nog wat Lost kijken want daar zitten we net middenin. En dan ga ik gewoon zonder pushen en moeilijk doen naar huis en naar mijn eigen bedje.
En ik weet nu wat ik zo raar vind aan die Tabatha van salon take-over! Ze ziet eruit alsof ze twee dagen heeft gehuild! Het is nu weer wat afgezakt bij mij maar ik had gisteren zo een Tabatha look kunnen doen
En vanavond even samen janken op de bankquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk dus dat is wel wat afleiding, en gelukkig kan ik dan af en toe zachtjes huilen zonder dat iemand het doorheeft.
Wel nog wat gewhatsapped met Patje(waarvan hij de eerste app stuurde). Gisteren was ie nog langs geweest. We willen echt maatjes blijven, en ik push het niet maar ik heb een klein sprankje hoop dat het over een poosje (als ik hem wat met rust laat enzo) misschien nog wel goedkomt. Maar aan de andere kant krimpt mijn maag in elkaar en moet ik huilen als ik aan hem denk
Morgenavond ga ik zijn koppie ff doen (hij heeft een kale kop) en dan nog even wat chillen, misschien nog wat Lost kijken want daar zitten we net middenin. En dan ga ik gewoon zonder pushen en moeilijk doen naar huis en naar mijn eigen bedje.
En ik weet nu wat ik zo raar vind aan die Tabatha van salon take-over! Ze ziet eruit alsof ze twee dagen heeft gehuild! Het is nu weer wat afgezakt bij mij maar ik had gisteren zo een Tabatha look kunnen doen
kun je dan wel rijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh lin/skjoe/puckzz ! Zal ik ze zo aandoen? Kan je mij zien klungelen in mijn nieuwen boots
Je kunt daar ook echt ziek van zijn, wat je zegt met je maag. Bah dat is zo niet fijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsss mijn rij-skills in vraag stellenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh lin/skjoe/puckzz ! Zal ik ze zo aandoen? Kan je mij zien klungelen in mijn nieuwen boots
14 cmquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]kun je er wel mee autorijden dan?
Hoe hoog zijn ze?
Die ik verwacht van H&M zijn 11.5 CM! Dat zal ook nog wat worden vrees ik...maarja...MOOI )+
gmta-tjequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]kun je er wel mee autorijden dan?
Hoe hoog zijn ze?
Die ik verwacht van H&M zijn 11.5 CM! Dat zal ook nog wat worden vrees ik...maarja...MOOI )+
Moeilijk hoor, ik vind het wel heel knap dat je nog zo met hem om kan gaan. Ondanks je gevoelensquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik lipgloss toch nog overschat heb.quote:De flessen shampoo en conditioner lijken wel heel erg op elkaar, in de douche kon ik ze maar lastig uit elkaar houden. Inmiddels weet ik dat ik de conditioner herken aan de witte fles, en de shampoo aan de blauwe (shampoo = water, en water is blauw).
Schatje, ik drink alles!! Zelfs waterquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
Linny tochVanavond krijg je een real-time hug
![]()
Is het trouwens goed als ik gewoon biertjes haal ipv rum? Ik drink die zooi nooit en ik kan het nu echt niet betalen
Of witte wijn, dat drink je ook wel he?
Ik moet er juist niet aan denken hem helemaal niet meer te zienquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moeilijk hoor, ik vind het wel heel knap dat je nog zo met hem om kan gaan. Ondanks je gevoelens
Fijn dat je een beetje afleiding hebt in ieder gevalquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
That's what friends are for!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En vanavond even samen janken op de bankEn knuffelen
En tieten knijpen
Ik ook kan ik beter bij de pedalenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik rij lekkerder met hakken aan als met normale schoenen
Hm, moest ik even over nadenken. Maar nee ik denk juist eigenlijk van niet. Omdat jullie het als vrienden nog steeds fijn hebben. Maar het lijkt me wel heel moeilijk dat je het liefst weer zo met hem om wilt gaan als hiervoor en dat kan niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet er juist niet aan denken hem helemaal niet meer te zien
Is dat raar?
Nee hoor dat is helemaal niet raarquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat raar?
Ik denk dat dat best een normaal gevoel is wat je hebtquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat raar?
Ik ook; maar 14cm is toch een ander verhaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik rij lekkerder met hakken aan als met normale schoenen
Jij niet neequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
then again kan ik soberzo niet zo goed autorijden
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:44 schreef megamandy het volgende:
Ik kan juist niet met blote voeten rijdenheel eng voor mij
Ik zit al op de eerste standquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
en jullie zetten je stoel niet goed als je zonder hakken niet bij de pedalen kan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik lipgloss toch nog overschat heb.
ik zet mijn stoel neer zodat ik goed bij de pedalers kan. Eerste prio, goed kunnen remmen en schakelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef megamandy het volgende:
Ik zet mijn stoel zo neer dat ik met mijn armen gestrekt met de polsen bij het stuur zitZoals ik het geleerd heb
Datquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, auto rijden met blote voeten in de zomer![]()
Mijn stoel staat ook achterlijk ver naar voren, omdat ik anders de koppeling niet helemaal kan indrukkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet mijn stoel neer zodat ik goed bij de pedalers kan. Eerste prio, goed kunnen remmen en schakelen
heerlijck!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik liet er net ook twee gaan in de wc![]()
Zwaar overrated!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eens... Iets verzekeringtechnisch ofzo...
Dat dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn stoel staat ook achterlijk ver naar voren, omdat ik anders de koppeling niet helemaal kan indrukken.
Ooh maar ik zit ook heel ver naar voorquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet mijn stoel neer zodat ik goed bij de pedalers kan. Eerste prio, goed kunnen remmen en schakelen
Ik ga geen pogingen wagen me mooi te maken voor jullie, gaat 'm nie worden niequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:49 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik zal zo eens kleren aan trekken
Ik zal maar niet in mijn huispak naar Puckzie gaan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens Skjoe! Niet raar opkijken als je Poes niet meer ziet hier. Poes heeft sinds kort een mooie boerderij om te wonen
Had ik volgens mij nog niet verteld he?
Hypno pussquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat had je nog niet verteld nee!!!
Scary cat, die steeds ergens anders zit als je kijkt![]()
Fijn dat ze je vanavond komen knuffelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga geen pogingen wagen me mooi te maken voor jullie, gaat 'm nie worden nie
Dat is ninja cat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat had je nog niet verteld nee!!!
Scary cat, die steeds ergens anders zit als je kijkt![]()
Hier ook niet hoor, weest niet bevreesdquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga geen pogingen wagen me mooi te maken voor jullie, gaat 'm nie worden nie
Dat deed die van Puckz ookquote:
Ik zou zo'n kat wel in huis willen hoorquote:
Nee, en ik ga haar ook niet inlichten. Sorry maar ik vind de manier waarop ze ermee omgegaan is niet helemaal tof. Mij wel onder druk zetten dat ze niet naar een asiel mag enzo, maar ondertussen zelf ook geen ene zak doen om een oplossing te bedenken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
nee, wist ik niet Puckzzz. Weet A. het al?
en je was een ITer, hmmff hmff?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oh goffer moet ik straks het alarm er op zetten.. I have no idea how
Dat is wat andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en je was een ITer, hmmff hmff?
ok.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, en ik ga haar ook niet inlichten. Sorry maar ik vind de manier waarop ze ermee omgegaan is niet helemaal tof. Mij wel onder druk zetten dat ze niet naar een asiel mag enzo, maar ondertussen zelf ook geen ene zak doen om een oplossing te bedenken.
Poes heeft het goed nu, daar gaat het om.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef BGTes het volgende:
Mailtje van docent: De cijfers komen vandaag of morgen op blackboard
Nou ben ik kei zenuwachtig en ik moet zo werken
Hoerendocentquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:09 schreef megamandy het volgende:
[..]Vandaag OF morgen ook, bhehehe
Zo en nu uren te hebben gefokt tegelijkertijd met het blackboard werk ga ik nu weer echt in de boeken duiken
Want vanavond komt familie hierheen om spelletjes te spelen dus ik wil wel van tevoren een begin aan het nieuwe hoofdstuk maken
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hoerendocent
Ik ga maar richting werkDoeg
troost je, ik eet een schaaltje yoghurt en een boterhamquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het lijkt wel alsof iedereen pannekoeken eet vandaag. Ik niet
Dank jequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
troost je, ik eet een schaaltje yoghurt en een boterham
waar moet ik van schrikken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok me kapot
FTW toen ik t zagquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok me kapot
Tussen de twee meisje in.........quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
troost je, ik eet een schaaltje yoghurt en een boterham
Goffer ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok me kapot
Ah zit je nou helemaal alleen met je salade?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb net mijn koude maaltijdsalade uitgehaald
Pand is leegheb telefoon net ook maar aangenomen; ook al zijn we al dicht
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah zit je nou helemaal alleen met je salade?
Na 3 kwartier begonnen omdat de tentamens kwijt maken dus ik heb geen idee.quote:
Dat zuigt zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Na 3 kwartier begonnen omdat de tentamens kwijt maken dus ik heb geen idee.
Laten we hopen op een 5.5
Als de docenten er zin in hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat zuigt zeg.
Hoe lang voor je de uitslag krijgt?
Aahquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Met een radiootje aan.. en voor de sier mijn outlook ook maar
Komt vast goed. Maar wtf tentamens kwijt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Na 3 kwartier begonnen omdat de tentamens kwijt maken dus ik heb geen idee.
Laten we hopen op een 5.5
Beter raken ze je antwoorden niet kwijtquote:
Dan schiet ik ze kapotquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beter raken ze je antwoorden niet kwijt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef milka82 het volgende:
patat friet wordt gehaald hier! Jullie met je ranzige kikkers... Ik wacht er nog steeds op!
KUSJEKROEL !quote:
Ooh dat is bij de Open Universiteit (waar ik nu dus bij zit) al vaker gebeurdquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beter raken ze je antwoorden niet kwijt
Ik zou gaan voor de 6quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat is bij de Open Universiteit (waar ik nu dus bij zit) al vaker gebeurdkun je kiezen tussen opnieuw maken of een 6
Alles wordt overigens op de computet gemaakt en toen was er een crash ofzo
Dan zou ik ook voor de 6 gaanquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat is bij de Open Universiteit (waar ik nu dus bij zit) al vaker gebeurdkun je kiezen tussen opnieuw maken of een 6
Alles wordt overigens op de computet gemaakt en toen was er een crash ofzo
Yn'e loft!quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan zou ik ook voor de 6 gaan
goeden keus!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:35 schreef Lindytje het volgende:
Keuze om voordat de trein komt nog eten of peuken te halen... wat kies je dan? Juist, peuken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
hier ook a-englands! Niet de legens tho, maar de promo faal
En vies! Bah! *pluishaar*quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Boodschapjes gedaan. Wat is het koud!!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
LOLquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Hey hoi!quote:
Ik heb helemaal niet 2 levens, na 1 keer ben ik af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet je even naar TD gaan en dan in de zoekbalk opi tikkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik loop een beetje achter he, maar verkoopt nailsupplies geen opi meer?
Hebben ze ze verstopt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Moet je even naar TD gaan en dan in de zoekbalk opi tikken
Ja echt zwaar irritantquote:
Mag niet van opi hequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hebben ze ze verstopt?(ik heb ze gevonden hoor)
Ja dat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:26 schreef princess-a het volgende:
SQ ik twijfelde nog of beautyfreak degene was die dat toen had gedaan, maar inderdaad
Ze heeft alleen geen 1000 lakjes hoor maisjes!
Kijk eens goed naar het grote rek op de eerste foto? En dan naar de 3 fotos naast elkaar?
it's the same![]()
Fijn dat de knuffelmeisjes naar je toekomen Puckzzz
Zeg dat nou niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
llarowe heeft een flash sale op sommige lakjes!
Sssst I don't wanna know!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
jippie!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oh verrek je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:26 schreef princess-a het volgende:
SQ ik twijfelde nog of beautyfreak degene was die dat toen had gedaan, maar inderdaad
Ze heeft alleen geen 1000 lakjes hoor maisjes!
Kijk eens goed naar het grote rek op de eerste foto? En dan naar de 3 fotos naast elkaar?
it's the same![]()
Fijn dat de knuffelmeisjes naar je toekomen Puckzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ik mijn haar zo wit verven?Hoe sterk is je haar? Na een paar keer bleken wordt het mihoen namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zal ik mijn haar zo wit verven?hmm, wel een riskante kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Zal ik mijn haar zo wit verven?Nee! Je mooie haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zal ik mijn haar zo wit verven?Ik vind het prachtig en het zou je echt staan, maar ik zeg toch nee vanwege wat IJs ook al zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
oh ik dacht dat het met verf ging ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe sterk is je haar? Na een paar keer bleken wordt het mihoen namelijk.
Nope, eerst bleken. En een paar keer kan nog wel (al is het de pest voor je haar), maar voor de lange termijn is het niet echt haalbaar. Goddank heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar m'n kappertje dus wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het met verf ging ofzoik heb geen verstand van die zooi heb nog nooit iets gedaan ...
ik heb wel heel sterk haar en een volle bos, maar wil het wel zo houden en geen stro krijgen
jezus wat moet ik er dan mee doen
oh nee k wil gewoon een keer wat anders maar wil niet de rest van mijn leven dit, dan mag mijn rode kleurtje weer terugquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, eerst bleken. En een paar keer kan nog wel (al is het de pest voor je haar), maar voor de lange termijn is het niet echt haalbaar. Goddank heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar m'n kappertje dus wel.
Zit je alsnog met heb nadeel dat het uit moet groeien. Helaasch is een spoeling geen optie. (Als dat wel het geval was geweest, was ik nog wel witblond geweest nu. Maar ik was de pijn en het drie uur zitten beu.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee k wil gewoon een keer wat anders maar wil niet de rest van mijn leven dit, dan mag mijn rode kleurtje weer terug
ik hoor het alquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je alsnog met heb nadeel dat het uit moet groeien. Helaasch is een spoeling geen optie. (Als dat wel het geval was geweest, was ik nog wel witblond geweest nu. Maar ik was de pijn en het drie uur zitten beu.)
Being blonde is a pain.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor het allaaaaatmaar ... teveel gedoe loller
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een kort kapsel nemen, dan is het gelijk pittig!!!!111einz
challenge acceptedquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een kort kapsel nemen, dan is het gelijk pittig!!!!111einz
Nooooooooquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
challenge accepted
.. NO WAIT!!
Wou zeggen, weet je hoeveel graag zielloos zouden zijn van naturequote:
jamaar al 27 jaar hetzelfdequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wou zeggen, weet je hoeveel graag zielloos zouden zijn van nature? Ik ga trouwens zaterdag naar de kapper en er zo'n 20 cm af laten halen
. Ben het ZO zat, stik elke nacht in m'n eigen haar, het zit niet, draag het altijd vast.. eraf met die handel!
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BEN JIJ AL 27??? Hihihi ik dacht 24 of 25.
....quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BEN JIJ AL 27??? Hihihi ik dacht 24 of 25.
Daarom wil ik mijn haar nu langer laten groeien en dan dreads erinquote:
Ja maar ik let niet altijd goed opquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
....
Je was er zelf bij op de meet
Wie ben jij? En nog beter: wat doe je hier?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom wil ik mijn haar nu langer laten groeien en dan dreads erin
Ik ben hier al de hele dagquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie ben jij? En nog beter: wat doe je hier?
ik neem het maar als een compliment dat ik jonger lijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik let niet altijd goed op
Dan heb je blijkbaar wel erg weinig te doenquote:
JAquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik neem het maar als een compliment dat ik jonger lijk
Stiekem vind je me wel aardigquote:
Eigenlijk wel. Ik kwam hier vannacht in een hele erge van de wereld bui en zag hem vanmiddag in mijn AT staan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar wel erg weinig te doen.
Misschien wat highlights ofzo? Dat het toch "lichter" wordt maar niet zo'n aanslag op je haar is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
huuumpf wat zal ik nou met mijn haar doen
Of knippen? Of wil je dat absoluut niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
huuumpf wat zal ik nou met mijn haar doen
ik kan het ook zwart doen, eiiiiizn, dan ben ik gelijk nog 24432 keer witter!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien wat highlights ofzo? Dat het toch "lichter" wordt maar niet zo'n aanslag op je haar is?
Echt dude, alle vrouwen zijn hier minimaal 10 jaar ouder dan jij. Fuck offquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt dude, alle vrouwen zijn hier minimaal 10 jaar ouder dan jij. Fuck off.
Ga lekker spelen in GAM ofzo. Lekker kletsen over counterstrike enzo.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, maar we denken het toch allemaal!
WELJA STUUR DE KOTERS MAAR NAAR GAMquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt dude, alle vrouwen zijn hier minimaal 10 jaar ouder dan jij. Fuck off.
Ga lekker spelen in GAM ofzo. Lekker kletsen over counterstrike enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |