Haha! Hij's wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoer ipv hier wordt niet herkend.
En dan achteraf zeggen dat het een foutje was zeker!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
dus echt niet he.... hoevaak ik hoer stuur naar vriendinnen van me
Kom hier wordt kom hoer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Misschien vinden ze dat wel kinky!quote:
Kom hoer!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien luisteren ze dan wel ineens
en wie a zegt.......quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef Tally het volgende:
Soms doe je iemand een oneerbiedig voorstel omdat je weet dat je word afgewezen.
En soms word je dus niet afgewezen
Ik wil best AAAAAAAAA zeggen hoor tegen hem.quote:
dan ben ik net-niet-anaal genomen..quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh vervelend! Goed dat je extra rust neemt!
Zumba is idd leuk, op de Wii vooral leuker dan verwacht.
[..]
Ik sta met elke les de klok vooruit te kijken, en dat heb ik met Zumba niet. Maar nog 1000x liever thuis dan in een lesje.
[..]
Dat is net-niet-neucken, daar doe ik niet aan.
en toch volledig ranzig verklaardquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dan ben ik net-niet-anaal genomen..
Volgens mijn begrippen inderdaad, volgens die van jou blijkbaar niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Door Britney?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Eetclub was echt een fantastische film!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
A joh. Je hebt Mrs Tukker waarmee je lekker kan shoppen en wijvenfilms kijken!
Ik ben wel naar iets op zoekquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef rival het volgende:
de WD TV live is trouwens erg goed bevallen mocht iemand nog op zoek zijn naar een mediastreamer... niks kunnen vinden wat hij niet af kon spelen... alles lekker snel, goede kwaliteit...de gui bevalt mij... alleen de afstandbediening is lelijk, maar je kan je iPhone ook gebruiken als remote...
dingen als spotify en youtube en allemaal van die services werkten ook prima
Dat zeg ik! Heerlijk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De Eetclub was echt een fantastische film!
Morgen gaan we weer shoppen! Leuk! Ik kan niet wachten om wéér álle kledingrekken van de vrouwenafdeling van de Bijenkorf langs te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |