SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht nu komt mn naamverjaardagtopic, maar helaas.
ja valt me tegen van Henkiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht nu komt mn naamverjaardagtopic, maar helaas.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Een draai om je oren zou je moeten krijgen, maar dat gaat niet met die struik op je hoofd
Nou, dan zijn we het met elkaar mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef Henkie94 het volgende:
Gelei slaat tevens op verjaardagsgelatine.![]()
![]()
Beachquote:
goed idee, Klinkie is de allerbestequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het met elkaar mee eens.
[..]
Beach
maar we gaan nu alleen maar over klinker praten![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef Hakbijl123 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden klinkers gelegd[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Een draai om je oren zou je moeten krijgen, maar dat gaat niet met die struik op je hoofd
Amaiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb zin om te surfen
[ afbeelding ]
surfen op internetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb zin om te surfen
[ afbeelding ]
Wa edde gekooptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry![]()
Klinker, wanneer ga je naar Jan? Dan zie je eindelijk 't cedeau van K-Cash en mij![]()
Triootje, niks mis mee. Ik van voor, jij van achterquote:
Dan koop je nog maar een extra opblaaspopquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Triootje, niks mis mee. Ik van voor, jij van achter
Maar dan wil ik een kwartet met Beach erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Triootje, niks mis mee. Ik van voor, jij van achter
Is goed, die van mij is op het moment toch lek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Dan koop je nog maar een extra opblaaspop [ afbeelding ]
Beach is ook wel een lekker jongetjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan wil ik een kwartet met Beach erbij
Kom maar hoor popjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
Ik voel me lelijk en buitengesloten. Niemand wil seks met mij
Doe je surfboard in je kont.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
Ik voel me lelijk en buitengesloten. Niemand wil seks met mij
orlyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shhht, niks zeggen.
hij probeert stoer te doen![]()
quote:
Now we're talkingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef Hakbijl123 het volgende:
IK WIL EEN VIJFHOEK MET HAPPYBOB ERBIJ
Ik zoek iets grotersquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed, die van mij is op het moment toch lek.
[..]
Beach is ook wel een lekker jongetje
GVD, GA JE VREEMD?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef Hakbijl123 het volgende:
IK WIL EEN VIJFHOEK MET HAPPYBOB ERBIJ
Ik neem je meeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shhht, niks zeggen.
hij probeert stoer te doen![]()
Is mijn pener groot genoeg?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Now we're talking
[..]
Ik zoek iets groters
Nu je het weet is het geen vreemdgaan meerquote:
Eerst even proberen danquote:
Achter op t station?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu je het weet is het geen vreemdgaan meer
[..]
Eerst even proberen dan
Ik vecht wel voor hemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu je het weet is het geen vreemdgaan meer
[..]
Eerst even proberen dan
Als je er op gokt dat ik geen meisjes sla, zit je verkeerd. Zeg maar waar en wanneer.. ik maak je met de grond gelijkquote:
Lijkt me wel spannend de 1e kennismaking later enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, nee
Hoezo?
Maar ze zijn sowieso nog op vakantie hea, dus
K-Cash...!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je er op gokt dat ik geen meisjes sla, zit je verkeerd. Zeg maar waar en wanneer.. ik maak je met de grond gelijk
Kom kapen en je krijgt klapjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het hoort een topic kaap te zijn en we horen over jou te praten
Grote mond, klein hartjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je er op gokt dat ik geen meisjes sla, zit je verkeerd. Zeg maar waar en wanneer.. ik maak je met de grond gelijk
Het is niet zo dat ik het wil, maar jij laat me geen keus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
K-Cash...!!!!
Hij wilt me slaan, heeeeelp
Waarom mijn identiteit bekend maken?quote:
Anders gaan ze je weer zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het wil, maar jij laat me geen keus.
[..]
Waarom mijn identiteit bekend maken?
Sorry baasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom kapen en je krijgt klapjes.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom kapen en je krijgt klapjes.
Maar K-Cash is gewoon van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het wil, maar jij laat me geen keus.
[..]
Waarom mijn identiteit bekend maken?
Ik ben onvindbaar.. Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk geen Bobje heetquote:
niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben onvindbaar.. Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk geen Bobje heet
Mooie jongens heb je nooit voor jezelf..quote:
Alleen jij danquote:
Ik krijg zin om te tinychattenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Henkie94 het volgende:
Du Kash is inderdaad een mooie jongen
Weet ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Henkie94 het volgende:
Du Kash is inderdaad een mooie jongen
Vraag maar aan hem danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooie jongens heb je nooit voor jezelf..
[..]
Alleen jij danEn al die andere fokkers op mijn Facebook
Ik wil K-Geld wel eens zien jaquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat willen alle FOK!ers
Alleen K-Cash is het gelukt
Hij zal vast wat anders tegen jou tegen dan tegen mij.quote:
I knowquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt me al zovaak gezien op de cam.
quote:
Jaja, in je droom zeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij zal vast wat anders tegen jou tegen dan tegen mij.
Hij heeft jou vast nooit verteld over onze dates van vroeger. Lekker met z'n tweetjes paardrijden over het strand bij zonsondergang en alles. Jij weet niets, kleine meid.quote:
Jawel man, toen had hij jou van achter genomen toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft jou vast nooit verteld over onze dates van vroeger. Lekker met z'n tweetjes paardrijden over het strand bij zonsondergang en alles. Jij weet niets, kleine meid.
zijn daar foto's van?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel man, toen had hij jou van achter genomen toch?
Nee, dat was tijdens de picknick in het speeltuintjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel man, toen had hij jou van achter genomen toch?
Deze man snapt.quote:
Niet waar, want nu maakt hij filmpjes en foto's met mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En we maken nog altijd elke week een homevideo
O shit, dat mocht ik dus niet zeggen..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar, want nu maakt hij filmpjes en foto's met mij
Vids zijn ook goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We waren te druk bezig met elkaar, en torn hadden er geen tijd meer om foto's te maken![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We waren te druk bezig met elkaar, en torn hadden er geen tijd meer om foto's te maken![]()
Je verhaal is niet waterdichtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar, want nu maakt hij filmpjes en foto's met mij
Scherp, beste kærel. Zeer scherp.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Je verhaal is niet waterdicht
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O shit, dat mocht ik dus niet zeggen..
Dat ene meende ik niet, en dat weten jullie bestquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Je verhaal is niet waterdicht
Ik dacht dat het alleen voor altijd genot was..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met een dirty mind onthoud je meer.
Je krijgt er normaal ook maar één note.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef HappyBob het volgende:
Vorige keer kreeg ik bij m'n ban 2 notes en dit keer maar 1 volgens mij
Dan ben ik de vorige keer gewoon genaaidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je krijgt er normaal ook maar één note.
Misschien positieve note erbij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik de vorige keer gewoon genaaidEven een klachtenbrief schrijven.
quote:
Komt door je reactie op die foto van DV.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
Hey ik heb er ook een note bij wat is deze
Gewoon even zomaar, omdat ik jullie nu ongeveer een jaar 'ken' en omdat jullie lief zijn.quote:
Mijn eerste notes waren ook al tegelijk, misschien zit daar dus ook al een positieve note bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien positieve note erbij.
Deze post komt boven mijn bed te hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon even zomaar, omdat ik jullie nu ongeveer een jaar 'ken' en omdat jullie lief zijn.
Mission accomplished!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze post komt boven mijn bed te hangen
quote:
Ik had vandaag mijn stagebeoordeling, maar niet gehaald.. En ze raadden me aan niet voor de herkansing te gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat is er nou precies gebeurd, Klinks? Het klinkt in ieder geval erg naar.
Jezus. Dat is kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik had vandaag mijn stagebeoordeling, maar niet gehaald.. En ze raadden me aan niet voor de herkansing te gaan.
Nouja, meer dan kut, woorden die ik hardop nooit uit mag spreken, zo vreselijk klote is het. Cholerazooi. Op mn verjaardag. Meh.quote:
Ahw, wat onwijs naarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik had vandaag mijn stagebeoordeling, maar niet gehaald.. En ze raadden me aan niet voor de herkansing te gaan.
Awh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, meer dan kut, woorden die ik hardop nooit uit mag spreken, zo vreselijk klote is het. Cholerazooi. Op mn verjaardag. Meh.
Kutste verjaardag in 20 jaar.
Meh, dankjewel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahw, wat onwijs naarSterkte meisje
Dit is wel ^&$&%^**& jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Mja, begeleidster was een bitch eerste klas en zij gaf me opeens in november ook een steek in de rug. Sindsdien ben ik niet vooruit gegaan...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.
Echt verschrikkelijk balen! Hoe kan dat nou joh? Het ging toch best goed enzo? Hoe reageerden je ouders?
Ik denk Maatschappelijk werk en Dienstverlening, Pedagogiek of Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Maar kan 't eigenlijk moeilijk inschattenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh, dankjewel.
Ook wel grappig om te zien, de ene helft wenst me een gelukkige verjaardag en de andere helft sterkte.![]()
![]()
http://www.han.nl/gebied/(...)8_han_schema_nr3.pdf
Welke van die vinden jullie bij me passen?
Hè, jakkes. Wat een naar mens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, begeleidster was een bitch eerste klas en zij gaf me opeens in november ook een steek in de rug. Sindsdien ben ik niet vooruit gegaan...
Ik ken je daar niet echt goed genoeg voor denk ik, maar ik zie jou wel alsnog iets met kindjes doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh, dankjewel.
Ook wel grappig om te zien, de ene helft wenst me een gelukkige verjaardag en de andere helft sterkte.![]()
![]()
http://www.han.nl/gebied/(...)8_han_schema_nr3.pdf
Welke van die vinden jullie bij me passen?
* Henkie94 hugs Klinksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, meer dan kut, woorden die ik hardop nooit uit mag spreken, zo vreselijk klote is het. Cholerazooi. Op mn verjaardag. Meh.
Kutste verjaardag in 20 jaar.
Uhu, zat ik ook te denken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk Maatschappelijk werk en Dienstverlening, Pedagogiek of Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Maar kan 't eigenlijk moeilijk inschatten
Jup, altijd maar negatieve feedback enzo. Dat is helemaal niet goed, ik zei er ook niks van, stom misschien. Maar toch, dat is moeilijk... Ik moest zelf vragen naar de positieve punten: "Heb ik ook wat goeds gedaan deze les?" En dan zei ze ja, dit was wel goed, maar dit en dat weer niet blalaa.quote:
Ja, die staan ook daar in die link.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ken je daar niet echt goed genoeg voor denk ik, maar ik zie jou wel alsnog iets met kindjes doen. Je praat altijd helemaal enthousiast over je lieve kindjes enzo. Misschien iets anders dan het onderwijs alleen? Meer met kinderopvang of andere hulpverlening?
quote:
quote:
Hihi.. Wat een mensenkennisquote:
Als zij niet eens goed feedback kan geven (volgens de regels) dan is zij absoluut niet geschikt als stagebegeleiderquote:[..]
Jup, altijd maar negatieve feedback enzo. Dat is helemaal niet goed, ik zei er ook niks van, stom misschien. Maar toch, dat is moeilijk... Ik moest zelf vragen naar de positieve punten: "Heb ik ook wat goeds gedaan deze les?" En dan zei ze ja, dit was wel goed, maar dit en dat weer niet blalaa.
Denk het, heb deze stageweek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef Henkie94 het volgende:
Wait wut, je bent gezakt maar moet nog wel gewoon naar school?
Duh. Poep. Ik zou niet meer naar school gaan ook? Gewoon stoppen, gaan werken ergens waar je het leuk vindt en er achter komen wat dan wel echt bij jou pastquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, die staan ook daar in die link.![]()
Meh.Voor morgen ziekgemeld hehehe.
[..]
[..]
Ja, maar zo lastig om iets te vinden. Blegh. Mijn pabo biedt ook geen studiekeuzetest aan, meh schrale zooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef Beach het volgende:
Je bent nog hartstikke jong je vindt hopelijk snel wat anders.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hihi.. Wat een mensenkennis
[..]
Als zij niet eens goed feedback kan geven (volgens de regels) dan is zij absoluut niet geschikt als stagebegeleider
Is niet zo gek hoor, ik had ook zo'n wijf, alleen maar negatief enzo, wat ik dan goed deed dat schreef ze niet op waardoor de rest een heel raar beeld van me kreegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar zo lastig om iets te vinden. Blegh. Mijn pabo biedt ook geen studiekeuzetest aan, meh schrale zooi.
[..]
En ja, rare shit. Ik ben ook zo'n persoon die het maar allemaal over zich heen laat komen.. En dna krijg ik later spijt dat ik dit en dat niet gezegd heb.
Goedzo! Kwaad is fijner dan sip in een hoekje zitten en met die snol heb je toch niets meer te maken!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijk, zo'n kortaf mailtje gestuurd zonder hoi of groetjes. Voelt goed. De bitch.
Ja mijn begeleidster is 24..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is niet zo gek hoor, ik had ook zo'n wijf, alleen maar negatief enzo, wat ik dan goed deed dat schreef ze niet op waardoor de rest een heel raar beeld van me kreeg. Maar ik heb het nooit tegen dr gezegd, want ik vond dr eng
Terwijl ze maar iets van 3 jaar ouder dan ik was ook nog
Jammer dat dit dan geen Amerika is ook met drugstesten op je werk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
gewoon wat MDMA in de koffie en dan wordt ze vanzelf wel ontslagen
Met een beetje geluk gaat ze heel raar doen en dan wordt ze wel op het matje geroepenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dat dit dan geen Amerika is ook met drugstesten op je werk.
Doen dan. Ik bedoel, je kunt toch pas in september aan een nieuwe opleiding beginnen. Deze opleiding heeft geen zin meer, want die kun je, heel lullig, toch niet afmaken. Kost alleen maar schoolgeld en stufi dan. En stel je gaat verschillende baantjes doen, bij een uitzendbureau ofzo, dan kun je er zo wel achterkomen wat je nou echt tof vindtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mijn begeleidster is 24..
Jouw plan klinkt verleidelijk.
Zemmersquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk het, heb deze stageweek.
En ik zou vandaag trakteren enzo. Maar ik kon niet meer terug naar de klas met mn tranenkop en dus heb ik een van de beoordelaars mn spullen laten pakken en ben naar huis gevlucht. Mêh. Traktatie kunnen de kinderen ook naar zwaaien.MEISJE IK BEN BOOS.
Koffiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kan natuurlijk de begeleidster hosselen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mijn begeleidster is 24..
Oh, is het er zo eentje. Kun je niet veel mee inderdaad. Sjonge, naar is dat, Klinks, doe je zo je best, wordt het niet gewaardeerd. Nouja, van haar heb je in ieder geval geen last meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jup, altijd maar negatieve feedback enzo. Dat is helemaal niet goed, ik zei er ook niks van, stom misschien. Maar toch, dat is moeilijk... Ik moest zelf vragen naar de positieve punten: "Heb ik ook wat goeds gedaan deze les?" En dan zei ze ja, dit was wel goed, maar dit en dat weer niet blalaa.
Ik regel gewoon een gebruikte spuit en prik die in haar been voor ik wegga. Winwin.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
Tregt ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik lees het nu net Klink, kut voor jeEn ook hoe zij zich gedraagt
Ooww dan mag je ook wel gewoon wat van mijn bloed lenen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik regel gewoon een gebruikte spuit en prik die in haar been voor ik wegga. Winwin.
Paar dagen wachten, dan kan ik wel wat voor je regelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik regel gewoon een gebruikte spuit en prik die in haar been voor ik wegga. Winwin.
Mja, moet sowieso stoppen, want het tweede jaar begint al in februari en daar kan ik niet aan beginnen. En mn ouders zeggen nu ga voor die her ga voor die her! Dan kan je tenminste je P halen, maar ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doen dan. Ik bedoel, je kunt toch pas in september aan een nieuwe opleiding beginnen. Deze opleiding heeft geen zin meer, want die kun je, heel lullig, toch niet afmaken. Kost alleen maar schoolgeld en stufi dan. En stel je gaat verschillende baantjes doen, bij een uitzendbureau ofzo, dan kun je er zo wel achterkomen wat je nou echt tof vindt.
Ja, klote..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, is het er zo eentje. Kun je niet veel mee inderdaad. Sjonge, naar is dat, Klinks, doe je zo je best, wordt het niet gewaardeerd. Nouja, van haar heb je in ieder geval geen last meer.
JOAH.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik lees het nu net Klink, kut voor jeEn ook hoe zij zich gedraagt
Dat gun ik haar niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww dan mag je ook wel gewoon wat van mijn bloed lenen hoorveel effectiever
Mn pa werkt ook in de gezondheidszorg he.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Paar dagen wachten, dan kan ik wel wat voor je regelen![]()
Zou terecht zijn. Naar mens is het. Zelf zit ze altijd emotieloos in de kring beetje te praten en te zeggen: Jongens ik vind het helemaal niet leuk dat jullie zo doen tegen mij!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou gewoon als afscheid een klachtenbrief naar je school sturen. Dat ze hun stagebegeleiders weleens de feedbackregels mogen leren en deze ook in praktijk toe kunnen passen. En dat ze die incompetente hoer moeten ontslaan
jezusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. Naar mens is het. Zelf zit ze altijd emotieloos in de kring beetje te praten en te zeggen: Jongens ik vind het helemaal niet leuk dat jullie zo doen tegen mij!
Toen ik dat vanochtend zei, werd tijdens mn beoordelingssgeprek gezegd dat ik de kinderen een schuldgevoel aanpraatte...
Wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. Naar mens is het. Zelf zit ze altijd emotieloos in de kring beetje te praten en te zeggen: Jongens ik vind het helemaal niet leuk dat jullie zo doen tegen mij!
Toen ik dat vanochtend zei, werd tijdens mn beoordelingssgeprek gezegd dat ik de kinderen een schuldgevoel aanpraatte...
Mag jij tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En sorry ik moet dit verhaal ergens kwijt, bij mn ouders krijg ik enkel gezeik enzo en ik wil het ook niet op facebook en mn vriendinnen wilde ik niet op mn verjaardag hebben. Dusdus.
Dat mag altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En sorry ik moet dit verhaal ergens kwijt, bij mn ouders krijg ik enkel gezeik enzo en ik wil het ook niet op facebook en mn vriendinnen wilde ik niet op mn verjaardag hebben. Dusdus.
Achjoh mensen die daar geen last van hebben dan daar zit een steekje los hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan op facebook al die mensen hun stage wel gehaald en dan voel ik me nog naarder terwijl ik het ze wel gun enzo blegh. Ik.
Maar van het weekend ofzo nog wel hard je verjaardag gaan vieren toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat geeft toch heul niets, dat is alleen maar logisch hoor, natuurlijk voel je je dan kutquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan op facebook al die mensen hun stage wel gehaald en dan voel ik me nog naarder terwijl ik het ze wel gun enzo blegh. Ik.
quote:
-maakt gretig gebruik van-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat mag altijdklaag scheld en gil maar zoveel je wil
.
HM?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Achjoh mensen die daar geen last van hebben dan daar zit een steekje los hoorniets meer dan normaal.. been there
Nee.. niet dat ik weet. Sowieso te laat om iedereen uit te nodigen..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar van het weekend ofzo nog wel hard je verjaardag gaan vieren toch?
Dan maar even een dubbele Bill Withers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.. niet dat ik weet. Sowieso te laat om iedereen uit te nodigen..
Verpleegkunde?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef Furdinand het volgende:
oh, oh, oh! Bloempje! raad eens welke opleiding ik nu doe!
Nog 1 keer en ik ga op hem leunen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar even een dubbele Bill Withers.
Jij mag wel op mij leunen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog 1 keer en ik ga op hem leunen hoor
chauffeur-belader ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef Furdinand het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef Furdinand het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog 1 keer en ik ga op hem leunen hoor
DM/PM danquote:
okanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
het komt wel goed schatje
sorry Jan dat ik schatje zei tegen haar
ff gek doenquote:
HAHAHAquote:
Als jij het zegt. Boh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
het komt wel goed schatje
sorry Jan dat ik schatje zei tegen haar
Jij bent gewoon een kneitergeile surferdude.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
Om heel eerlijk te zijn is verpleegkunde één van de laatste studies die ik zou doenMaar ieder z'n ding natuurlijk
Waarom niet ergens in een grote stad?quote:
Deze man is bang voor een boze schoonvader die hem daarom belachelijk gaat maken en geheime camera's in teddyberen stoptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
Om heel eerlijk te zijn is verpleegkunde één van de laatste studies die ik zou doenMaar ieder z'n ding natuurlijk
Dan is die schoonvader al mooi te laat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze man is bang voor een boze schoonvader die hem daarom belachelijk gaat maken en geheime camera's in teddyberen stopt
grote steden zijn engquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom niet ergens in een grote stad?Studententijd
Dat is echt iets om van te genieten!
kwartiertje fietsen en kwartiertje trein en ik kan die man in zn billen knijpenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Henkie94 het volgende:
Shit, nu komt Furdi wel heel dicht bij me in de buurt.
Sowiesoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kneitergeile surferdude.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze man is bang voor een boze schoonvader die hem daarom belachelijk gaat maken en geheime camera's in teddyberen stopt
Wrom niet in Amsterdam dan?quote:
Snap ik wel hoor, het is soms echt viesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
hoe deze dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Henkie94 het volgende:
Shit, nu komt Furdi wel heel dicht bij me in de buurt.
wat let je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kwartiertje fietsen en kwartiertje trein en ik kan die man in zn billen knijpen
Neenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ken je Marien ? hij zit in een rolstoel
Dat gedeelte kan ik dus al niet mee levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, het is soms echt viesPoep overal enzo. Maar ook heul vet!
![]()
Furdi, weet je al welke kant je op wil?
omdat in dordrecht wonen enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wrom niet in Amsterdam dan?
[..]
Snap ik wel hoor, het is soms echt viesPoep overal enzo. Maar ook heul vet!
![]()
Furdi, weet je al welke kant je op wil?
Mag ik er dan wel bij zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen wij een keer een McFlurry stroopwafel nuttigen in de McDonald's aan de A16?
als Jan dat goed vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik er dan wel bij zijn?
> Dordtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kom je bierie doen dan? ff tilli worde haha XD
Gelijk fysio gaan doen als dat je leuker lijktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat in dordrecht wonen enzo
en ik weet nog niets zeker maar het lijkt mij ook wel leuk om erna fysiotherapie te doen.
nog tips bloemsel?
Zelfde dilemma hier..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe verkoop je boeken dan op www.bol.com? Of beter bij de slegte? Dilemma's.
vraag en aanbod hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tweedehands boeken op www.bol.com zijn duurder dan "eerstehands".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA. Heeft ie nodig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
JA, FURDI, VERTEL.
Heb jij nog boeken nodig?![]()
Dat is mooi, ik moet er van een paar afquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
Vroeger (14 jaar) bleef ik op een avond laat op en was bang om gesnapt te worden dus ipv naar de wc te gaan (doorspoelen maakt veel geluid oeiii ) ging ik in een colafles plassen @ achtertuin,, hij raakte 3kwart vol.. dit was mijn verhaal
spannendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
Vroeger (14 jaar) bleef ik op een avond laat op en was bang om gesnapt te worden dus ipv naar de wc te gaan (doorspoelen maakt veel geluid oeiii ) ging ik in een colafles plassen @ achtertuin,, hij raakte 3kwart vol.. dit was mijn verhaal
He bah jan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
misschien welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
JA, FURDI, VERTEL.
Heb jij nog boeken nodig?![]()
Bij de slegte kan het wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bij de slegte kan het wel jakan je ze dan meteen de de tering wensen omdat ze MBO boeken niet aannemen
![]()
Oh doe je MBO, in dat gevel ik verpleegkunde wel handig eerst jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
misschien welik moet mijn boekenlijst nog ontvangen.
oh en er is toch geen MBO fysio..
plus dat het maar een idee is en verpleegkunde ook goed is om je breder te orienteren in het hele wereldje.
Ja en toen deed ik ze op een of andere vage site zetten en gebruikte mijn spamemail die ik toen half jaar vergat te checkenquote:
Er is net 1,5 liter de wc ingegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef Beach het volgende:
Nu zit Jan z'n colafles niet meer vol met plas.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja en toen deed ik ze op een of andere vage site zetten en gebruikte mijn spamemail die ik toen half jaar vergat te checkenen daarna had ik van alle boeken een stuk of 15 reacties op 1 startrekenen boek twv 10 euro.
ik zal mijn boekenlijst wel Pm'en als ik 'm hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh doe je MBO, in dat gevel ik verpleegkunde wel handig eerst ja. Nou, je hebt sowieso een anatomie boek nodig neem ik aan. Die krengen zijn peperduur nieuw, maar ik heb er twee, dus geef maar een gil als je m een stuk goedkoper wil
. Ik heb deze: http://www.bol.com/nl/p/n(...)004930311/index.html
OKAN.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
NEENEEE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HEBBEN HIER ZEKER WEL EEN AANDEEL IN![]()
Oke! Zal ik ze nog even niet op www.bol.com zetten nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik zal mijn boekenlijst wel Pm'en als ik 'm heb
bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke! Zal ik ze nog even niet op www.bol.com zetten nu.
OH OH OHquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke! Zal ik ze nog even niet op www.bol.com zetten nu.
Wat?quote:
Amstordem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat?
Oh, en dat zusje van jou he, waar gaat die verpleegkunde doen?
Bij de McDonalds denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat?
Oh, en dat zusje van jou he, waar gaat die verpleegkunde doen?
Wat vet, dan komt ze bij mij op school?quote:
Denk het.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat vet, dan komt ze bij mij op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |