Ik ging swatches kijken. Vrolijk wel, boeiend niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso niet meteen, zo boeiend is 'ie niet volgens mij.
Ik gaf je al een heul goeden tipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom eens met tips hoe ik het bordje terug kan/moet geven, zodat ik zo min mogelijk last van ze heb, DANK U!
'ik kom f snel het bordje terug brengen voor ik weg moet'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom eens met tips hoe ik het bordje terug kan/moet geven, zodat ik zo min mogelijk last van ze heb, DANK U!
Langsrennen en zeggen "HIER, VANGEN!"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
'ik kom f snel het bordje terug brengen voor ik weg moet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de deur leggen, aanbellen en wegrennen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je een statement wil maken geeft je het terug met de taart er nog bij
Ik lachte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
Aanbellen, bordje op de grond, kapotstampen en dan zeggen 'Ik heb hem toch gekregen?'
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"
Mwehehehehe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
Aanbellen, bordje op de grond, kapotstampen en dan zeggen 'Ik heb hem toch gekregen?'
Ik moest heeeeeeeel hard lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"
Dan zal je toch moeten verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien tip, alleen wil ik daarna minder met ze te maken hebben, maar wel op een goeie manier want:
1. ze moeten mijn pakjes wel blijven aannemen (90% van mijn pakjes wordt bij hun afgeleverd)
2. we willen nog een schutting plaatsen waarbij we willen dat zij meewerken en het liefst ook nog meebetalen
dan wacht ik wel tot ze dood zijn. Beide net 83 geworden, dus dat kan HOOP IK toch niet meer zooooooooooooo lang duren, toch??????quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zal je toch moeten verhuizen
Gewoon helemaal niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef Debsterr het volgende:
Gewoon zorgen dat je het bordje geeft terwijl je wederhelft al doorloopt richting auto: "Hoi ik wil het snel afgeven anders staat het zo lang bij ons maar we moeten nu echt weg!"
Beide wel zeer nuttige tips! Thanks!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet!
Oh edit...ik lees net van de pakjes
een cake bakken en die op het bordje doen en dan terug geven...![]()
Mijn oma is 90 en woont nog steeds zelfstandigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan wacht ik wel tot ze dood zijn. Beide net 83 geworden, dus dat kan HOOP IK toch niet meer zooooooooooooo lang duren, toch??????![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef milka82 het volgende:
ik las het verhaal, zag het bordje en ik kon alleen maar denken:![]()
Lekkere buren heb jij Kip...
O hai trouwens, weekendoftewel mijn werkdagen zitten er weer op
Voor je het weet gaat ze je baklessen gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Beide wel zeer nuttige tips! Thanks!![]()
![]()
Een beetje een vies cakeje dan, heel droog ofzo, of is dat gemeen?
Ik kán natuurlijk een paar keer Noro-virus en MRSA meenemen vanuit het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn oma is 90 en woont nog steeds zelfstandig
ook weer waar....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat ze je baklessen geven
Of een pakketje met antrax laten bezorgen bij jezelf en dat zij het dan aannemenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kán natuurlijk een paar keer Noro-virus en MRSA meenemen vanuit het ziekenhuis
En dan doet het *POEF*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of een pakketje met antrax laten bezorgen bij jezelf en dat zij het dan aannemen
Bestelling bij PABO doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan doet het *POEF*![]()
Ik zie mijn buurman er ook wel voor aan dat hij elk pakketje onderzoekt en schudt voor hij het bij ons komt brengen
mail dan wel die spin mee uit dat mailtjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik m'n docent mailen hoe ze de giraffe vond?
Die met het missende pootje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mail dan wel die spin mee uit dat mailtje
(je weet wel welke ik bedoel toch?)
Ik loop al regelmatig in mijn übersexy pyama door het huis heen, helpt ook nietquote:
Ja die jaquote:
maar mijn buren niet, dus daar gaat de grapquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef milka82 het volgende:
jaaa, met de discrete verpakking.... not! Elke postbode weet precies waar het vandaan komt
quote:Deze mousse is speciaal ontwikkeld voor gekleurd en ongekleurd haar
Voor jou misschien ik vind het fijne shampooquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)r_marieke_van_#tvoh_
wat een onzin. Die shampoo en conditioner zijn beide überkut... daarnaast zorgen schuim en haarlak nou niet echt voor verzorging en gaat mijn krullenhaar er dan alleen maar enorm van pluizen en klitten en wordt het er alleen maar droger van
Jij hebt toch geen krullen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor jou misschien ik vind het fijne shampoo
Pff die hele site is vol sponsorsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen krullen?
En ik moet toegeven, als iemand zo duidelijk alles van Wella heeft en dat ook zo op de foto komt, vraag ik me af of er geen sponsor-element in die post zit...
Voor droog krulhaar vind ik het niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor jou misschien ik vind het fijne shampoo
no pain no game *sjtttt*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef BGTes het volgende:
Er zitten harsstrips op mijn wenkbrauwen (het stukje bij het begin van je wenkbrauwenDe mijne beginnen iets te vroeg
)
Ik wil ze er niet meer afhalen
Yep dat dus!quote:
Gewoon laten zitten joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef BGTes het volgende:
Er zitten harsstrips op mijn wenkbrauwen (het stukje bij het begin van je wenkbrauwenDe mijne beginnen iets te vroeg
)
Laten zitten en zeggen dat het hip isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef BGTes het volgende:
)
Klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen krullen?
En ik moet toegeven, als iemand zo duidelijk alles van Wella heeft en dat ook zo op de foto komt, vraag ik me af of er geen sponsor-element in die post zit...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat van de week toch te zeiken op mijn buren en dat we beide hun verjaardag waren vergeten (Freudiaans jonguh, jeweetz!)
Die verjaardag werd dus afgelopen zaterdag, zondag en maandag gevierd![]()
Maar goed, wij dus vergeten, boeiend want ik wilde toch al niet
Score dacht ikDubbele score toch? Niet geweest en toch taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Volgens mij was het doel ook een beetje contact vermijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dubbele score toch? Niet geweest en toch taart
ja dat dus....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was het doel ook een beetje contact vermijdenEn dat is dus gefaald.
Heeft het iets met holografische nagellak te maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het even kort doorgespit en ik hoop toch niet dat iemand hier zijn master mee gehaald heeft....
Uitleggen hoe je aan het woord internagellactisch komt![]()
![]()
![]()
Maar goed, ik ga even eten
en harsresten in je wenkbrauwen die je eruit kunt pulken O*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef BGTes het volgende:
Trek ik die strips eraf, zit er nog evenveel haar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Samenvoeging werd uitgelegd.... like.... DUH!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heeft het iets met holografische nagellak te maken?
het heeft enige historie bij onsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
Naja contact, alleen even bordje aannemen.
Overigens ben ik ook altijd heel goed in snel naar binnengaan als de buurman weer naar buiten komtGaat altijd over hetzelfde onderwerp bij die man.
quote:
yep, zekers....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Jeuzus wat heeft dat beautyscene-figuur een hoop makeuptroep
HELD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik de neiging om het nog iets dieper weg te halen, tot daar waar het echt vol begint te worden. Hier heb ik het vanaf precies boven mijn ooghoek weggehaald. Ben er nog niet over uit
quote:Stap 5:
Droog nu je haar droog met een föhn met diffuser. Het liefste de laagste blaasstand en de hoogste warmtestand. En je weet het vast al: ook dit weer ondersteboven. Dat hoeft niet de hele tijd. Ga niet te snel door je haar heen. Per deel haar even de tijd nemen om het te drogen en de krul er als het ware in drukken/knijpen met je handen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef BGTes het volgende:
Niet verder weghalen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik de neiging om het nog iets dieper weg te halen, tot daar waar het echt vol begint te worden. Hier heb ik het vanaf precies boven mijn ooghoek weggehaald. Ben er nog niet over uit
Beetje bijplukken met een pincetje en dan netjes beetje bijtekenen tot je een ideale vorm hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet verder weghalen!
Beetje bijplukken met een pincetje en dan netjes beetje bijtekenen tot je een ideale vorm hebt.
plukje niet weghalen, alleen beetje temmen en wellicht beetje in een vorm "duwen" met borsteltje en wenkbrauwgel ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef BGTes het volgende:
Oke dus nog verder bijtekenen? Ik vind ze zo ook al prima maar dat plukje is dan zo stom, maar zonder is zo kaal
* BGTes probeert
ik gok dat dat niet helemaal zo bedoeld is.... hoop ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]wel de laagste blaasstand maar heel gezond wel de hoogste warmtestand op droog krullend haar gebruiken?
Beetje bijknippen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef BGTes het volgende:
Oke dus nog verder bijtekenen? Ik vind ze zo ook al prima maar dat plukje is dan zo stom, maar zonder is zo kaal
* BGTes probeert
quote:DELFT - De mogelijk ontvoerde Delftse hond Goldy is terug bij haar baasje. Dat heeft de politie Haaglanden dinsdag bekendgemaakt.
Een vrouw meldde zich dinsdagochtend bij de bazin aan de deur dat zij het hondje van een andere vrouw moest afleveren.
Het goudkleurige teefje Goldy maakt het goed, stelt een zegsvrouw. De politie gaat nog wel onderzoeken hoe de vrouw die zich aan de deur meldde, aan het dier kwam.
„Maar het belangrijkste is dat Goldy weer terecht is”, vindt de politie.
De politie Haaglanden had een onderzoek naar de verdwijning van het 11-jarige beestje ingesteld, nadat haar bazin aangifte had gedaan van ontvoering.
Goldy werd sinds 13 december gemist. Een advertentie namens het hondje in de lokale krant Delft op Zondag deed vermoeden dat Goldy was ontvoerd. In de advertentie verweet Goldy haar eigenaresse dat zij haar een aantal keer alleen had gelaten.
De wijkagent onderzocht de verdwijning. De mogelijke ontvoering kreeg landelijke aandacht door een groot artikel in dagblad De Telegraaf.
Hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(zag net bij de supermarkt en briefje hangen over haar vermissing. Maar dat dit verhaal erachter zat is dan wel weer grappig)
Echt fucking briljant!!!quote:Media trappen in Jeroen Krabbé-grap
Algemeen • Opmerkelijk • Geschreven door Stefan op 17-01-2012 @ 16:03
Het is een bekende running gag op Twitter dat als er iemand overlijdt meteen Jeroen Krabbé erbij wordt gehaald die natuurlijk de beste vriend van de overledene was, of het nu gaat om Theo van Gogh, Ghadaffi of zoals vandaag Piet Römer. Een tweet van een nep-Krabbé werd echter als echt overgenomen door de Volkskrant en het Parool.
Het nepaccount @JeroenKrabbé twitterde: "Tot mijn grote verdriet is goede vriend Piet vandaag van ons heen gegaan. Ik je missen vriend. Dit is dus mooi kut. Met K. U. T." De betreffende kranten namen dit meteen over. Tot grote hilariteit van heel Twitter. Jeroen Krabbé is in ieder geval trending. Of de echte Krabbé vandaag nog ergens gaat vertellen de beste vriend van Römer te zijn is niet bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm eigenlijk zo slecht nog nietMorgen eens goed bij daglicht bekijken want dit ziet er best natuurlijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |