Dan is het een vliegtuigquote:
Je weet dat satellieten en het ISS (zonder station, de laatste S is dat al) behoorlijk snel bewegen en sterren dat dus niet doen, hè?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
meest waarschijnlijke is denk ik een satelliet of misschien het iss station dat voorbij komt.
Ligt er aan of je met je hoofd beweegtquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
... en sterren dat dus niet doen, hè?
Kijk, daar heb je de oplossing...quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Het was een zogenaamde dubbele regenboogster.
en satellieten knipperen ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je weet dat satellieten en het ISS (zonder station, de laatste S is dat al) behoorlijk snel bewegen en sterren dat dus niet doen, hè?
Bij deze vraag mis ik wat info die van groot belang zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef officialshayne het volgende:
Ik keek net dus uit me raam , Zie ik vanaf me bank een ster knipperen,
En aangezien in de Ruimte wel interesant vind , Ging ik op me balkon staan En probeerde het te filmen met mijn foto toestel , Zie ik op mijn scherm van fototoestel , Dat hij werkelijk knipperd en verschillende kleuren geeft , Ik gauw me verrekijker pakken , En ik denk , Hoe te FoK , Is dit dan mogelijk , Het had de kleuren , Rood, Groen , Blauw .
Wat is dat , een Satteliet , Echt Uitknipperende ster , Of something Elsee?
Official Shayne (:
Dit inderdaad, maar ik zou dat geen knipperen noemen, hoogstens dat een satelliet het ene moment iets feller is en het andere moment iets zwakker.. maar hij gaat nooit aan-uit-aan-uit-aan-uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef Schonedal het volgende:
Als je een satelliet ziet knipperen komt dat doordat hij om zijn as draait en beurtelings meer en minder reflecterende zijvlakken naar je toe richt.
Misschien voor het blote oog niet nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef officialshayne het volgende:
Maar het bewoog niet volgensmij :=
Tja.... die vraag is al voorbij gekomenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef FiveseveN het volgende:
Hoe laat en in welke richting? Lijkt me belangrijk. Over een dag of wat dan zijn de wolken weg, dan kan ik ook kijken.
4 uur smorgens.... Dat zal dan Sirius zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 08:22 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Heeft alles te maken met de atmosfeer van de aarde, niks vreemds aan. Of je hebt toevallig een pulsar gezien ;-)
Ja was om 4 uur s'morgens.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
4 uur smorgens.... Dat zal dan Sirius zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |