abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 12:07:02 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108001504
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:15 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Kaartje zelf was ¤ 56 en daar kwam nog ¤ 2,50 aan boekingskosten bij. Ik maak er gelijk een korte vakantie in Barcelona van en dan komt er in ieder geval nog ¤ 253 aan reis- en verblijfskosten bij. Eten/drinken en entree voor toeristische attracties zit daar nog niet in.

De reserveringsmodule voor de wedstrijdkaarten is trouwens wel cool. Je kunt zelf je stoel uitkiezen en je kunt daarbij ook zien hoe het uitzicht vanuit dat deel van het stadion is. Zulk soort dingen hebben de Nederlandse clubs volgens mij niet. :P
Heb je dat via internet gedaan? Zo ja, heb je dan een linkje?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108001581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Scheelt ook dat Messi nu centraal staat en Sanchez op rechts (volgens mij was dit z'n positie ook altijd bij Udinese) z'n gang kan gaan.
Toch had ik hem liever bij een andere club gezien in een belangrijkere rol. Vorig seizoen keek ik altijd Udinese als ik daar tijd voor had speciaal voor Sanchez. Echt een weergaloze voetballer die toch een beetje ondergesneeuwd raakt bij de kwaliteiten van de rest op dit moment.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 12:11:48 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108001632
Het is al verschillende keren bewezen, maar gisteren werd het nogmaals pijnlijk duidelijk.

Als Xavi niet mee doet is Barça zó veel minder.En dat vind ik zorgwekkend. Zelfs met Iniesta gister in de basis lukt het niet om het spel snel te verdelen. Natuurlijk, Leverkusen deed weinig anders dan met 10 man voor de 16 hangen, maar toch zie je met Xavi in de basis dat er altijd wel openingen worden gevonden c.q. gecreëerd.

En dit onheilspellende nieuws belooft ook weinig goeds ;(
quote:
Josep Guardiola leek dinsdagavond in de Champions League-wedstrijd tegen Bayer Leverkusen beroep te kunnen doen op Xavi, maar de middenvelder ontbreekt op het wedstrijdformulier. Een kuitblessure houdt de spelmaker van Barcelona voorlopig voor onbepaalde tijd aan de kant.

Xavi kampt al langere tijd met klachten aan zijn rechterkuit, maar Barcelona meldt dinsdagavond via de officiële kanalen dat er sprake is van oedeem, het vasthouden van vocht in de kuit. Het is nog onduidelijk wanneer Xavi weer inzetbaar is. Dat is afhankelijk van het herstel.

Xavi miste afgelopen weekeinde al het uitduel met Osasuna (3-2 verlies) en het is maar de vraag of hij het thuisduel met Valencia zal halen. Gerard Piqué vergezelt Xavi om technische reden op de tribune. De verdediger werd buiten de selectie gelaten, waarschijnlijk met oog op het duel met Valencia.
Ik hoop dat ie snel weer van de partij is. Want ondanks de dik verdiende overwinning van gisteren is Xavi, de koning op het middenveld, een gigantisch gemis.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108001753
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb je dat via internet gedaan? Zo ja, heb je dan een linkje?
Kaartjes heb ik via de website van FC Barcelona zelf geregeld: http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/calendar

• Klik op Buy tickets
• Je krijgt dan een overzicht van het stadion te zien, klikken op een sector geeft een beeld van de vrije plaatsen
• Klikken op 'View pitch from here' geeft een foto van het uitzicht
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:12:32 #80
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108007632
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Het is al verschillende keren bewezen, maar gisteren werd het nogmaals pijnlijk duidelijk.

Als Xavi niet mee doet is Barça zó veel minder.En dat vind ik zorgwekkend. Zelfs met Iniesta gister in de basis lukt het niet om het spel snel te verdelen. Natuurlijk, Leverkusen deed weinig anders dan met 10 man voor de 16 hangen, maar toch zie je met Xavi in de basis dat er altijd wel openingen worden gevonden c.q. gecreëerd.

En dit onheilspellende nieuws belooft ook weinig goeds ;(

[..]

Ik hoop dat ie snel weer van de partij is. Want ondanks de dik verdiende overwinning van gisteren is Xavi, de koning op het middenveld, een gigantisch gemis.
Het is inderdaad gewoon zo dat Xavi gemist wordt. Denk dat zijn kwaliteiten wel duidelijk zijn voor iedereen. Hij is het hart van Barca, heeft voor elke situatie een oplossing.
Iniesta deed wel mee gisteren, maar je kon duidelijk zien dat hij nog niet fit was. Hij was onzichtbaar.
Zonder die 2 presteert Messi ook minder (1 assist en een goal 8)7 ), de klik met Alexis is er nog niet goed en de ook de combinaties met Cesc lopen nog niet zoals het hoort. Thiago is er logischerwijs ook nog niet klaar voor. Ik hoop echt dat het met Xavi meevalt, we hebben hem nog hard nodig in de CL.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_108011021
Het gemis van Xavi was gisteren overduidelijk. Er werd zoveel minder in het midden aangeboden en alles verliep veel langzamer. Ook zag je Alves erg vaak vrijstaan aan de zijkant, maar die werd constant niet gezien of genegeerd.
pi_108017210
Die Sanchez doet het beter dan ik had gedacht. Zou Bielsa Pep getipt hebben ? :P
pi_108017401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef psychedelicate het volgende:
Het gemis van Xavi was gisteren overduidelijk. Er werd zoveel minder in het midden aangeboden en alles verliep veel langzamer. Ook zag je Alves erg vaak vrijstaan aan de zijkant, maar die werd constant niet gezien of genegeerd.
Helaas is Fabregas (nog) niet bij machte om zijn plek op te vullen. Xavi blijft een klasse beter.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_108017423
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
Die Sanchez doet het beter dan ik had gedacht. Zou Bielsa Pep getipt hebben ? :P
Het is echt een snelle gast.

Alleen die kop! Focking lelijk :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_108017514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is echt een snelle gast.

Alleen die kop! Focking lelijk :D
En jammer van zijn maniertjes... snel vallen, zeuren... heeft ie niet nodig.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 19:27:06 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108017588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En jammer van zijn maniertjes... snel vallen, zeuren... heeft ie niet nodig.
Dat heeft Busquets ook niet nodig :p
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108017786
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat heeft Busquets ook niet nodig :p
Mwoah... dat is zijn manier om balverlies te verhullen :s)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:06:58 #88
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108058088
EK gaat gehaald worden.

quote:
Applaus voor Afellay bij eerste training
5 maanden nadat hij tijdens een training zwaar geblesseerd raakte, heeft Ibrahim Afellay voorzichtig zijn training hervat bij FC Barcelona. De Nederlandse international scheurde in september zijn voorste knieband, moest een operatie ondergaan en onderging een maandenlange revalidatie.
Vandaag verscheen Afellay, onder applaus van zijn teamgenoten, voor de eerste keer op het trainingsveld. De middenvelder werkte individueel een lichte training af, zo meldde FC Barcelona op zijn website
AD.nl
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_108058192
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:50:59 #90
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108060517
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat heeft Busquets ook niet nodig :p
Iniesta ook niet
en Dani Alves niet
David Villa niet
Pique niet
Puyol niet
Messi niet
Ja ja
pi_108061242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef Piebe het volgende:

[..]

Iniesta ook niet
en Dani Alves niet
David Villa niet
Pique niet
Puyol niet
Messi niet
Van de duikers bij Barca (o.a. Mascherano en Adriano) haal je deze 6 eruit? Alves wil ik je best geven, Iniesta en Villa zijn al twijfelachtig, maar Puyol en Messi noemen? Grapjas.
  Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 22:24:03 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108062256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Van de duikers bij Barca (o.a. Mascherano en Adriano) haal je deze 6 eruit? Alves wil ik je best geven, Iniesta en Villa zijn al twijfelachtig, maar Puyol en Messi noemen? Grapjas.
Ach maak je niet druk. Dat zijn nou eenmaal de barca-haters. Enige vorm van realisme is in geen velden of wegen te bekennen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108062318
Mooi dat Ibi weer wat loopoefeningen doet, zou mooi zijn als hij weer iets van ritme heeft zo net voor het Ek. :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:30:27 #94
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108062618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Van de duikers bij Barca (o.a. Mascherano en Adriano) haal je deze 6 eruit? Alves wil ik je best geven, Iniesta en Villa zijn al twijfelachtig, maar Puyol en Messi noemen? Grapjas.
Ik wist dat er gehapt zou worden op Messi. _O-

Maar serieus Mascherano en Adriano zijn stukken erger dan Messi. Mascherano helemaal, omdat ie zelf ook best kan uitdelen.
Ja ja
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:32:11 #95
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108062714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef Piebe het volgende:

[..]

Ik wist dat er gehapt zou worden op Messi. _O-

Maar serieus Mascherano en Adriano zijn stukken erger dan Messi. Mascherano helemaal, omdat ie zelf ook best kan uitdelen.
En heb je ook nog iets zinnigs te melden, bv. de 1e training van Afellay ?
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:38:05 #96
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_108063021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi dat Ibi weer wat loopoefeningen doet, zou mooi zijn als hij weer iets van ritme heeft zo net voor het Ek. :)
Even offtopic, maar hoe meer ik aan het EK denk des te slechter het gevoel erbij;
Huidige (top-?)spelers bij hun clubs :
Robben wissel of geblesseerd
vd Vaart veel geblesseerd
Sneijder wissel en geblesseerd geweest.
Kuyt veelal wissel
Persie gaat wel goed maar zijn club draait :'(
Afellay net terug van blessure
Nigel de Jong veel wissel.

Slecht gevoel over. :(

Nu weer on ;)
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:47:49 #97
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108063547
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

En heb je ook nog iets zinnigs te melden, bv. de 1e training van Afellay ?
Mooi voor Affelay en mooi voor Oranje en dus voor ons. (Onder voorbehoud)

^O^
Ja ja
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:49:05 #98
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108063612
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Even offtopic, maar hoe meer ik aan het EK denk des te slechter het gevoel erbij;
Huidige (top-?)spelers bij hun clubs :
Robben wissel of geblesseerd
vd Vaart veel geblesseerd
Sneijder wissel en geblesseerd geweest.
Kuyt veelal wissel
Persie gaat wel goed maar zijn club draait :'(
Afellay net terug van blessure
Nigel de Jong veel wissel.

Slecht gevoel over. :(

Nu weer on ;)
Soms heb je dat zulke spelers op een toernooi zoals een EK, alles van zich af willen spelen en onverwacht goed presteren.
Ja ja
pi_108064838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef Piebe het volgende:

[..]

Ik wist dat er gehapt zou worden op Messi. _O-

Maar serieus Mascherano en Adriano zijn stukken erger dan Messi. Mascherano helemaal, omdat ie zelf ook best kan uitdelen.
Vrijwel iedereen is "erger" dan Messi als het om schwalbes gaan. Er zijn talloze compilaties met de titel Messi doesn't dive waarin het duidelijk wordt dat hij zo lang mogelijk wil blijven staan. Natuurlijk heeft hij soms ook wel een schwalbe, wie niet? Van Wisgerhof tot Ronaldo, iedereen doet het wel eens. Daarnaast weten mensen vaak het verschil tussen een schwalbe en simpelweg slim zijn niet.
pi_108064931
*O* Yeah Ibi *O* *O* *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')