Nog maar 45 posts en dan kunnen we naar deel 2.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Al zijn ze cliché, pak ze toch maar mee, want cliché draagt ook de waarheid mee.
Wel jammer, dan wordt deel 1 niet meer gelezen denk ik. Maar goed, dan moet deel twee maar beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nog maar 45 posts en dan kunnen we naar deel 2.
Het topic wordt daarvan ook nogal saai, dus ik zeg: baai baai.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:17 schreef Staal het volgende:
Als gij een topic vol met linkskes propt, komt er vaak een slotteke op.
Uitleg heb ik verstuurd via DM want in rijmen ben ik niet zo adrem.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom dat dan ? Vanweg copyright of vanwege ruimte ? Anders haal ik ze wel weg.
Je maakt me verlegen, daar kan ik helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Joepi poepi is eigenlijk een snoepie
En bosbeetle is niet gek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zonder Staal is er geen gemaal
Lavenderr riekt naar splender
Yyyentle is eigenlijk een drentel
Gray die is tevree met wat i dee
En Plongers rijmt op hongers
Een splender zijn, is dat niet fijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zonder Staal is er geen gemaal
Lavenderr riekt naar splender
Yyyentle is eigenlijk een drentel
Gray die is tevree met wat i dee
En Plongers rijmt op hongers
Het is een naar lentebloemetjes riekende rockbandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Een splender zijn, is dat niet fijn?
Maar ik vraag me af: wat zou het zijn?
een rockband die naar bloemen ruikt, dat is apartquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het is een naar lentebloemetjes riekende rockband
Nou zeg Lavenderr, dat je het niet kent...
En ook heeft hij geen hopwatergebrek want na veertig pullen bier ziet Bosbeetle het als 1 grote familie hier.quote:
Mooi verhaal Staal!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Staal het volgende:
[..]
En ook heeft hij geen hopwatergebrek want na veertig pullen bier ziet Bosbeetle het als 1 grote familie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |