Het is Tijn, ik denk niet dat het onverschilligheid is, maar daadwerkelijk antwoord op jouw vraag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jemig, doe niet zo onverschillig, dit is belangrijke informatie!
Ik heb dus serieus geen idee hoe en waarom het fout gaat bij een hosselpoging.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Heul niet, de locatie van het bier, DAT is belangrijke informatie!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
De koelkast Q. En anders in je hand.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, de locatie van het bier, DAT is belangrijke informatie!
Oeh, goed idee! Als ik jou toch niet had....quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Vinger in je keel. Er komt vast wel wat bier naar boven.
Q is good for you.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Hier zeggen we niet dat we iets googlen maar als we iets willen opzoeken gaan we ff Q'en
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef L-E het volgende:
Q, jij werkt bij een bank. Heb je dan ook verstand van zaken, toevallig?
Qooqlequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef L-E het volgende:
Oh, ik weet het al trouwens. Google he. Soms is het net alsof Google meer weet dan Q. Maar dat kan niet waar zijn.
Weggooienquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier dan hoe je een oven kunt uitmesten zonder ammoniak?
Muscle ovenreiniger al geprobeerd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier dan hoe je een oven kunt uitmesten zonder ammoniak?
Leuk! Lekker verfrissend!quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:44 schreef stbabylon het volgende:
Je hoort gewoon aan de regen dat het de hele dag gaat duren
quote:Zeg, mag ik je willekeurig vragen om (anonieme) telefoonsex Zag je in Sex SC dus
PM?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Deze mag wel dubbel, vind hem te grappig:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |