Paypal is zo aangemaakt hoor, helemaal niet moeilijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je nog een adres waar je niet met een cc of paypal hoeft te betalen? Die dingen kosten in Nederland al snel 20 euro. Toch wel een enorm prijsverschil.
Ik heb wel Paypal, en heb mijn bankrekening eraan gekoppeld. Toch snap ik er niet veel van en heb het ook nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Paypal is zo aangemaakt hoor, helemaal niet moeilijk.
Zo simpel: je koopt iets op ebay, typt je paypal wachtwoord in, en 2 dagen later word het van je bankrekening afgeschreven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb wel Paypal, en heb mijn bankrekening eraan gekoppeld. Toch snap ik er niet veel van en heb het ook nooit gebruikt.
Dan ga ik dat proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo simpel: je koopt iets op ebay, typt je paypal wachtwoord in, en 2 dagen later word het van je bankrekening afgeschreven.
Kan alleen met een geroot toestel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef metromuis het volgende:
weet iemand hoe je de opstarttoon kunt uitzetten ?
gewat ?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Kan alleen met een geroot toestel.
Rooten!quote:
zij vertellen je toch alleen hoe het moetquote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef metromuis het volgende:
[..]
ja de grooten.
ik ga dat ding niet verklooien
Je verkloot er niets mee hoor maar aan de andere kant als je er zo over denkt moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef metromuis het volgende:
[..]
ja de grooten.
Ik doe het ook niet hoor, vertrouw er niks aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef metromuis het volgende:
[..]
ja de grooten.
Omdat ik nu een iPhone hebquote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef metromuis het volgende:
[..]
das behoorlijk kut man.... waarom dan ?
Jawel, want de SII ligt hier gewoon naast me, ik wil echter niet terugquote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef metromuis het volgende:
[..]
oh, sorry... ik vind het heel vervelend voor je![]()
is er geen weg terug ?
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jawel, want de SII ligt hier gewoon naast me, ik wil echter niet terug
Haha, hommo.quote:
iPhone niet eens 4G?quote:
Verbinding!quote:
Dat dacht ik ook, maar ik ben nu ook overstag. Als je de juiste combinatie hebt met ROM en Kernell dan is het het ideale apparaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef metromuis het volgende:
[..]
ja de grooten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |