Met een beetje mazzel is dat een half uurtjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
een heel topic lang naar die TT moeten kijken
Ik ben voorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil je niet eten? Dan geen eten klaar. Ze krijgen vanzelf een keer honger
ik vrees het ook....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef BGTes het volgende:
Deze TT![]()
![]()
We gaan weer mannelijke bezoekers krijgen
Paniek voorbijtwitter:Politie_HGL twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 22:26:46Politie heeft twee verdachten in de woning #Palamedesstraat aangehouden. Onderzoek in woning is nog gaande. reageer retweet
jammer dan... net of al die goeie ouders het goed doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of ben je dan meteen een slechte ouder volgens de huilies?
klinkt mysterieus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Paniek voorbijtwitter:Politie_HGL twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 22:26:46Politie heeft twee verdachten in de woning #Palamedesstraat aangehouden. Onderzoek in woning is nog gaande. reageer retweet
Die helicopter schijnt er nog steeds te hangen, heb hem al een half uur niet meer gehoord
Nou, het werkt niet altijd zo nee.Er zijn kinderen die dan dus echt geen avondeten binnenkrijgen, omdat ze het vertikken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of ben je dan meteen een slechte ouder volgens de huilies?
Knijpfruitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jammer dan... net of al die goeie ouders het goed doen.
Daarvan lopen alle kids te janken, zijn om de haverklap ziek, lopen bij bureau jeugdzorg en zitten in de financiele problemen met hun iPads en zakjes knijpfruit
Holy fuck wat is er met dat plaatje gebeurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die helicopter schijnt er nog steeds te hangen, heb hem al een half uur niet meer gehoord
De meeste kinderen in NL overleven dat wel, ik ken weinig ondervoede mormelsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, het werkt niet altijd zo nee.Er zijn kinderen die dan dus echt geen avondeten binnenkrijgen, omdat ze het vertikken.
Maar meestal kan het niet zo heel veel kwaad idd.
een Engelse drop met een toef slagroom erop !!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holy fuck wat is er met dat plaatje gebeurd?
Bel de politie!
O DAT KAN HEUL NIET WANT DIT IS DE POLITIE EINZ![]()
lurkers hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef BGTes het volgende:
Deze TT![]()
![]()
We gaan weer mannelijke bezoekers krijgen
Maar een kind van 1 denkt toch niet van muhaahaha ik eet lekker niks want dan pest ik mama? Die krijgen toch heul wel honger een keer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, het werkt niet altijd zo nee.Er zijn kinderen die dan dus echt geen avondeten binnenkrijgen, omdat ze het vertikken.
Maar meestal kan het niet zo heel veel kwaad idd.
Ja, en dat snap ik dus niet. Dan maak je er als ouder echt een machtsstrijd van. Eeuwig zonde van de energie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb als kind blijkbaar uuuuren aan de eettafel doorgebracht omdat ik het eten niet op wilde eten.
Da's het begin Spees!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Knijpfruit![]()
![]()
Soberso potjes baby eten. Ok voor een x als het echt niet anders kan, maar je kunt makkelijk zelf iets in de blender pleuren denk ik dan.
Wow het begint erop te lijken dat ik over toekomstige kinderen praat
Ik kijk een progrMmaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees ben je naar een programma aan het kijken of kom je hier spontaan op?
O en Baantjer op Rtl 4![]()
Ja welke dan?quote:
Tuurlijk wel, da's een prachtig machtsmiddel waar je mama gek mee krijgt, zeker als je nog niet capabel genoeg bent om met verbaal treiteren je zin te krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar een kind van 1 denkt toch niet van muhaahaha ik eet lekker niks want dan pest ik mama? Die krijgen toch heul wel honger een keer?
De kinders moeten leren dat ze niet de baas zijn dus ik vind het geen verspilde energie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, en dat snap ik dus niet. Dan maak je er als ouder echt een machtsstrijd van. Eeuwig zonde van de energie.
Oh nee, die leeftijd niet. Maar die krijgen nog wel wat binnen, want die krijgen vaak ook nog fruithap en fles enzo, dus als de groentehap er dan niet in gaat is dat geen ramp.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar een kind van 1 denkt toch niet van muhaahaha ik eet lekker niks want dan pest ik mama? Die krijgen toch heul wel honger een keer?
Met 1 hand F5-en en 1 hand...... tsja....quote:
En daar zijn incompetente ouders?quote:
Dan heeft mama geen goeden pokerface. Ik zou daar zoooo makkelijk mee zijn. Ok dan geen eten. 5 uur later: met een trollface' problem?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, da's een prachtig machtsmiddel waar je mama gek mee krijgt, zeker als je nog niet capabel genoeg bent om met verbaal treiteren je zin te krijgen
Ja tot 23.00quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En daar zijn incompetente ouders?
Natuurlijk zijn ze niet de baas, daarom krijgen ze ook geen ander eten. Maar als een kind iets weigert te eten helpt het echt helemaal niks om ze nog 3 uur aan tafel te laten zitten. Dan gaan ze het echt niet alsnog eten. Kan je veel beter dat kind gewoon van tafel af laten en als ze dan om snoep oid vragen, zeggen dat ze eerst hun vorige maaltijd op moeten eten voordat ze iets anders mogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De kinders moeten leren dat ze niet de baas zijn dus ik vind het geen verspilde energie.
De meeste mama's zijn overbezorgd dat hun kroost te weinig binnen krijgt enzo en dan werkt dat perfect, zeker met vrouwmensch-moeder-hormonenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heeft mama geen goeden pokerface. Ik zou daar zoooo makkelijk mee zijn. Ok dan geen eten. 5 uur later: met een trollface' problem?
Ja sorry, maar wij noemen een "pielemuis" ook weleens zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoelde de baby ja. Viespeuken!!
Vind ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze niet de baas, daarom krijgen ze ook geen ander eten. Maar als een kind iets weigert te eten helpt het echt helemaal niks om ze nog 3 uur aan tafel te laten zitten. Dan gaan ze het echt niet alsnog eten. Kan je veel beter dat kind gewoon van tafel af laten en als ze dan om snoep oid vragen, zeggen dat ze eerst hun vorige maaltijd op moeten eten voordat ze iets anders mogen.
thanks kip, maar ik krijg het morgen al bij de fysio te horen dus je hoeft geen moeite te doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan: wil jij even je diagnoselijst doorgeven als je dat wil, want soms is het zo dat er zelfs met reuma wel Fysiotherapie wordt vergoed. het is niet zo'n "harde" lijst als het lijkt.
Kan ik wel uitzoeken voor je als je wilt.
Overigens is dat toch ook alleen voor het basispakket? Bij mijn zorgverzekering krijg ik bijvoorbeeld gewoon al mijn fysiotherapie vergoed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan: wil jij even je diagnoselijst doorgeven als je dat wil, want soms is het zo dat er zelfs met reuma wel Fysiotherapie wordt vergoed. het is niet zo'n "harde" lijst als het lijkt.
Kan ik wel uitzoeken voor je als je wilt.
Ligt ook wel aan de leeftijd en in welke mate ze al verziekt zijn imo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze niet de baas, daarom krijgen ze ook geen ander eten. Maar als een kind iets weigert te eten helpt het echt helemaal niks om ze nog 3 uur aan tafel te laten zitten. Dan gaan ze het echt niet alsnog eten. Kan je veel beter dat kind gewoon van tafel af laten en als ze dan om snoep oid vragen, zeggen dat ze eerst hun vorige maaltijd op moeten eten voordat ze iets anders mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |