SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht nu komt mn naamverjaardagtopic, maar helaas.
ja valt me tegen van Henkiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht nu komt mn naamverjaardagtopic, maar helaas.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Een draai om je oren zou je moeten krijgen, maar dat gaat niet met die struik op je hoofd
Nou, dan zijn we het met elkaar mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef Henkie94 het volgende:
Gelei slaat tevens op verjaardagsgelatine.![]()
![]()
Beachquote:
goed idee, Klinkie is de allerbestequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het met elkaar mee eens.
[..]
Beach
maar we gaan nu alleen maar over klinker praten![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef Hakbijl123 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden klinkers gelegd[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Een draai om je oren zou je moeten krijgen, maar dat gaat niet met die struik op je hoofd
Amaiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb zin om te surfen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |