Haha, hommo.quote:
iPhone niet eens 4G?quote:
Verbinding!quote:
Dat dacht ik ook, maar ik ben nu ook overstag. Als je de juiste combinatie hebt met ROM en Kernell dan is het het ideale apparaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef metromuis het volgende:
[..]
ja de grooten.
ik ga dat ding niet verklooien
Die zelfde smoes werd toen opgehangen toen de eerdere iPhones geen 3G dekking hadden.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want daar heb je zoveel aan in Nederland
Wacht nog een halve maand, dan wordt hij aangekondigd.quote:
Eh, nee. Je bent nu gewoon keihard uit je nek aan het lullen. De iPhone zonder 3G is hier nooit verkocht.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zelfde smoes werd toen opgehangen toen de eerdere iPhones geen 3G dekking hadden.
En toen ze het opeens wel hadden was het opeens een enorme innovatie.
Niet direct in NL nee, maar wel in andere landen. Dat doet daar toch verder ook niets aan af?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Eh, nee. Je bent nu gewoon keihard uit je nek aan het lullen. De iPhone zonder 3G is hier nooit verkocht.
Jawel. Je gaat er dus vanuit dat de mening van een kleine meerderheid (degenen die de iPhone importeerden) representatief is voor de hele doelgroep. Daarnaast zit je gewoon blind te liegen, want het gebrek aan 2G werd in elke recensie aangeduid als een minpunt. Dat een klein minpunt als het missen van 2G en GPS niet op woog tegen de vele innovaties op het gebied van UI, mogelijkheden en gebruiksgemak, was een tweede. Goede recensies bekijken een product holistisch en geven een conclusie waarin het geheel bekeken wordt. Dat lijk jij, met je fixatie op enkele, kleine specificaties, maar niet te (willen) begrijpen. Je bent dus of gewoon keihard aan het trollen, of Steve Jobs heeft je moeder een keer geneukt en je bent pissig dat je niet was opgenomen in zijn testament. Welke van de twee is het?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet direct in NL nee, maar wel in andere landen. Dat doet daar toch verder ook niets aan af?
Niveautje hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
of Steve Jobs heeft je moeder een keer geneukt
Dat is dus het antwoord. Je bent niet eens in staat om het hele bericht te lezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende: Je bent dus of gewoon keihard aan het trollen
Inderdaad. Prachtig toestel, waar ik weinig negatiefs over te zeggen heb. Allround het beste Android-toestel op de markt momenteelquote:Op maandag 23 januari 2012 11:36 schreef Rekkie het volgende:
De SII mensen, het gaat nog altijd over dit mooie toestel!
Neehoor, de Note is stukken beterquote:Op maandag 23 januari 2012 11:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Inderdaad. Prachtig toestel, waar ik weinig negatiefs over te zeggen heb. Allround het beste Android-toestel op de markt momenteel
Al ben ik wel heel benieuwd wanneer de S3 aangekondigd gaat worden.
Je bent zelf een troll! En nu opzouten!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dus het antwoord. Je bent niet eens in staat om het hele bericht te lezen.
Net als de bewering dat de SII het beste is, is dit een mening. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Ik vind de SII mede door zijn formaat een betere smartphone.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neehoor, de Note is stukken beterhogere reso, hogere clocks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |