Die kat heeft wél flink van de berkenboom gesnoeptquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Manifesto del vié
[ afbeelding ]
Ik kan vaak intens genieten van een pijntje hier, een pijntje daar,quote:
Ik wist wel dat je er blij mee zou wezen,quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen allen
het hoofd begint nu al minder te knallen
Snel een paracetamol erin douwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Mijn kies begint op te spelen, net nu ik met woorden wou gaan spelen. Auww.
Laat je toch niet van de wijs brengen door zo'n futiliteit!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Mijn kies begint op te spelen, net nu ik met woorden wou gaan spelen. Auww.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik kan vaak intens genieten van een pijntje hier, een pijntje daar,
Maar ja, ik ben raar.
Gelukkig ben ik niet zo gek als Bosbeetle,
Ook hou ik niet van gekietel.
Dus bij deze wens ik jou beterschap,
Voordat ik er nog meer uitflap.
- Joipoidoipoipoi
[ afbeelding ]
Volgens de FOK!kers ben jij gekker dan ik:quote:
En als je te veel frikandellen eet word je dik.quote:47. Leukste gek (281 inzendingen / 59%)
1. Monopoly (94)
2. stevenmac26 (53)
3. Lambiekje (43)
4. Bosbeetle (42)
5. Jarh00n (37)
6. Joipoidoipoipoi (12)
Bron: FOK!verkiezingen 2011
Met welk account heb je in 2011 gepost dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Bedankt voor de goeie zorgen, nu kan ik weer even wat geven. Zelfs in 2011 was ik er even..
Oh ja? Ook als Gertje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Bedankt voor de goeie zorgen, nu kan ik weer even wat geven. Zelfs in 2011 was ik er even..
Zo is datquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nee, dat niet. Maar dat geeft niet. Nog steeds dezelfde persoon alleen verbeterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |