Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
Een OP dedicated to meeeeequote:
objectieve scheidsrechtersquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel pech gehad in een potje. En dan ook nog in de finale van 4,5k toernooi.
Na 11 minuten al 2-0 achter door echt pure onzin.
1e goal een corner van hem, veel te dicht bij de goal dus makkelijk voor de keeper, op een of andere manier botsen mijn verdediger en keeper en gaat die bal er via een van hun inKwam geen aanvaller aan te pas. Daarna raak ik even de paal en krijgt hij een counter, hij loopt in met Di Natale en ik verdedig hem met Chiellini, hij schiet naast en het spel houdt op. Dus ik dacht uittrappen, krijgt hij een penalty en T. Silva geel! Echt WTF, Silva stond zich gewoon ergens anders mee te bemoeien 10 meter verderop.
Ergens in de 90e minuut zelfs nog 3-0 achter door een sweaty goal na counter die ook al klungelig op zich was.
Was net zo goed bezig, hele avond nog geen pot verloren.
Jullie hoeven het niet te lezen maar moet gewoon even frustratie kwijt
Wat klinkt dit bekend.. Had zelfde verhaal net in finale van dat toernooi. Kreeg ik random een penalty tegen terwijl er helemaal niets aan de hand was. Ik had gewoon de bal in mn voetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel pech gehad in een potje. En dan ook nog in de finale van 4,5k toernooi.
Na 11 minuten al 2-0 achter door echt pure onzin.
1e goal een corner van hem, veel te dicht bij de goal dus makkelijk voor de keeper, op een of andere manier botsen mijn verdediger en keeper en gaat die bal er via een van hun inKwam geen aanvaller aan te pas. Daarna raak ik even de paal en krijgt hij een counter, hij loopt in met Di Natale en ik verdedig hem met Chiellini, hij schiet naast en het spel houdt op. Dus ik dacht uittrappen, krijgt hij een penalty en T. Silva geel! Echt WTF, Silva stond zich gewoon ergens anders mee te bemoeien 10 meter verderop.
Ergens in de 90e minuut zelfs nog 3-0 achter door een sweaty goal na counter die ook al klungelig op zich was.
Was net zo goed bezig, hele avond nog geen pot verloren.
Jullie hoeven het niet te lezen maar moet gewoon even frustratie kwijt
Eigenlijk is mevrouw Alba valsspelen, maar zeg nou zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef Reemi het volgende:
Waar blijft die VDM overtreffende OP dan
ik ook.quote:
Tering ventje is hetquote:
sssst ben nog op zoekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus.
helaas Danny, deze ronde verlies je.
Surequote:
Ja zo af en toe is al vervelend, maar echt dit in een finale. Echt heel irritantquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat klinkt dit bekend.. Had zelfde verhaal net in finale van dat toernooi. Kreeg ik random een penalty tegen terwijl er helemaal niets aan de hand was. Ik had gewoon de bal in mn voeten
Ook die overtreft die van VDM zeker nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
sssst ben nog op zoek
Dit is mijn persoonlijke favoriet
[ afbeelding ]
wiesdadanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
sssst ben nog op zoek
Dit is mijn persoonlijke favoriet
[ afbeelding ]
Je buurmeisje?quote:
HAHHAHAHA 3-2 voor Espanyol hahahahha en ze stonden 2-0 achter tot de 84 miquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Hhahaha Mirandes speelt 84 min Espanyol kapot 2-0 voorsprong en ineens 2-2 ( binnen 2 minuten ) hahahah![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |