Hostel 1 was super tof maar deze slaat nergens op. Net zoals de laatste Saw filmsquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha, respect dat je de moeite neemt om er überhaupt naar te kijken
Ik hou sowieso niet van dat soort filmsquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hostel 1 was super tof maar deze slaat nergens op. Net zoals de laatste Saw films
Ik kan daar wel van genieten kan minder goed tegen films zoals paranormal activityquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van dat soort films
Kan toch? Beetje vroeg misschien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef Michhas het volgende:
Sta ik net rustig een sigaret te roken, hoor ik ineens iemand hoesten. Dus ik kijk de straat in, staat er gewoon een of andere idioot tussen twee geparkeerde auto's in te pissen. Midden op straat ¤,-
Hier dushi.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, waar ben je nu Pringles?
Ronaldo
Heb je dat nu ookquote:
Nice nice, sowieso wel handig voor Engels voetbal, Duits voetbal gaat er na dit seizoen afquote:
Sint-Truidense tegen Beerschotquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice nice, sowieso wel handig voor Engels voetbal, Duits voetbal gaat er na dit seizoen af. Maar gelukkig hebben we dan Belgisch voetbal
Die klets iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sint-Truidense tegen Beerschot![]()
Wat een wedstijden zijn dat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |