CRonaldoquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Echt alleen maar mongolen in Real.
Anders dead island?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die klets idd! Nja tijd voor BF3
Ja ik, maar liever DI.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand nog meer BF3? En Sold doe mee man
DI speel ik savonds niet, Dan kan ik niet slapen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
DI speel ik savonds niet, Dan kan ik niet slapen.
Oprotten met je SoldMayor 12quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oprotten met je SoldMayor 12. Voorzetjes via de lat. opbokken !
kijk deze:quote:
quote:Excelsior heeft een goede kans om volgend seizoen actief te zijn in de Europa League. De hekkensluiter van de Eredivisie kunnen door middel van het Fair Play-klassement in aanmerking komen voor een ticket. Ook Heracles Almelo staat hoog op de ranglijst.
De drie landen die het hoogst in het internationale Fair Play-klassement eindigen, krijgen voor volgend seizoen van de UEFA een extra ticket voor de Europa League. Op dit moment staat Nederland achter Noorwegen en Finland op de derde plek. Mocht Nederland deze plek vasthouden, dan zal de sportiefste ploeg uit de Eredivisie naar de Europa League gaan.
Op dit moment is FC Twente in de Eredivisie de sportiefste ploeg, maar de Tukkers zullen zich waarschijnlijk rechtstreeks plaatsen voor een Europees toernooi. Heracles Almelo staat op de tweede plek en zal daardoor het ticket in ontvangst mogen nemen. Excelsior volgt echter op zeer korte afstand op de derde plek en heeft daardoor ook een grote kans om naar de Europa League te gaan.
Dat zou wel heel gay zijnquote:
Hattrick Van Steenstel tegen Cityquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zou wel heel gay zijn! dan liever Heracles
Nah tegen Excelsior krijg je dan 0-20quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hattrick Van Steenstel tegen City![]()
Nah oost heeft geen club, mja misschien turken teams ofzo.. Maar goed het is ODC en Boxtel hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:17 schreef SoldMayor het volgende:
Zometeen mogen FC Oss en BFC Boxtel Oost FC Sporting meedoen.
ODC?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah oost heeft geen club, mja misschien turken teams ofzo.. Maar goed het is ODC en Boxtel hier
Jazeker, nog steeds lid van trouwens, al heb ik al 3 jaar geen bal geraaktquote:
En nog wel zeker clubgeld betalenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jazeker, nog steeds lid van trouwens, al heb ik al 3 jaar geen bal geraakt!
Yesquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En nog wel zeker clubgeld betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |