http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-aquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Waarom is dit nog geen reeks? Ik zoek deel 8
Heb een beetje rond gekeken op verschillende clubs maar het is of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Nou vond ik dit http://link.marktplaats.nl/531487110 Iemand hier ervaringen mee? Betrouwbaar etcquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bekijk de website van diverse Londense clubs? je kunt daar ongetwijfeld online een ticket kopen! En dan daar afhalen. Zo heb ik het gedaan bij Wolverhampton!
Het betrouwbaarst is via de clubquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef timsnapte het volgende:
[..]
Heb een beetje rond gekeken op verschillende clubs maar het is of uitverkocht of nog niet in de verkoop. Nou vond ik dit http://link.marktplaats.nl/531487110 Iemand hier ervaringen mee? Betrouwbaar etc
Heb helaas geen credit card nee...quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het betrouwbaarst is via de club
Gewoon de websites goed in de gaten houden! Heb je een Creditkaart? Dat heb je zeker nodig!
Ik had zelf een creditkaart nodig om online het kaartje te kunnen kopen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:16 schreef timsnapte het volgende:
[..]
Heb helaas geen credit card nee...
Kijk eens: Topicreeks: Buitenlandse wedstrijden bezoekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Waarom is dit nog geen reeks? Ik zoek deel 8
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:09 schreef Happel het volgende:
Kijk eens: Topicreeks: Buitenlandse wedstrijden bezoeken
Paul-89, ik zoek voetbalkaartjes voor: zaterdag 14 april Chelsea- Newcastle of anders zaterdag 14 april Arsenal - Wigan Athletic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is vrij veel, maar ik kan je wel even het e-mailadres pm'en van die persoon die de kaarten regelt kun je zelf even vragen wat er te regelen is ?
Wedstrijd staat in ieder geval in zijn overzicht van wedstrijden waarvoor hij kaarten kan regelen.
Emirates staat bekend als sfeerloos maar is een mooier stadion. Ik zou zelf voor Chelsea gaan (niet dat daar de sfeer veel beter is maar tussen die twee zou mijn keuze Chelsea zijn). Het hangt ook van de tegenstander af. Daarnaast, ik weet nog niet of je kaartjes hebt, is het nog maar de vraag of en tegen welke prijs je kaarten zult vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef arieverdaci het volgende:
Weekend van 14 april ga ik naar Londen. Zowel Arsenal als Chelsea speelt thuis. Welk van de twee zouden jullie kiezen?
Welke stadion heeft het meeste sfeer? Iemand tips? :-)
Ligging is mooi inderdaad. De drukte rond het stadion is ook zo prachtig. Overal supporters van zowel Valencia als de uitspelende club en kraampjes die blikken bier voor 1 euro verkopen en die vervolgens gewoon, op minder dan 100 meter van Mestalla, gedronken worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef DUK het volgende:
Mestalla is verschrikkelijk verouderd ja.
Ligging maakt wel weer een hoop goed vind ik.
Ja dat het er niet uit ziet van buiten wist ik al 20 jaarquote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef Happel het volgende:
Terug van een weekend in Valencia. Gisteren op 1 dag Villareal - Athletico Bilbao en Valencia - Sevilla gekeken. De moeite waard, maar wel zwaar vermoeiend. Eerste vanuit het uitvak en de tweede ergens in de nok van het stadion.
Erg lelijk stadion van buiten trouwens, dat Mestalla.
Hoef je niet voor naar Spanje. Bij minstens 3/4 van de Duitse wedstrijden zijn geen combi's, ondanks dat er 2000 man van de uitploeg uitreizen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligging is mooi inderdaad. De drukte rond het stadion is ook zo prachtig. Overal supporters van zowel Valencia als de uitspelende club en kraampjes die blikken bier voor 1 euro verkopen en die vervolgens gewoon, op minder dan 100 meter van Mestalla, gedronken worden.
Groot verschil met Nederland.
Dus bij 1/4 is er wel een combi? Ik heb nog nooit van een combi in Duitsland gehoord.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar Spanje. Bij minstens 3/4 van de Duitse wedstrijden zijn geen combi's, ondanks dat er 2000 man van de uitploeg uitreizen.
Veel plezier chufi!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef chufi het volgende:
Maar goed morgen mijn ervaringen over Mestalla , surroundings en VIP? ( ik heb de duurste tickets ... 30E... )
Laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |